институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз прибутку від реалізації продукції

Каталог пособий и учебных материалов | Финансовый анализ | Универсальная | Страниц: 35 | Год: 2010 | Размер: 90 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз прибутку від реалізації продукції

План

Аналіз прибутку від реалізації продукції 3
Аналіз рентабельності 9
Аналіз балансу 13
Список використаної літератури 24
Додатки 25
Cмотрите также:
Необхідність та послідовність виконання аналізу прибутку підприємств від реалізації продукції.

Вступ 3 1. Необхідність та послідовність виконання аналізу прибутку підприємств від реалізації продукції. 5 2. Факторний аналіз зміни прибутку від реалізації 7 3. Внутрішній аналіз прибутку підприємства 14 4. Аналіз прибутку від реалізації різних видів продукції 19 Висновки 22 Література 23

СУТНІСТЬ І ВИДИ ПРИБУТКУ

ЗМІСТ Вступ 2 1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 4 2. Сутність і види прибутку 8 3. Чинники, які впливають на прибуток 10 4. Показники прибутковості, їх розрахунок 12 5. Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства - важлива основа для обгрунтування прибутку на наступний рік 14 5.1. Аналіз дінаміки та стуктури прибутку ТОВ "Веселка" 14 5.2. Оцінка прибутку від реалізації продукції 19 6. Планування прибутку підприємства 22 6.1. Методи розрахунку прибутку від реалізації продукції 22 6.2. Рекомендації по збільшенню суми і вдосконалення використання прибутку 23 6.3. Планування розподілу прибутку 26 Висновки 29 Література 31 Додатки 33

Сутність та показники реалізації продукції

Вступ 3 1. Сутність та показники реалізації продукції 5 2. Необхідність проведення аналізу реалізації продукції 8 3. Факторний аналіз реалізації продукції 11 4. Внутрішній аналіз реалізації продукції 16 5. Аналіз реалізації окремих видів продукції 21 6. Аналіз виконання договорів поставки 24 7. Резерви збільшення обсягів реалізації продукції 27 Висновки та пропозиції 30 Список використаної літератури 32

Аналіз прибутку від реалізації товарів, продукції

Зміст 1. Метод порівняння в аналізі господарської діяльності 3 2. Аналіз прибутку від реалізації товарів, продукції 8 Література 20

Аналіз прибутку від реалізації товарів, продукції

Зміст 1. Метод порівняння в аналізі господарської діяльності 3 2. Аналіз прибутку від реалізації товарів, продукції 8 Література 20

Прибуток і доход як основні показники результатів діяльності підприємства

План. Вступ. І. Поняття доходу та прибутку. Їх види. І. Роль прибутку в умовах розвитку підприємництва. 1) оцінка рівня прибутковості; 2) функції прибутку; 3) рентабельність підприємства: ІІ. Чинники, що впливають на величину прибутку: 1) витрати на виробництво і реалізацію продукції; 2) обсяг виручки від реалізації продукції; 3) ціноутворення. ІІІ. Склад валового доходу підприємства: 1) прибуток від реалізації продукції; 2) прибуток від реалізації іншої продукції і послуг нетоварного характеру; 3) прибуток від реалізації основних фондів і іншого майна. IV. Розподіл прибутку в умовах сучасної системи оподаткування: 1) балансовий прибуток; 2) прибуток, який залишається в розпорядженні підприємства; 3) чистий прибуток. V. Значення чистого прибутку. VI. Визначення планового прибутку: 1) метод прямого рахунку; 2) аналітичний метод; 3) метод суміщеного розрахунку. Висновок.

Аналіз формування і розподілу прибутку

Вступ / Розділ 1. Значення, завдання та інформація для проведення аналізу формування і розподілу прибутку: 1.1. Необхідність аналізу показників прибутковості, 1.2. Задачі аналізу прибутку підприємства / Розділ 2. Аналіз формування прибутку ТОВ „Вінпро”: 2.1. Аналіз балансового прибутку, 2.2. Аналіз прибутку від реалізації товарної продукції та інших фінансових результатів, 2.3. Аналіз рентабельності / Розділ 3. Аналіз розподілу прибутку ТОВ „Вінпро : 3.1. Принципи розподілу прибутку, 3.2 Підвищення ефективності розподілу прибутку / Висновки / Список використаної літератури

Аналіз реалізації продукції підприємства по спеціальному обсягу

10. Аналіз реалізації продукції підприємства по спеціальному обсягу за рік, по кварталам, місяцям. Оцінка ритмічності виконання плану реалізації продукції підприємства 3 30. Значення, задачі і джерела аналізу прибутку і рентабельності 10 Задача 16 Список літератури 17

Аналіз виконання плану з обсягу реалізації продукції підприємства (на прикладі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ ВИКОНАННЯ ПЛАНУ З ОБСЯГУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 5 1.1. Економічна сутність аналізу виконання плану з обсягу реалізації продукції 5 1.2. Фактори, які впливають на обсяг реалізації продукції 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ ПЛАНУ З ОБСЯГУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ВАТ "Назва") 12 2.1 Аналіз динаміки обсягу реалізації продукції 12 2.2. Аналіз впливу факторів на зміну обсягу реалізації продукції 21 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЗРОСТАННЯ ОБСЯГІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 24 3.1. Резерви збільшення обсягу реалізації продукції 24 3.2. Шляхи удосконалення реалізації продукції 28 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35 ДОДАТКИ 38

Аналіз обсягів випуску та реалізації продукції на промисловому підприємстві

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичні основи аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5 1.1. Економічна сутність аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5 1.2. Узагальнююча характеристика діяльності підприємства 6 1.3. Аналіз складу майна підприємства та джерел його утворення 9 2. Економічний аналіз обсягів випуску та реалізації продукції 16 2.1. Взаємозв’язок показників обсягу продукції. Загальні вказівки щодо аналізу виробництва та реалізації продукції 16 2.2. Аналіз обсягу виробництва продукції (товарного випуску) 16 2.3. Аналіз реалізації продукції. Маркетинговий напрямок 21 2.3. Аналіз ринку збуту продукції 23 Список використаної літератури 25