институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Шляхи гуманізації взаємовпливу культури і природи

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Универсальная | Страниц: 12 | Год: 2010 | Размер: 15 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Шляхи гуманізації взаємовпливу культури і природи

План

Шляхи гуманізації взаємовпливу культури і природи 3
Шляхи гуманізації культури 6
Глобальні проблеми людства і соціальне прогнозування 8
Список використаної літератури 12
Cмотрите также:
Співвідношення політики, моралі та культури

Вступ 3 1. Діалектика взаємовпливу політики і моралі 4 2. Політика в морально-етичному вимірі 9 3. Сутність політичної культури 14 Висновки 20 Список використаних джерел 21

Основні етапи взаємовідношень культури і природи

План Основні етапи взаємовідношень культури і природи 3 Список використаної літератури 14

ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ГУМАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ПОКАРАНЬ В УКРАЇНІ

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття та загальні засади призначення покарання 6 1.1. Поняття покарання у кримінальному праві України 6 1.2. Мета покарання. Теорії мети покарання та їх значення 15 1.3. Загальні засади та принципи призначення покарання 30 Розділ 2. Загальна характеристика системи покарань 41 2.1. Поняття системи покарань і класифікація покарань 41 2.2. Класифікація видів покарань 46 Розділ 3. Порівняльна характеристика системи покарань за кримінальним законодавством деяких іноземних держав 58 3.1. Шляхи гуманізації покарань за кримінальним правом України (та деяких іноземних держав) 58 3.2. Проблеми призначення покарань в України 76 3.3. Напрямки розвитку вітчизняного законодавства у сфері гуманізації інституту покарання 90 ВИСНОВКИ 98 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102

ХАРЧОВІ ОТРУЄННЯ

ВСТУП 3 1. ХАРЧОВІ ОТРУЄННЯ БАКТЕРІЙНОЇ ПРИРОДИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ЗАПОБІГАННЯ 4 2. ГОСТРІ ХАРЧОВІ ОТРУЄННЯ НЕМІКРОБНОЇ ПРИРОДИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ЗАПОБІГАННЯ 9 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 15

ХАРЧОВІ ОТРУЄННЯ

ВСТУП 3 1. ХАРЧОВІ ОТРУЄННЯ БАКТЕРІЙНОЇ ПРИРОДИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ЗАПОБІГАННЯ 4 2. ГОСТРІ ХАРЧОВІ ОТРУЄННЯ НЕМІКРОБНОЇ ПРИРОДИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ЗАПОБІГАННЯ 9 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 15

Фінансування культури і мистецтва

Вступ 3 1. Завдання закладів культури і мистецтва та необхідність їх фінансування 5 2. Сучасний стан фінансування закладів культури і мистецтва (на прикладі Управління культури у Вінницькій області) 13 3. Проблеми та перспективи фінансування закладів культури і мистецтва 25 4. Шляхи удосконалення фінансування культури і мистецтва 30 Висновки 35 Література 38 Додаток 1. Дані про видатки Державного бюджету України на культуру і мистецтво та ЗМІ в розрізі головних розпорядників бюджетних коштів на 2000-2003 рр. 41 Додаток 2. Основні закони та нормативно-правові акти в галузі культури 42

Особливості корпоративної культури в рекламному агентстві

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1. Сутність корпоративної культури і її роль у підвищенні ефективності діяльності підприємства 6 1.2. Оцінка рівня корпоративної культури комерційних структур в Україні 11 1.3. Основні компоненти корпоративної культури 16 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ В РЕКЛАМНОМУ АГЕНТСТВІ «VAR» 21 2.1. Аналіз діяльності рекламного агентства «VAR» 21 2.2. Оцінка механізму корпоративної культури в рекламному агентстві «VAR» 22 2.3. Шляхи вдосконалення корпоративної культури в рекламному агентстві 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32

Розвиток сенсорної культури старших дошкільників під час спілкування з природою за методом Сухомлинського

Вступ 2 Розділ І. Формування та розвиток сенсорної культури у дітей засобами природничого виховання 5 1.1 Сенсорна культура та особливості її розвитку у дошкільників 5 1.2 Виховання засобами природи 22 Розділ ІІ. Ознайомлення з природою та його роль у розвитку сенсорної культури за В.О. Сухомлинським 29 2.1. Природа як основоположний чинник виховання у працях В.О. Сухомлинського 29 2.2 Погляди В.О. Сухомлинського на роль природи в сенсорному вихованні дітей 37 2.3 Методика В.О. Сухомлинського з розвитку сенсорної культури старших дошкільників під час їх спілкування з природою 43 Розділ ІІІ. Практична частина 54 3.1 Експериментальна методика сенсорного розвитоку дітей старшої групи дитячого садка за допомогою дидактичних ігор розроблених за методами В.О. Сухомлинського 54 3.2 Психолого-педагогічне проектування сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами природничого виховання (план на 10 днів) 58 3.3 Поради вихователям і батькам по сенсорному вихованню 60 Висновки 64 Додатки 66 Список використаної літератури 72

Сучасні проблеми гуманізації освіти та виховання

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Гуманізація українського суспільства та сучасні проблеми вищої освіти 4 2. Основні психологічні компоненти гуманізації освіти та виховання 8 3. Гуманізація освіти як основа розвитку сучасної освіти України 12 ВИСНОВОК 14 Список використаних джерел 15

Політична культура

Вступ....................................................................................................................3
1. Поняття, зміст і функції політичної культури в суспільному житті..........4
2. Типологізація політичної культури...............................................................6
3. Шляхи становлення демократичної політичної культури в Україні.........8
Висновок.............................................................................................................14
Використана література.....................................................................................15