институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Навчання домашнього читання іноземною мовою

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Универсальная | Страниц: 41 | Год: 2010 | Размер: 183 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Навчання домашнього читання іноземною мовою

Зміст


Вступ 3
Розділ 1. Самонавчання іноземним мовам, види самостійної роботи учнів 5
1.1. Готовність учнів до самонавчання іноземним мовам, методичні аспекти 5
1.2. Робота з книгою 13
1.3. Домашня робота школярів 14
Розділ 2. Навчання домашнього читання іноземною мовою у середніх навчальних закладах 16
2.1. Теоретичні засади навчання домашнього читання іноземною мовою 16
2.2. План-конспект уроку домашнього читання 19
Розділ 3. Роздавальний матеріал для навчання усного мовлення в школах з поглибленим вивченням англійської мови як вид самостійної роботи учнів 25
3.1. Навчальні завдання з англійської мови з орієнтацією на самостійну роботу учнів 25
3.2. Роздатковий матеріал для самостійної роботи учнів на уроках англійської мови 33
Висновки 38
Резюме 40
Список використаної літератури 41
Cмотрите также:
НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. САМОНАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ, ВИДИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 5 1.1. ГОТОВНІСТЬ УЧНІВ ДО САМОНАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ НА РІЗНИХ СТУПЕНЯХ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 5 1.2. ДОМАШНЯ РОБОТА ШКОЛЯРІВ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ 13 Розділ 2. НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 16 2.1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ 16 2.2. ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ 19 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27

Шляхи та методика формування техніки читання

Вступ 3 1. Читання як навчальний предмет 5 1.1.Завдання уроків читання 5 1.2. Види читання 9 1.3. Якості читання іноземною мовою 12 2. Шляхи та методика формування техніки читання 14 2.1. Вироблення навичок швидкого читання 14 2.2. Використання вправ для навчання техніки читання 16 3. Здійснення диференційованого підходу до навчання техніки читання на уроках іноземної мови 20 Висновки 26 Список використаної літератури 28

Навчання читання англійською мовою в старших класах

План Вступ 3 Розділ І. Читання як самостійний вид мовної діяльності і як засіб формування мовних навичок і умінь. 5 1.1 Види читання. 5 1.2 Лінгвокраїнознавчий аспект при навчанні читанню в старших класах. 8 Розділ ІІ. Домашнє читання на уроках англійської мови 13 2.1 Цільова спрямованість читання художньої літератури 13 2.2 Критерії добору текстів для читання 15 2.3 Етапи роботи над текстом. 18 Висновки 21 Література 23 Додаток 25

Психологічні особливості навчання читанню на початковому ступені

План Вступ............................................................................................................................3 Розділ І.Теоретичне обґрунтування процесу навчання читання ...........................5 1.1 Мета і зміст навчання читанню.................................................................5 1.2. Психологічні особливості навчання читання на початковому етапі...10 1.3 Навчання читанню на початковому етапі................................................16 1.3.1. навчання читанню вголос;..................................................................16 1.3.2. навчання читанню про себе...............................................................22 Розділ ІІ. Методика обґрунтування використання вправ з навчання читання в 5 класі.............................................................................................................................25 2.1 Комплекс вправ з навчання читання........................................................25 2.2 Використовування «кольорового» читання на англійській мові в початкових класах......................................................................................................30 Висновки.....................................................................................................................39 Список використаної літератури.............................................................................41

Формування та вдосконалення якостей читання в період навчання грамоти

І. Вступ -3- ІІ. Основна частина 1. Психолого-педагогічні основи методики навчання грамоти -6- 2. Читання – вид мовленнєвої діяльності -11- 3. Види та якості читання в букварний період, прийоми їх формування та вдосконалення -25- 4. Розробка уроку читання в період навчання грамоти з прийомами розвитку здібностей молодших школярів -30- ІІІ. Заключна частина Аналіз спостережень, висновки, методичні рекомендації після проведення розробленого уроку -41- ІV. Загальні висновки -48- V. Список використаної літератури -49-

