институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ЗАСАДИ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ У СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Универсальная | Страниц: 31 | Год: 2010 | Размер: 43 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

ЗАСАДИ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ У СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ

ЗМІСТ


ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ У СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 5
1.1. ВИМОГИ ДО УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 5
1.2. ПЛАНУВАННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ 12
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ І ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 17
2.1. ПЛАНУВАННЯ РІЗНИХ ФОРМ РОБОТИ ТА ТВОРЧИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 17
2.2. ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ 23
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31
Cмотрите также:
Особливості опанування іноземної мови в початковій школі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психологічні основи навчання іноземної мови у початковій школі 5 1.1. Особливості навчання іноземної мови у початковій школі 5 1.2. Цілі та зміст навчання іноземної мови на початковому ступені 13 1.3. Розвиток індивідуальності молодшого школяра засобами іноземної мови 16 Розділ 2. Особливості опанування іноземної мови в початковій школі 21 2.1. Цілі опанування іноземної мови в початковій школі 21 2.2. Вивчення англійської мови через гру 24 2.3. Варіанти декількох розробок уроків іноземної мови в початковій школі 26 Висновки 32 Резюме 34 Список використаної літератури 35

Особливості вивчення відокремлених членів речення в школі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Загальні засади навчання синтаксису в середній школі 6 1.1. Теоретичні основи навчання синтаксису української мови в середній школі 6 1.2. Планування та конкретизація мети й завдань навчання мови на уроках синтаксису 6 1.3. Організація уроків синтаксису української мови 7 1.3. Труднощі в опрацюванні синтаксичного матеріалу 12 Розділ 2. Особливості вивчення відокремлених членів речення в школі 14 2.1. Теоретичні засади вивчення речень з відокремленими другорядними членами 14 2.2. Основи вивчення відокремлених означень на уроках української мови 20 2.3. Основи викладання відокремлених прикладок та відокремлених додатків 21 2.4. Основи вивчення відокремлених обставин 22 2.5. Уточнюючі члени речення 22 Розділ 3. Вправи для опрацювання теми "Відокремлені члени речення" 24 Висновки 30 Список використаної літератури 31

Технічні засоби викладання іноземної мови

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психолого-педагогічні основи використання технічних засобів у навчальному процесі 6 1.1 Класифікація технічних засобів навчання та їх функції 6 1.2 Людські можливості щодо сприйняття інформації 10 1.2 Місце і роль технічних засобів у пізнавальному процесі 12 Розділ 2. Використання технічних засобів для інтенсифікації навчального процесу та для забезпечення важливих складових методики викладання іноземної мови у 6-му класі 16 2.1. Лінгафонні пристрої і керування процесом навчання аудіювання у 6-му класі 16 2.2 Методика використання звукових навчальних кінофільмів на уроках англійської мови 18 2.3 Інтенсифікація навчального процесу на основі індивідуалізації навчання з використанням відеофонограм 22 2.4 Використання графопроектора 26 2.5 Впровадження нових інформаційних технологія на уроках іноземної мови 27 Висновки 30 Список використаних джерел 34

Особливості навчання іноземної мови в молодшій школі. Зміст і прийоми роботи

ВСТУП 3 Розділ 1. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ 5 1.1. Особливості розвитку і виховання молодших школярів………….5 1.2. Специфіка викладання іноземної мови у початковій школі………7 Розділ 2. МІСЦЕ ГРИ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 12 2.1. Поняття гри в методиці та педагогіці 12 2.2. Рольова гра як метод навчання в початковій школі 15 Розділ 3 ХАРАКТЕРИСТИКА АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У РОБОТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ 21 3.1. Метод проектів 21 3.2. Проблемно-пошукові методи навчання 23 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28 ДОДАТКИ 31 Об'єктом нашого дослідження є процес навчання іншомовному спілкуванню на початковому етапі. Предметом дослідження стали методи прийоми та засоби формування мовленнєвих вмінь та навичок іншомовного спілкування молодшими школярами. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та практичній розробці методики навчання іншомовному спілкуванню в молодшій школі.

