институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Универсальная | Страниц: 27 | Год: 2010 | Размер: 39 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

ЗМІСТ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. САМОНАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ, ВИДИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 5
1.1. ГОТОВНІСТЬ УЧНІВ ДО САМОНАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ НА РІЗНИХ СТУПЕНЯХ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 5
1.2. ДОМАШНЯ РОБОТА ШКОЛЯРІВ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ 13
Розділ 2. НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 16
2.1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ 16
2.2. ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ 19
ВИСНОВКИ 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
Cмотрите также:
Навчання домашнього читання іноземною мовою

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Самонавчання іноземним мовам, види самостійної роботи учнів 5 1.1. Готовність учнів до самонавчання іноземним мовам, методичні аспекти 5 1.2. Робота з книгою 13 1.3. Домашня робота школярів 14 Розділ 2. Навчання домашнього читання іноземною мовою у середніх навчальних закладах 16 2.1. Теоретичні засади навчання домашнього читання іноземною мовою 16 2.2. План-конспект уроку домашнього читання 19 Розділ 3. Роздавальний матеріал для навчання усного мовлення в школах з поглибленим вивченням англійської мови як вид самостійної роботи учнів 25 3.1. Навчальні завдання з англійської мови з орієнтацією на самостійну роботу учнів 25 3.2. Роздатковий матеріал для самостійної роботи учнів на уроках англійської мови 33 Висновки 38 Резюме 40 Список використаної літератури 41

Шляхи та методика формування техніки читання

Вступ 3 1. Читання як навчальний предмет 5 1.1.Завдання уроків читання 5 1.2. Види читання 9 1.3. Якості читання іноземною мовою 12 2. Шляхи та методика формування техніки читання 14 2.1. Вироблення навичок швидкого читання 14 2.2. Використання вправ для навчання техніки читання 16 3. Здійснення диференційованого підходу до навчання техніки читання на уроках іноземної мови 20 Висновки 26 Список використаної літератури 28

Навчання читання англійською мовою в старших класах

План Вступ 3 Розділ І. Читання як самостійний вид мовної діяльності і як засіб формування мовних навичок і умінь. 5 1.1 Види читання. 5 1.2 Лінгвокраїнознавчий аспект при навчанні читанню в старших класах. 8 Розділ ІІ. Домашнє читання на уроках англійської мови 13 2.1 Цільова спрямованість читання художньої літератури 13 2.2 Критерії добору текстів для читання 15 2.3 Етапи роботи над текстом. 18 Висновки 21 Література 23 Додаток 25

Психологічні особливості навчання читанню на початковому ступені

План Вступ............................................................................................................................3 Розділ І.Теоретичне обґрунтування процесу навчання читання ...........................5 1.1 Мета і зміст навчання читанню.................................................................5 1.2. Психологічні особливості навчання читання на початковому етапі...10 1.3 Навчання читанню на початковому етапі................................................16 1.3.1. навчання читанню вголос;..................................................................16 1.3.2. навчання читанню про себе...............................................................22 Розділ ІІ. Методика обґрунтування використання вправ з навчання читання в 5 класі.............................................................................................................................25 2.1 Комплекс вправ з навчання читання........................................................25 2.2 Використовування «кольорового» читання на англійській мові в початкових класах......................................................................................................30 Висновки.....................................................................................................................39 Список використаної літератури.............................................................................41

Організація виробничого навчання на підприємствах, в установах, організаціях

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І. Нормативно-правові основи регулювання навчання працівників підприємств, установ та організацій 6 1.1. Кодекс законів про працю України, як основний нормативний акт в сфері регулювання навчання працівників 6 1.2. Законодавство України, що регулює відносини між адміністрацією підприємств та працівниками під час їх навчання 11 Розділ ІІ. Організація виробничого навчання на підприємствах, в установах, організаціях 14 2.1. Особливості трудового процесу осіб, що проходять професійну підготовку і підвищення кваліфікації 14 2.2. Види виробничого навчання та їх характеристика 21 2.3. Пільги та заохочення для працівників, що проходять виробниче навчання 39 Розділ ІІІ. Правове регулювання праці працівників, які поєднують роботу із навчанням у закладах та установах освіти різних типів 47 3.1. Трудовий процес і пільги для працівників, які навчаються в загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах 47 3.2. Навчання працівників у вищих навчальних закладах різних рівнів акредитації 83 3.3. Час відпочинку працівників, що поєднують роботу із навчанням у закладах і установах освіти: види відпочинку та їх правова регламентація 87 Висновки 103 Використана література 107

