институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості вивчення відокремлених членів речення в школі

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Универсальная | Страниц: 31 | Год: 2010 | Размер: 43 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Особливості вивчення відокремлених членів речення в школі

Зміст

Вступ 3
Розділ 1. Загальні засади навчання синтаксису в середній школі 6
1.1. Теоретичні основи навчання синтаксису української мови в середній школі 6
1.2. Планування та конкретизація мети й завдань навчання мови на уроках синтаксису 6
1.3. Організація уроків синтаксису української мови 7
1.3. Труднощі в опрацюванні синтаксичного матеріалу 12
Розділ 2. Особливості вивчення відокремлених членів речення в школі 14
2.1. Теоретичні засади вивчення речень з відокремленими другорядними членами 14
2.2. Основи вивчення відокремлених означень на уроках української мови 20
2.3. Основи викладання відокремлених прикладок та відокремлених додатків 21
2.4. Основи вивчення відокремлених обставин 22
2.5. Уточнюючі члени речення 22
Розділ 3. Вправи для опрацювання теми "Відокремлені члени речення" 24
Висновки 30
Список використаної літератури 31
Cмотрите также:
Формування у молодших школярів синтаксичних понять

ПЛАН Вступ І. Методика опрацювання елементів синтаксису в початкових класах 1. Вироблення початкових уявлень про речення і його будову 2. Формування поняття про речення 3. Вивчення типів речень за метою висловлювання й за інтонацією 4. Робота над засвоєнням понять „основа речення”, „головні члени речення” 5. Робота над засвоєнням синтаксичного зв’язку між членами речення 6. Вивчення однорідних членів речення 7. Ознайомлення зі складним реченням 8. Види вправ із синтаксису й пунктуації ІІ. Система уроків узагальнення та систематизації з розділу „Синтаксис” у 4 класі Висновок Використана література

Однорiднi члени речення в творчостi Павла Загребельного

ВСТУП ………………………………………………………………………..3 Розділ 1. УСКЛАДНЕННЯ І ЙОГО СЕМАНТИКО-ГРАМАТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ 1.1. Поняття про просте ускладнене речення ………………………..5 1.2. Однорідність та однорідні члени речення ………………………8 Розділ 2. ОДНОРІДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ ЯК СИНТАКСИЧНА КАТЕГОРІЯ 2.1. Речення з однорідними підметами та присудками ……………..11 2.2. Речення з однорідними другорядними членами ………………..14 2.3. Розділові знаки при однорідних членах речення ……………….18 Розділ 3. ОСОБЛИВОСТІ ВЖИВАННЯ ОДНОРІДНИХ ЧЛЕНІВ РЕЧЕННЯ У ТВОРЧОСТІ П. ЗАГРЕБЕЛЬНОГО 3.1. Однорідні головні члени речення ………………………………22 3.2. Однорідні означення, додатки і обставини …………………….28 ВИСНОВКИ ………………………………………………………………….32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ …………………………….34 СПИСОК ДЖЕРЕЛ ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ ……………………36

Особливості опанування іноземної мови в початковій школі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психологічні основи навчання іноземної мови у початковій школі 5 1.1. Особливості навчання іноземної мови у початковій школі 5 1.2. Цілі та зміст навчання іноземної мови на початковому ступені 13 1.3. Розвиток індивідуальності молодшого школяра засобами іноземної мови 16 Розділ 2. Особливості опанування іноземної мови в початковій школі 21 2.1. Цілі опанування іноземної мови в початковій школі 21 2.2. Вивчення англійської мови через гру 24 2.3. Варіанти декількох розробок уроків іноземної мови в початковій школі 26 Висновки 32 Резюме 34 Список використаної літератури 35

Контрольна робота з української мови 6

1. Речення із звертанням. Речення зі вставними словами, словосполученнями, реченнями. 3 2. Речення з відокремленими членами. 3 3. Складне речення. 5 4. Складносурядне речення. 5 5. Складнопідрядне речення. 6 6. Складнопідрядні речення з кількома підрядними. 9 7. Безсполучникове складне речення. Типи безсполучникових складних речень 10 8. Складні речення з різними видами зв'язку. 11 9. Способи передачі чужого мовлення. 12 10. Поняття про стиль і стилістичну норму. Стилі української мови 13

Типологія підрядних речень у сучасній англійській мові: функціональний аспект

Вступ...............................................................................................4 Розділ І. Теоретичні засади вивчення складнопідрядних речень у сучасній англійській мові.........………………………………..6 Розділ ІІ. Функціональні та структурні особливості складнопідрядних речень............................................................8 2.1. Складнопідрядне речення з додатковим підрядним реченням……………………………….……………………..…...8 2.1.1. Перший підтип.....................................................................8 2.1.2. Одночасність...................................................................9 2.1.3. Другий підтип...............................................................15 2.2. Складнопідрядне речення з аппозитивним підрядним реченням…………………………………………………..……..16 2.2.1. Перший підтип...................................................................18 2.2.2.Одночасність.......................................................................18 2.2.3. Другий підтип...................................................................18 2.3. Складнопідрядне речення з відносно-поширювальним підрядним реченням…………………………………...………..19 2.4. Складнопідрядне речення з підрядним реченням причини.........................................................................................22 2.4.1. Перший підтип...................................................................22 2.4.2. Другий підтип....................................................................23 2.5. Складнопідрядне речення з підрядним реченням мети… 26 2.6. Складнопідрядні речення з іншими типами підрядних речень…………………………………………………………….25 2.6.1. Складнопідрядне речення з допустовим підрядним реченням......................................................................................27 2.6.2. Складнопідрядне речення з підрядним реченням наслідку........................................................................................28 2.6.3. Складнопідрядне речення з підрядним реченням порівняння....................................................................................29 2.6.4. Складнопідрядне речення з підрядним реченням способу дії...................................................................................................30 Висновки.......................................................................................32 Список використаної літератури................................................34