Банківські операції з іноземною валютою

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЗДІЙСНЕННЯ ОПЕРАЦІЙ З ІНОЗЕМНОЮ ВАЛЮТОЮ 5 1.1. Класифікація операцій з іноземною валютою 5 1.2. Регулювання операцій з іноземною валютою в Україні 23 1.3. Зарубіжний досвід здійснення операцій з іноземною валютою 37 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ЗДІЙСНЕННЯ ВАЛЮТНИХ ОПЕРАЦІЙ В УКРАЇНІ 41 2.1. Оцінка операцій Міжбанківського валютного ринку 41 2.2. Порядок здійснення валютних операцій через обмінні пункти 52 РОЗДІЛ ІІІ. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ БАНКІВСЬКИХ ОПЕРАЦІЙ З ІНОЗЕМНОЮ ВАЛЮТОЮ В УКРАЇНІ 76 3.1. Порівняльна характеристика проведення валютних операцій в Україні 76 3.2. Шляхи вдосконалення валютних операцій в Україні 87 ВИСНОВКИ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 107 ДОДАТКИ 113

Облік грошових та розрахункових операцій з іноземною валютою

Вступ 3 Розділ 1. Організаційно-економічна сутність грошових та розрахункових операцій з іноземною валютою 5 1.1. Економічна сутність грошових операцій з іноземною валютою 5 1.2. Економічна сутність розрахункових операцій з іноземною валютою 8 Розділ 2. Організація обліку грошових та розрахункових операцій з іноземною валютою 13 2.3. Документальне оформлення грошових операцій з іноземною валютою 13 2.3. Документальне оформлення розрахункових операцій з іноземною валютою 16 2.3. Синтетичні та аналітичні облік грошових та розрахункових операцій з іноземною валютою 21 Розділ 3. Вдосконалення обліку грошових та розрахункових операцій з іноземною валютою 25 3.1. Огляд сучасних комп’ютерних технологій ведення обліку 25 3.2. Застосування комп’ютерних технологій з обліку грошових та розрахункових операцій з іноземною валютою 28 Висновки 31 Список використаних джерел 34 Додатки 36

Організація і керівництво позакласним читанням молодших школярів

Вступ 3 Розділ 1. Загальні основи організації уроків позакласного читання 5 Розділ 1.1 Класичні приклади схем уроків з позакласного читання 13 Розділ 1.2. Формування читацької самостійності в рамках курсу позакласного читання 17 Розділ 2. Способи тематичного оцінювання та проведення уроків позакласного читання 21 Розділ 3. Прийоми розвитку й удосконалення читацьких умінь і навичок в рамках курсу позакласного читання 27 Розділ 3.1 Способи формування необхідних навичок в процесі читання 27 Висновки 34 Список використаної літератури 36

ЗАСАДИ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ У СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ У СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 5 1.1. ВИМОГИ ДО УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 5 1.2. ПЛАНУВАННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ 12 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ І ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 17 2.1. ПЛАНУВАННЯ РІЗНИХ ФОРМ РОБОТИ ТА ТВОРЧИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 17 2.2. ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ 23 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31

Методика вивчення творів різних жанрів

План 1. Ознайомлення учнів початкових класів з творами різних жанрів с. 2. Методика опрацювання оповідань. 3. Особливості роботи над казкою. 4. Робота над легендою, переказом. 5. Методика вивчення вірша. Ознайомлення молодших школярів з ліричним віршем. 6. Особливості роботи над байкою. 7. Методика опрацювання нарисів. 8. Вивчення малих фольклорних жанрів. 9. Освітнє і виховне значення уроків читання. Естетичне виховання на на уроках читання. 10. Конспект уроку читання № 1. 11. Конспект уроку читання № 2. 12. Конспект уроку читання № 3. 13. Використана література.