Організація виробничого навчання на підприємствах, в установах, організаціях

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І. Нормативно-правові основи регулювання навчання працівників підприємств, установ та організацій 6 1.1. Кодекс законів про працю України, як основний нормативний акт в сфері регулювання навчання працівників 6 1.2. Законодавство України, що регулює відносини між адміністрацією підприємств та працівниками під час їх навчання 11 Розділ ІІ. Організація виробничого навчання на підприємствах, в установах, організаціях 14 2.1. Особливості трудового процесу осіб, що проходять професійну підготовку і підвищення кваліфікації 14 2.2. Види виробничого навчання та їх характеристика 21 2.3. Пільги та заохочення для працівників, що проходять виробниче навчання 39 Розділ ІІІ. Правове регулювання праці працівників, які поєднують роботу із навчанням у закладах та установах освіти різних типів 47 3.1. Трудовий процес і пільги для працівників, які навчаються в загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах 47 3.2. Навчання працівників у вищих навчальних закладах різних рівнів акредитації 83 3.3. Час відпочинку працівників, що поєднують роботу із навчанням у закладах і установах освіти: види відпочинку та їх правова регламентація 87 Висновки 103 Використана література 107

Формування та вдосконалення якостей читання в період навчання грамоти

І. Вступ -3- ІІ. Основна частина 1. Психолого-педагогічні основи методики навчання грамоти -6- 2. Читання – вид мовленнєвої діяльності -11- 3. Види та якості читання в букварний період, прийоми їх формування та вдосконалення -25- 4. Розробка уроку читання в період навчання грамоти з прийомами розвитку здібностей молодших школярів -30- ІІІ. Заключна частина Аналіз спостережень, висновки, методичні рекомендації після проведення розробленого уроку -41- ІV. Загальні висновки -48- V. Список використаної літератури -49-

"Правове регулювання праці працівників які поєднують роботу з навчанням "

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І. Конституційне право на освіту - одне із визначальних прав людини 7 1.1. Поняття єдиної системи безперервної освіти 7 1.2. Право на освіту як принцип трудового права 10 Розділ ІІ. Правові питання організації виробничого навчання 18 2.1. Особливості правового регулювання праці осіб, що проходять професійну підготовку і підвищення кваліфікації 18 2.2. Пільги та заохочення для працівників, що проходять виробниче навчання 42 Розділ ІІІ. Правове регулювання праці осіб, які поєднують роботу з навчанням у закладах освіти 50 3.1. Пільги для працівників, які навчаються в загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах 50 3.2. Пільги для працівників, які навчаються у вищих навчальних закладах 93 Висновки 104 Використана література 108

"Правове регулювання праці працівників які поєднують роботу з навчанням "

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І. Конституційне право на освіту - одне із визначальних прав людини 7 1.1. Поняття єдиної системи безперервної освіти 7 1.2. Право на освіту як принцип трудового права 10 Розділ ІІ. Правові питання організації виробничого навчання 18 2.1. Особливості правового регулювання праці осіб, що проходять професійну підготовку і підвищення кваліфікації 18 2.2. Пільги та заохочення для працівників, що проходять виробниче навчання 42 Розділ ІІІ. Правове регулювання праці осіб, які поєднують роботу з навчанням у закладах освіти 50 3.1. Пільги для працівників, які навчаються в загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах 50 3.2. Пільги для працівників, які навчаються у вищих навчальних закладах 93 Висновки 104 Використана література 108

Соціально-педагогічна діяльність з дітьми-інвалідами

Вступ 2 1. Напрями соціально-педагогічної діяльності в шкільних закладах де є діти з особливими потребами 5 1.1. Основні засади інтеграції дітей-інвалідів у сфері освіти 5 1.2. Стан освіти і фахової підготовки інвалідів у нашій країні 7 1.2.1. Дошкільна і шкільна освіта 7 1.2.2. Професійно-технічна освіта та підготовка до навчання у вищих навчальних закладах 9 1.3. Захист прав дітей-інвалідів 11 2. Аналіз досвіду соціально-педагогічної діяльності з дітьми-інвалідами 13 2.1. Інтеграція в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах 13 2.2. Досвід Львівської школи № 95 з адаптації до навчання дітей із вадами слуху 17 2.3. Рекомендації стосовно вдосконалення освіти і фахової підготовки дітей-інвалідів 21 2.3.1 Заходи загального характеру спрямовані на удосконалення освіти і фахової підготовки інвалідів 21 2.3.2. Заходи щодо вдосконалення шкільної освіти дітей-інвалідів 23 2.3.3. Заходи щодо вдосконалення професійно-технічної освіти підлітків-інвалідів 24 Висновки 25 Список літератури 27