Етапи формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках іноземної мови

Вступ 3 Розділ 1. Поняття комунікативних вмінь та їх сутність 6 1.1. Комунікативні уміння в процесі вивчення іноземної мови 6 1.2. Основні вимоги до комунікативних умінь та навичок спілкування іноземною мовою у середній школі 14 Розділ 2. Етапи формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках іноземної мови 18 2.1. Методи діагностики та розвитку комунікативної компетентності учнів 18 2.2. Розвиток комунікативної компетентності учнів на уроці 29 2.3. Розвиток комунікативної компетентності учнів засобами мистецтва 42 Розділ 3. Методи розвитку умінь та навичок комунікативної компетенції учнів на уроці іноземної мови 55 Висновки 64 Список використаних джерел 67

Тестовий контроль у процесі навчання іноземній мові в середній загальноосвітній школі

Резюме Вступ 3 Розділ I. Тестування як одна з форм навчання іноземній мові. 5 1.1 Тест як один із засобів контролю вивчення іноземної мові. 5 1.2 Тестовий контроль у процесі навчання іноземній мові. 7 1.3 Проблеми тестового контролю. 10 Розділ II. Імовірнісний підхід до проблеми контролю в навчанні іноземним мовам. 13 2.1. Методика складання тестів. 13 2.2 Приклади складання клоуз-тестів, спрямованих на контроль розуміння іноземної мови, навичок читання, рівня володіння активною лексикою, навичок аудіювання 16 ВИСНОВОК 20 Література: 22 Додаток А 25 Додаток В 27

ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВИХОВАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ

ЗМІСТ ВСТУП...........................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ТА ФУНКЦІЇ ВИХОВАННЯ............................................................................6 1.1. Поняття та сутність виховання...........................................6 1.2. Загальні функції виховного процесу................................9 РОЗДІЛ 2. НАПРЯМИ ВИХОВАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ……………………………..15 2.1. Цілі та завдання виховного процесу в сучасній школі…...15 2.2. Основні напрямки оптимизації освіти в сучасній школі….25 ВИСНОВКИ...................................................................................................32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ......................................................33

"Особливості організації і проведення уроку англійської мови на середньому ступені середньої загальноосвітньої школи"

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ 5 1.1. ВИМОГИ ДО УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 5 1.2. ТИПИ І СТРУКТУРА УРОКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 12 1.3. АНАЛІЗ УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 16 1.4. ПЛАНУВАННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ 21 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 26 2.1. ПОЄДНАННЯ РІЗНИХ ФОРМ РОБОТИ ТА ТВОРЧИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 26 2.2. ПРОВЕДЕНЯ УРОКУ НА ТЕМУ "ПАСКА" ("EASTER") В СЬОМОМУ КЛАСІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 32 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47

Методика здійснення контролю на старшому етапі навчання іноземної мови

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ КОНТРОЛЮ В УМОВАХ РОЗБУДОВИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ ТА ОСВІТИ 5 1.1 Проблема контролю та оцінки: становлення і розвиток 5 1.2 Сутність і завдання контролю в навчально-виховній діяльності школи 9 1.3 Функції контролю на уроках іноземної мови і вимоги до його проведення 12 РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ КОНТРОЛЮ І ОЦІНКИ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 16 2.1 Особливості контролю і оцінки при вивченні іноземної мови 16 2.2 Особливості застосування тестового контролю на уроках англійської мови 19 2.3 Умови ефективного використання тестової методики при контролі читання учнів старших класів середньої загальноосвітньої школи 28 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36

Розвиток нетрадиційних форм організації навчання в сучасній загальноосвітній школі

ВСТУП 3-6 РОЗДІЛ І. АНАЛІЗ НЕТРАДИЦІЙНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 6 1.1. Характеристика нетрадиційних форм уроків в сучасній школі 6-8 1.2. Аналіз нетрадиційних форм лекційних занять 8-14 1.3. Нетрадиційні форми позаурочного навчання 14-22 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 22 2.1. Організація дослідження 22-24 2.2. Результати дослідження та їх інтерпретація 24-27 ВИСНОВОК 27-29 РЕЗЮМЕ 29-31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31-35 ДОДАТКИ 35-43