институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: К В К - один з найефективніших видів розвитку інтересу учнів до вивчення англійської мови

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Универсальная | Страниц: 39 | Год: 2010 | Размер: 56 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

К В К - один з найефективніших видів розвитку інтересу учнів до вивчення англійської мови

Зміст

Вступ 3
Розділ 1. Нова серія навчально-методичних комплексів як один із варіантів розвитку інтересу учнів середніх класів до вивчення англійської мови 5
1.1. English through Communication (для початкового та середнього ступенів середньої загальноосвітньої школи) 5
1.2. Полілог з казковим сюжетом як основний навчальний текст підручника "English through Communication" для 5-го класу середньої школи 12
1.3. Система ігрових вправ у підручнику English through Communication для 5-го класу середньої школи 20
Розділ 2. К В К - один з найефективніших видів розвитку інтересу учнів до вивчення англійської мови 28
2.1. Урок-КВК "Who Knows English Proverbs Best?" 28
2.2. КВК у старших класах середньої школи 31
Резюме 38
Список використаної літератури 39
Cмотрите также:
Постанова вимови під час вивчення англійської мови

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Навчання фонетичного матеріалу (формування фонетичної компетенції) учнів на уроках іноземної мови 5 1.1. Фонетичний мінімум при навчанні іноземної мови 5 1.2. Вимоги до вимови учнів 5 1.3. Навчання звуків іноземної мови 8 1.4. Навчання інтонації іноземної мови 11 Розділ 2. Постанова вимови під час вивчення англійської мови 17 2.1. Використання лінгафонного встаткування при навчанні вимови на уроках англійської мови 17 2.2. До навчання інтонації усного непідготовленого монологічного мовлення 25 Висновки 35 Резюме 37 Список використаної літератури 38

Рольова гра як ефективний прийом вивчення англійської мови

Вступ 3 Розділ І. Рольова гра як ефективний прийом вивчення англійської мови 5 1.1. Зміст і функції рольової гри 5 1.2. Структурні компоненти рольової гри 10 1.3. Форми рольової гри на уроці англійської мови у відповідності до вікових особливостей учнів 12 Розділ ІІ. Методика організації рольової гри 16 2.1. Підготовка і проведення рольової гри 16 2.2. Основні вимоги до рольової гри, її правила 18 Розділ III. Гра з лялькою як один з різновидів рольової гри 23 3.1. Лялька – маска 24 3.2. Лялька – знак ситуації 25 3.3. Лялька – партнер, адресат мовлення 27 3.4. Лялька – третя особа, предмет розмови 28 Висновки 30 Resume 31 Список використаної літератури 32

Структура уроку іноземної мови (англійської)

Вступ. 2 1. Урок, як основна форма організації навчання. 3 1.1. Особливості уроку та його структури, як форми організації навчання. 3 1.2. Вимоги до уроку іноземної мови. 6 1.2.1. Мовленнєва спрямованість уроку іноземної мови. 6 1.2.2. Комплексність уроку іноземної мови. 7 1.2.3. Іноземна мова - мета і засіб навчання. 8 1.2.4. Висока активність розумово-мовленевої діяльності учнів. 8 1.2.5. Різноманітність форм роботи учнів. 9 1.2.6. Мотиваційне забезпечення навчальної діяльності. 10 2. Типи та структура уроків англійської мови. 12 2.1. Критерії класифікації уроків англійської мови. 12 2.2. Дидактико-методичні моделі уроків англійської мови. 15 2.3. Аналіз уроку англійської мови. 18 3. Практична частина. 24 Висновок. 31 Література. 32

Шотландський варіант сучасної англійської мови

Зміст Вступ 3 Розділ І. Історико-географічний опис шотландського варіанту англійської мови 5 1.1 Короткі географічні дані 5 1.2 Історія розвитку шотландського варіанту англійської мови 7 Розділ ІІ. Особливості шотландської англійської мови 11 2.1 Граматична система шотландської англійської мови 11 2.2 Особливості фонетичної системи шотландської англійської мови 18 2.3 Лексика шотландської англійської мови 22 Розділ ІІІ. Сучасний стан шотландського варіанту англійської мови 25 Висновки 28 Список використаних джерел 30

Ефективне використання наочних засобів навчання при організації навчально-пізнавальної діяльності учнів молодших класів на уроках англійської мови

ВСТУП 3 1. ЕТАПИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ РІВНІ 6 2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ 10 2.1. КЛАСИФІКАЦІЯ НАОЧНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ. 10 2.1 АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ 13 ВИСНОВОК 20 СПИСОК ВИКОРИТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22 ДОДАТОК 23

