институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація обліку доходів та видатків

Каталог пособий и учебных материалов | Бухгалтерский учет | Универсальная | Страниц: 110 | Год: 2010 | Размер: 124 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Організація обліку доходів та видатків

ЗМІСТ


Вступ 3
Розділ 1. Сутність, нормативно-законодавчі аспекти обліку та контролю доходів і видатків бюджетних установ та характеристика досліджуваної установи
1.1. Основні поняття та нормативно-законодавче регулювання обліку та контролю доходів і видатків бюджетних установ 6
1.2. Фінансово-економічна характеристика Троїцької сільської ради 17
Розділ 2. Організація обліку доходів та видатків у Троїцькій сільській раді
2.1. Теоретико-методологічні аспекти обліку за темою дослідження 30
2.2. Діюча практика обліку доходів та видатків у Троїцькій сільській раді 52
2.3. Аналітичний і синтетичний облік доходів і видатків та узагальнення інформації у фінансовій звітності 63
2.4. Шляхи удосконалення обліку доходів та видатків в Троїцькій сільській раді 74
Розділ 3. Контроль за доходами та видатками Троїцької сільської ради
3.1. Методика проведення контролю за доходами та видатками 83
3.2. Контроль доходів та видатків в бюджетній установі - Троїцькій сільській раді 96
3.3. Узагальнення результатів перевірки доходів і видатків в Троїцькій сільській раді 101
Висновки 106
Список використаної літератури 109
Додатки 114
Cмотрите также:
Організація обліку доходів

Зміст Вступ………………………………………………………………………………3 1. Поняття та загальні умови визначення доходу……………..…………..6 1.1. Критерії оцінки доходу……………………………………………………6 1.2. Визнання, класифікація доходів, їх нормативне забезпечення………....7 2. Особливості організації обліку доходів………………………………...14 2.1. Організація обліку доходів від реалізації……………………………..…14 2.2. Організація обліку інших операційних доходів………………………...17 2.3. Організація обліку доходів від участі в капіталі, інших фінансових доходів………………………………………………………………………..….19 2.4. Організація обліку інших доходів……………………………………..…22 2.5. Організація обліку надзвичайних доходів……………………………....26 3. Відображення доходів у звітності та його удосконалення……………28 Висновок…………………………………………………….…………………...34 Список використаної літератури……………………………………………….36 Додатки……………………………………………………………….….………40

ОБЛІК ДОХОДІВ І ВИДАТКІВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ

ЗМІСТ ВСТУП........................................................................................................................ 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ОБЛІКУ БУДІВЕЛЬНОЇ КОМПАНІЇ..................... 4 1.1. Особливості господарської діяльності будівельних галузей та їх вплив на побудову бухгалтерського обліку............................................................ 4 РОЗДІЛ 2. ОБЛІК ДОХОДІВ І ВИДАТКІВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ.......................................................................................................................... 9 2.1. Облік доходів, витрат, визначення собівартості будівельно-монтажних робіт........................................................................................................ 9 2.2. Групування витрат виробничої собівартості за статтями калькулювання........................................................................................................... 14 РОЗДІЛ 3. БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК ДОХОДІВ І ВИДАТКІВ У БУДІВЕЛЬНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ................................................................................ 24 3.1. Облік доходів і видатків..................................................................... 24 ВИСНОВКИ............................................................................................................... 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ........................................................... 43

Організація обліку касових і фактичних видатків

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти бухгалтерського обліку в установах бюджетної сфери 5 1.1 Роль і завдання бухгалтерського обліку в управлінні бюджетними установами 5 1.2 Особливості організації бухгалтерського обліку в бюджетних установах 8 1.3 Техніко-економічна характеристика Відділення Державного казначейства в Бобровицькому районі 19 Розділ 2. Організація обліку касових і фактичних видатків 22 2.1 Нормативно-правове регулювання обліку та звітності бюджетних організацій 22 2.2 Облік видатків 25 2.3 Облік видатків із загального фонду 29 2.4. Облік видатків спеціального фонду 33 Розділ 3 Аналіз касових і фактичних видатків ВДК у Бобровицькому районі 37 Список використаних джерел 48

