институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методи прогнозування кризових явищ як інструмент антикризового явища

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Универсальная | Страниц: 14 | Год: 2010 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Методи прогнозування кризових явищ як інструмент антикризового явища

План


Методи прогнозування кризових явищ як інструмент антикризового явища 3
Вступ 3
1. Оперативне планування 3
2. Оцінка ймовірності банкрутства підприємства 4
3. Оцінка ефективності антикризового фінансового управління 11
Список використаної літератури 14
Cмотрите также:
Антикризовий менеджмент у практиці підприємства

1.1 Сутність, загальні та особливі характеристики кризових явищ. 3 1.2 Типологія кризових явищ та причин їх виникнення. 7 1.3 Особливості кризових явищ на підприємствах різного типу та механізмів їх протікання. 13 1.4 Симптоми, причини, джерела та рівні прояву кризових явищ на підприємствах України 31

Менеджер в антикризовому управлінні

1. Вступ……………………………………………………………………..3 2. Економічна сутність кризи розвитку підприємства………………..4 3. Основні причини (фактори) виникнення кризових явищ. Наслідки кризових явищ на підприємстві………………………………………5 4. Типологія кризових ситуацій………………………………………….8 5. Етапи кризи……………………………………………………………..9 6. Діяльність менеджера в антикризовому управлінні………………12 7. Модель менеджера антикризового управління…………………….14 8. Дії менеджера в кризовій ситуації…………………………………..19 9. Рольова поведінка менеджера……………………………………….22 10. Висновки………………………………………………………………25 11. Використані джерела…………………………………………………26

Антикризове управління на основі інновацій (на прикладі підприємства)

Вступ 2 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 4 1.1. Місце антикризового управління в економічній діяльності підприємства 4 1.2. Різновиди інновацій та механізм їх впровадження на підприємстві 9 1.3. Інновації як інструмент антикризового управління 14 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА РІВНЯ КРИЗИВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ ІННОВАЦІЙ (меблевий центр) 22 2.1. Аналіз складових кризової ситуації на підприємстві 22 2.2. Попередні заходи з відновлення платоспроможності підприємства 30 2.3. План санації підприємства та оцінка його ефективності 33 3. МЕХАНІЗМ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ, ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД 37 3.1. Зарубіжний досвід антикризового управління підприємством 37 3.2. Державне регулювання кризових ситуацій на вітчизняних підприємствах 42 Висновки 47 Література 49 Додатки, звітність, діаграми 51-60 Метою роботи є вивчення механізмів антикризового управління підприємством на основі інновацій., що дозволяють підвищити ефективність функціонування підприємств в умовах нестабільного економічного середовища. Предметом дослідження є процеси антикризового управління підприємством. Інформаційною базою дослідження були законодавчі та нормативні акти України, матеріали періодичних видань, наукові дослідження вітчизняних і зарубіжних вчених А. Поддєрьогіна, О.Терещенка, Т. Грамотенка, Г. Иванова

Антикризове фінансове планування

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНТИКРИЗОВОГО ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ 5 1.1. Сутність фінансового планування 5 1.2. Банкрутство як результат розвитку кризових явищ підприємства 9 1.3. Фінансова санація підприємства як інструмент протидії банкрутству 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАГРОЗИ БАНКРУТСТВА ПІДПРИЄМСТВА 21 2.1. Загальна характеристика підприємства 21 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 24 2.3. Дослідження загрози банкрутства підприємства ТОВ «назва» 28 РОЗДІЛ 3. ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ КРИЗИ 34 3.1. Процедура покращення платоспроможності підприємства 34 3.2. Антикризове фінансове планування діяльності ТОВ «назва» на 2010 рік. 38 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45 ДОДАТКИ 49

Роль маркетингу в системі антикризового управління підприємством сфери послуг

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЛІ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 6 1.1. Основні причини виникнення кризових явищ 6 1.2. Мета і місце маркетингу в антикризовому управлінні 17 1.3. Ключові маркетингові стратегії антикризового управління 26 РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА КРИЗОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА 34 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ „Назва” 34 2.2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 43 2.3. Дослідження загроз банкрутства підприємства ТОВ „Назва” 54 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ КРИЗОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГУ 60 3.1. Основні маркетингові заходи по недопущенню кризового стану підприємства 60 3.2. Оцінка ефективності запропонованих маркетингових заходів для ТОВ „Назва” 73 ВИСНОВКИ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 108 ДОДАТКИ 114