Навчання домашнього читання іноземною мовою

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Самонавчання іноземним мовам, види самостійної роботи учнів 5 1.1. Готовність учнів до самонавчання іноземним мовам, методичні аспекти 5 1.2. Робота з книгою 13 1.3. Домашня робота школярів 14 Розділ 2. Навчання домашнього читання іноземною мовою у середніх навчальних закладах 16 2.1. Теоретичні засади навчання домашнього читання іноземною мовою 16 2.2. План-конспект уроку домашнього читання 19 Розділ 3. Роздавальний матеріал для навчання усного мовлення в школах з поглибленим вивченням англійської мови як вид самостійної роботи учнів 25 3.1. Навчальні завдання з англійської мови з орієнтацією на самостійну роботу учнів 25 3.2. Роздатковий матеріал для самостійної роботи учнів на уроках англійської мови 33 Висновки 38 Резюме 40 Список використаної літератури 41

Вірші та пісні на уроці в основній школі

Зміст Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи використання віршів та пісень на уроці англійської мови 5 1.1 Роль музики, пісень та віршів у вивченні англійської мови 5 1.2 Особливості роботи з віршованими творами під час навчання англійської мови 7 Розділ ІІ. Особливості роботи з віршами та піснями під час навчання англійській мові 16 1.2 Формування граматичних навичок під час роботи з віршами та піснями на уроці англійської мови 16 2.2 Розвиток лексичних навичок шляхом вивчення віршованого та пісенного матеріалу на уроці англійської мови 25 Висновки 29 Список використаних джерел 31 Додаток А 33 Додаток В 36 Додаток С 37

Розвиток мови розумово відсталих дітей

План: ВСТУП 3 І. Теоретичні основи вивчення фонетико-фонематичного недорозвинення мови у молодших школярів з розумовою відсталістю. 4 І.1. Сучасні підходи до вивчення затримки психічного розвитку в учнів початкових класів 4 І.2. Аналіз недоліків розвитку усної мови у розумово відсталих дітей 7 І.3 Аналіз проявів фонетико-фонематичного недорозвинення мови у молодших школярів 10 ІІ. Фонетико-фонематичне нерозвинення усної і письмової мови у розумово відсталих дітей 13 ІІ.1. Принципи аналізу мовних порушень у розумово відсталих дітей 13 ІІ.2. Методика обстеження письмової мови в учнів із затримкою психічного розвитку 16 ІІ.3. Специфіка оволодіння граматичною будовою мови розумово відсталих дітей 18 ІІІ. Експериментальне навчання учнів з фонетико-фонематичним недорозвиненням мови на тлі розумової відсталості 21 ІІІ.1. Розвиток психічних процесів у дітей із затримкою психічного розвитку на логопедичних заняттях 22 ІІІ.2. Формування правильної звуковимови у групи учнів, із фонетико-фонематичне нерозвиненням мови на тлі затримки психічного розвитку 24 ІІІ.3. Аналіз результатів експерименту 28 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТОК 1 32 ДОДАТОК 2 33 ДОДАТОК 3 34

Історія, розвиток і культура англійської мови

ПЛАН ВСТУП 3 1. Періодизація історії англійської мови. 6 2. Пам'ятники писемності староанглійського періоду. 7 3. Пам'ятники писемності среднеанглийского (са.) періоду. Зміни в графіці й орфографії, внесені нормандськими переписувачами. 9 4. Утворення англійської нації й англійської національної мови. 12 5. Діяльність граматистів і лексикографів у РА періоді. Встановлення норм літературної мови й орфографії. 13 6. Історичні основи сучасної англійської орфографії. 15 7. Англійська мова у світі 16 ВИСНОВОК 20 Список використаних джерел 22

Вірши та пісні на уроках іноземної мови

Вступ 3 Розділ 1. Навчання іншомовного усного мовлення школярів молодшого віку на базі різножанрових музичних тел 5 1.1. Природа мотивації та вплив пісні на підвищення продуктивності іншомовної мовленнєвої діяльності у школярів 5 1.2. Ефективність використання різних музичних жанрів на уроці англійської мови 10 Розділ 2. Пісня та вірш як один із прийомів навчання іноземній мові 15 2.1. Вірші та римування на уроці англійської мови 15 2.2 Пісня на уроці англійської мови 25 Висновок 32 Список використаної літератури 34 Додатки 35