Роль бухгалтерського обліку в управлінні бюджетними установами

1. Роль бухгалтерського обліку в управлінні бюджетними установами 2. Бухгалтерський баланс 3. План рахунків бухгалтерського обліку 4. Система розпорядників коштів (РК) і завдання обліку їхніх доходів і видатків 5. Склад і класифікація доходів і видатків Використана література

ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ ДОХОДІВ І ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ

ЗМІСТ ВСТУП 4 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ ДОХОДІВ І ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ 6 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ ДОХОДІВ І ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ 16 2.1. Організаційно-економічна характеристика господарства 16 2.2. Облік доходів від реалізації продукції, робіт, послуг 22 2.3. Облік інших операційних доходів 24 2.4. Облік фінансових доходів та доходів від участі в капіталі 26 2.5. Облік надзвичайних доходів 27 2.6. Облік фінансових результатів діяльності підприємства 29 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ ДОХОДІВ І ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ 32 3.1. Шляхи вдосконалення аналітичного обліку доходів і фінансових результатів 32 3.2. Шляхи вдосконалення синтетичного обліку доходів і фінансових результатів 34 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41 ДОДАТКИ 44

Облік, аналіз та контроль фінансування і видатків бюджетних установ (на прикладі комунального закладу «Київський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом»)

ЗМІСТ ВСТУП 4 Розділ 1 ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ БЮДЖЕТНОГО ФІНАНСУВАННЯ І ВИДАТКІВ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПРОФІЛАКТИКИ ТА БОРОТЬБИ З ВІЛ-СНІДом» 8 1.1 Суть бюджетного фінансування та формування кошторису доходів і видатків 8 1.2 Склад і класифікація доходів і видатків 16 1.3 Техніко – економічна характеристика Комунального закладу «Київський обласний центр профілактики та боротьби з ВІЛ-СНІДом», його організаційна структура та схема управління 24 1.4 Облікова політика Комунального закладу «Київський обласний центр профілактики та боротьби з ВІЛ-СНІДом» 30 Розділ 2 ХАРАКТЕРИСТИКА НОРМАТИВНОЇ БАЗИ З ОБЛІКУ, АНАЛІЗУ І КОНТРОЛЮ БЮДЖЕТНОГО ФІНАНСУВАННЯ І ВИДАТКІВ БЮДЖЕТНОЇ УСТАНОВИ ТА ПРОЦЕС ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ДОСЛІДЖУВАНОГО ОБ’ЄКТА В БЮДЖЕТНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 33 2.1 Огляд законодавчої та нормативної бази бюджетного фінансування і видатків 33 2.2 Організація процесу документування операцій з обліку бюджетного фінансування і видатків бюджетної установи 41 2.3 Облік доходів загального та спеціального фондів 50 2.4 Облік касових та фактичних видатків 62 2.5 Формування автоматизованої інформаційної системи в бюджетній установі 72 Розділ 3 АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ КОШТОРИСУ ДОХОДІВ І ВИДАТКІВ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПРОФІЛАКТИКИ ТА БОРОТЬБИ З ВІЛ-СНІДОМ» 77 3.1 Методичні основи та інформаційна база для аналізу виконання кошторису доходів і видатків 77 3.2 Аналіз стану і динаміки показників виконання кошторису доходів і видатків 84 Розділ 4 ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ КОНТРОЛЮ ТА РЕВІЗІЇ ДОХОДІВ ТА ВИДАТКІВ БЮДЖЕТНОЇ УСТАНОВИ 102 4.1 Державний фінансовий контроль та його сутність 102 4.2 Відображення результатів ревізії в Комунальному закладі «Київський обласний центр профілактики та боротьби з ВІЛ-СНІДом» 113 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 117 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 122 ДОДАТКИ 126