Оподаткування та банкрутство підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні підходи до визначення кризи та особливості її впливу на економіку вітчизняних підприємств 6 1.1. Передумови антикризового управління підприємством 6 1.2. Надмірне податкове навантаження як чинник кризової ситуації на підприємстві 10 1.3. Особливості кризових явищ радіотехнічних підприємств 16 2. Аналіз ефективності діяльності ВАТ “Назва підприємства” 19 2.1. Загальні відомості про підприємство 19 2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності ВАТ “Назва підприємства” 24 3. Розробка заходів з антикризового управління підприємством 32 3.1. Проектування антикризових систем для радіотехнічних підприємств 32 3.2. Напрямки антикризового менеджменту ВАТ “Назва підприємства 36 Висновки 39 Література 42 Додаток 1. Баланс ВАТ “Назва підприємства” 44 Додаток 2. Звіт про фінансові результати 47 Метою дослідження є узагальнення щляхів наукового та практичного розв'язання проблеми формування антикризових систем управління для промислових підприємств.

Управління бізнесом фармакології

1. Найважливіші індикатори фінансового стану фармацевтичної організації 2 2. Методи прогнозування кризових явищ у фармацевтичних організаціях 4 3. Проблеми становлення обов язкового страхування в Україні 6 4. Показники діяльності лікаря стаціонару і поліклініки 8 5. Визначення потенційних партнерів у сегменті 10 6. Головні умови функціонування страхових компаній 12 7. Структура службових зв язків керівників закладів охорони здоров я 13 8. Особливості маркетингу у медицині та фармації 15 9. Методи діагностування кризового стану фармацевтичної організації 17 Литература 18

Аналіз фінансового стану підприємства-банкрута готельного господарства та процесу його ліквідації в умовах ринкових відносин

Вступ 3 1. Теоретичні основи аналізу фінансового стану підприємства-банкрута 5 1.1. Економічна сутність банкрутства та ліквідації підприємства 5 1.2.Інструменти економічного аналізу для діагностики кризових явищ та прогнозування банкрутства 8 2. Організаційно-економічна характеристика базового готелю 14 3. Оцінка фінансового стану базового готелю 18 4. Оцінка банкрутства на основі факторних моделей 24 5. Оцінка ймовірності банкрутства в умовах АРМ 32 Висновки 37 Список використаних джерел 39 Додатки 42-45 Метою роботи є проведення діагностики кризового стану та прогнозування банкрутства підприємства Курсову роботу виконано на базі законодавчо-нормативних джерел з питань банкрутства, теоретичних розробок з методики діагностики банкрутства, антикризового управління підприємством, які представлені в роботах вітчизняних та зарубіжних авторів. В якості практичної бази застосовано дані фінансової звітності конкретного готелю

Стратегічне управління підприємством: планування, прогнозування

План Вступ; 1.Сутність стратегічного планування і його в місце системі стратегічного управління. 2.Цілі організації: 2.1.місія, як основна і загальна ціль організації; 2.2.критерії та класифікація організаційних цілей; 2.3.фактори, що впливають на результативність процесу визначення цілей.Вимоги для визначення цілей; 2.4.Управління за цілями. 3.Прогнозування, як інструмент процесу планування: 3.1.Сутність прогнозування; 3.2. Кількісні методи прогнозування; 3.3. Якісні методи. Висновки. Список літератури.

Економічні кризи

Вступ 2 1. Теоретичні основи кризи як порушення рівноваги в економіці 4 1.1. Принципи та суть економічної кризи 4 1.2. Види економічних криз 6 2. Причини та основні фактори виникнення світової кризи 8 2.1. Аналіз стану кризових явищ у світовій економіці 8 2.2. Вплив світової кризи на макроекономічні показники України 11 3. Антикризова соціально-економічна політика в Україні 22 3.1. Прогноз розвитку економіки України в умовах фінансово-економічної кризи 22 3.2. Пропозиції щодо подолання кризових явищ в економіці України 22 Висновки 31 Список використаних джерел 33 Додатки 35