Вивчення гумористично-сатиричних творів І.Нечуя-Левицького у вищій школі

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи викладання літератури у школі 1.1 Методи літературознавчого аналізу та проблема літературної освіти в школі 5 1.2 Методологічні основи побудови ефективної структури заняття з літератури 7 Розділ 2. Основні терміни і поняття на позначення теми сміху в літературній спадщині І.Нечуя-Левицького 10 2.1. Природа комічного в контексті культури та літератури. Гумор. Сатира. Іронія 10 2.2. Особливості формування стилю І.Нечуя-Левицького 11 2.3 Особливості гумору І.С.Нечуя-Левицького 14 Розділ 3. Особливості вивчення гумористично-сатиричних творів І.С.Нечуя-Левицького у вищій школі 20 3.1 Засоби гумору у творах І.С.Нечуя-Левицького 20 3.2 Методика опрацювання оповідань І.С.Нечуя-Левицького 22 Висновки 25 Список використаної літератури 28

Контрольна робота з української мови 5

Контрольна робота з української мови № 5 2 1. Прийменник як частина мови. Функція прийменника у реченні. Вживання прийменників з іменниками у відповідних відмінках. Групи прийменників за походженням. Групи прийменників за будовою. Особливості правопису похідних прийменників разом, окремо, через дефіс. 2 2. Сполучник як частина мови. Розряди сполучників. Групи за вживанням, за походженням, за будовою. Особливості творення і правопису складних та складених сполучників. 4 3. Частка як частина мови. Розряди часток. Які граматичні форми творяться за допомогою формотворчих часток? Особливості правопису часток. 5 4. Вигук як частина мови. Значення вигуків. Групи вигуків за значенням, за походженням. Написання вигуків. Розділові знаки при вигуках. 6 5. Завдання синтаксису і пунктуації. Словосполучення і речення. Підрядний та сурядний зв'язок між словами. Головне і залежне слова в словосполученні. Типи словосполучень. Способи підрядного зв'язку слів у словосполученні. 7 6. Речення як основна синтаксична одиниця. Граматична основа речення. Порядок слів у реченні. Типи речень у сучасній українській мові. 9 7. Підмет і присудок як головні члени двоскладного речення. Особливості узгодження присудка з підметом. Способи вираження підмета. Типи присудків. Способи їхнього вираження. Основні функції компонентів складеного присудка. Тире між підметом і присудком. 10 8. Односкладні речення. Граматична основа односкладного речення. Типи односкладних речень. Способи вираження головних членів односкладних речень. 11 9. Другорядні члени речення в двоскладному й односкладному реченні. 1) Означення узгоджене й неузгоджене. Прикладка як різновид означення. Способи вираження означень. Написання непоширених прикладок. 2) Додаток прямий і непрямий. Способи вираження додатків. 3) Типи обставин. Зв'язки другорядних членів речення як залежних слів з головними словами. 13 10. Просте ускладнене речення. Ускладнюючі засоби. Речення з однорідними членами. Зв'язок між однорідними членами речення. Способи поєднання однорідних членів речення між собою. Кома між однорідними членами. Узагальнюючі слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальнюючих словах в реченнях з однорідними членами. 14

Вивчення пригодницького роману в школі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ЖАНРОВІ ОСОБЛИВОСТІ ПРИГОДНИЦЬКОГО РОМАНУ В ЛІТЕРАТУРІ 5 1.1 Становлення пригодницького роману як літературного жанру 5 1.2 Розвиток жанру пригодницького роману в українській літературі 9 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ Й АНАЛІЗУ ПРИГОДНИЦЬКОГО РОМАНУ В ШКОЛІ 13 2.1 Шляхи, форми та методичні засади аналізу пригодницького роману на уроках літератури 13 2.2 Задачі та цілі вивчення пригодницького роману 16 2.3 Методика вивчення пригодницького роману на уроках літератури 20 РОЗДІЛ ІІІ. РОЗДІЛ ІІ. ЖАНР ПРИГОДНИЦЬКОГО РОМАНУ В ТВОРЧОСТІ ЖЮЛЯ ВЕРНА 25 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Односкладні називні речення в поезіях Ліни Костенко

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Формально-синтаксичний аспект простого речення 7 1.1. Просте речення як монопредикативна одиниця 7 1.2. Особливості односкладних речень 11 1.3. Загальна характеристика номінативних (називних) речень 13 Розділ 2. Односкладні називні речення в поезіях Ліни Костенко 16 2.1. Особливості функціонування іменника як головного члена називного речення у філософському і логічному аспектах 16 2.2. Особливості називних речень в ономасіологічному та семасіологічному аспектах в творах Л. Костенко 17 2.3. Питання про головний член називного речення в поезіях Л.Костенко 18 2.4. Другорядні члени у структурі називних речень в творах Л. Костенко 20 2.5. Функціонально-семантичні вияви називних речень в поезіях Л. Костенко 21 Висновки 25 Список використаної літератури 27 Додатки 30

Контрольна з сучасної української літературної мови

1. Однорідні члени речення та їх ознаки 3 2. Двоскладні та односкладні приєднувальні речення. 8 3. Побудуйте структурну схему речення; поставте пропущені розділові знаки; підкресліть члени речення. 12 4. Складіть п’ять речень з тире і відокремленою прикладкою. 13 Список використаної літератури 14