Організація обліку доходів виробничої діяльності

Вступ 3 1. Загальні підходи до організації обліку доходів виробничої діяльності 5 1.1. Основні вимоги до визначення та оцінки доходів 5 1.2. Класифікація доходів згідно ПСБО 15 10 1.3. Основні завдання та етапи організації обліку доходів 13 2. Особливості організації обліку доходів виробничої діяльності 21 2.1. Фактори, що впливають на організацію обліку доходів 21 2.2. Документування операцій з обліку доходів виробничої діяльності 25 2.3. Організація аналітичного і синтетичного обліку доходів виробничої діяльності 27 3. Удосконалення організації обліку доходів виробничої діяльності 39 Висновок 54 Література 58 Додатки 61 Додаток А. Методика формування доходів, витрат та визначення фінансових результатів 61 Додаток Б. Баланс базового підприємства 62 Додаток В. Звіт про фінансові результати базового підприємства 63 Додаток Г. Показники фінансового стану підприємства 63 Додаток Д. Розкриття даних щодо розподілу доходів за групами в Примітках до річної фінансової звітності 65

Організація обліку доходів виробничої діяльності

Вступ 3 1. Загальні підходи до організації обліку доходів виробничої діяльності 5 1.1. Основні вимоги до визначення та оцінки доходів 5 1.2. Класифікація доходів згідно ПСБО 15 10 1.3. Основні завдання та етапи організації обліку доходів 13 2. Особливості організації обліку доходів виробничої діяльності 21 2.1. Фактори, що впливають на організацію обліку доходів 21 2.2. Документування операцій з обліку доходів виробничої діяльності 25 2.3. Організація аналітичного і синтетичного обліку доходів виробничої діяльності 27 3. Удосконалення організації обліку доходів виробничої діяльності 39 Висновок 54 Література 58 Додатки 61 Додаток А. Методика формування доходів, витрат та визначення фінансових результатів 61 Додаток Б. Баланс базового підприємства 62 Додаток В. Звіт про фінансові результати базового підприємства 63 Додаток Г. Показники фінансового стану підприємства 63 Додаток Д. Розкриття даних щодо розподілу доходів за групами в Примітках до річної фінансової звітності 65

Організація обліку витрат та доходів за місцем їх виникнення

Вступ 3 1. Особливість організації обліку затрат та доходів за місцями виникнення 5 2. Організація обліку витрат за місцями виникнення 8 2.2 Класифікація рахунків обліку витрат у відповідності з місцями виникнення витрат 14 3. Організація обліку доходів за місцем виникнення 24 3.1 Критерії визнання доходів та їх види 24 3.2 Класифікація рахунків обліку доходів у відповідності з місцями виникнення 26 4. Організація облікового процесу доходів та витрат за місцем їх виникнення за допомогою програми 1С 30 Висновки 33 Список використаної літератури: 36

Організація і методика обліку, контролю та аналізу формування валових витрат і валових доходів підприємства

ВСТУП 3 Розділ 1. Економічна сутність доходів та витрат підприємства 6 1.1. Сутність та структура доходів підприємства 6 1.2. Сутність та класифікація витрат підприємства 18 1.3. Нормативно-законодавча база з обліку, контролю та налізу доходів та витрат 27 1.4. Характеристика фінансово-господарської діяльності ТОВ “Укрспецторг” 32 Розділ 2. Організація та методика обліку валових доходів та валових витрат. 40 2.1. Організація та методика обліку доходів. 40 2.2. Організація та методика обліку витрат 54 Розділ 3. Контроль та аналіз доходів та витрат підприємства 84 3.1. Завдання контролю та аналізу доходів та витрат. 84 3.2. Методика контролю доходів та витрат. 88 3.3. Методика проведення аудиту витрат та доходів підприємства. 91 Висновок 100 Список використаної літератури 101