институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методика роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Универсальная | Страниц: 41 | Год: 2010 | Размер: 45 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Методика роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами

Зміст


Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти питань роботи з хворими дітьми 6
1.1. Загальне вчення про хворобу 6
1.2. Історія розвитку лікувальної фізичної культури 9
1.3. Система спеціальної освіти в Україні 12
Розділ 2. Методика роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами 17
2.1. Особливості роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами 17
2.2. Метод динамічної пропріоцептивної корекції з використанням рефлекторно-навантажувального пристрою "ГРАВІТОН" (методика, запропонована професором К.О.Семеновою) 19
2.3. Методика корегуючих вправ для дітей з церебральним паралічем 22
2.4. Методика проведення лікувального плавання з дітьми, хворими церебральним паралічем 26
Висновки 32
Список використаної літератури 34
Додатки 36
Cмотрите также:
МІСЦЕ ФІЗКУЛЬТУРИ У РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Місце фізкультури у реабілітації інвалідів 5 1.1. Роль та значення фізичної культури в житті інвалідів 5 1.2. Використання засобів та методів системи фізичного виховання при роботі з інвалідами 9 1.3. Створення спецзакладів для інвалідів 14 1.4. Проведення спортивних заходів для інвалідів 17 Розділ 2. Особливості проведення занять з дітьми-інвалідами 20 2.1. Використання комплексної диференційованої профілактичної програми 20 2.2. Особливості проведення коригувальних занять 22 2.3. Вправи для розвантаження хребта 23 2.4. Організаційно-методичні основи проведення занять плавання зі слабкозорими підлітками 24 Висновки 28 Література 30

МІСЦЕ ФІЗКУЛЬТУРИ У РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Місце фізкультури у реабілітації інвалідів 5 1.1. Роль та значення фізичної культури в житті інвалідів 5 1.2. Використання засобів та методів системи фізичного виховання при роботі з інвалідами 9 1.3. Створення спецзакладів для інвалідів 14 1.4. Проведення спортивних заходів для інвалідів 17 Розділ 2. Особливості проведення занять з дітьми-інвалідами 20 2.1. Використання комплексної диференційованої профілактичної програми 20 2.2. Особливості проведення коригувальних занять 22 2.3. Вправи для розвантаження хребта 23 2.4. Організаційно-методичні основи проведення занять плавання зі слабкозорими підлітками 24 Висновки 28 Література 30

Технолог соціальної роботи з інвалідами

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ З ІНВАЛІДАМИ 10 1.1. Основні характеристики та види технологій соціальної роботи 10 1.2. Категорія „інвалідність” в соціальній роботі та соціальні проблеми інвалідів 21 1.3. Нормативно-правове регулювання соціальної роботи з інвалідами 27 ВИСНОВОК 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Система роботи школи з обдарованими дітьми (+ РЕЗЮМЕ)

Вступ 2 1. Психолого-педагогічні погляди на систему роботи школи з обдарованими дітьми 3 2. Методика формування системи роботи школи з обдарованими дітьми 10 3. Організація роботи школи з обдарованими дітьми 13 Висновки 20 Список використаних джерел 23

Ознайомлення дошкільників з вадами зору з дитячою художньою літературою

ВСТУП 2 Розділ 1. Психолого-педагогічні і літературознавчі засади роботи з дітьми дошкільного віку з вадами зору 5 1.1. Психологічні основи виховання і навчання сліпої дитини 5 1.2. Особливості побудови занять з дітьми із вадами зору 7 1.3. Методика роботи над художнім твором 10 1.4. Складання розповіді-роздуми як різновид роботи над художніми творами 12 Розділ 2. Методика ознайомлення дошкільників з вадами зору з дитячою художньою літературою 21 2.1. Особливості вивчення віршів та казок в роботі з дітьми з вадами зору 21 2.2. Тактильна книга як засіб знайомства з дитячою літературою 22 ВИСНОВОК 26 ЛІТЕРАТУРА 28

Методика соціальної роботи із неблагополучною сім’єю в центрах по роботі з дітьми

Методика соціальної роботи із неблагополучною сім’єю в центрах по роботі з дітьми Список використаної літератури

Характер проблематики людей з функціональними обмеженнями в світі та в Україні

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Характер проблематики людей з функціональними обмеженнями в світі та в Україні 5 1.1. Підхід до реабілітації осіб з інтелектуальною недостатністю в Україні 5 1.2. Західні моделі трудової реабілітації осіб з розумовою відсталістю 8 Розділ 2. Особливості адаптації людей з функціональними обмеженнями до життєвої ситуації 11 2.1. Адаптація осіб з глибоким порушенням зору 11 2.2. Соціально-психологічна підтримка розумово відсталих людей 16 2.3. Діти-аутисти та їх адаптація в соціальному світі 19 Розділ 3. Перспективи соціально-психологічної роботи з інвалідами 23 3.1. Діяльність центру соціальної роботи з дітьми інвалідами 23 3.2. Суспільство і інвалід 25 3.3. Соціальна робота з розумово відсталими людьми 29 Висновок 32 Список використаної літератури 34

Характер проблематики людей з функціональними обмеженнями в світі та в Україні

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Характер проблематики людей з функціональними обмеженнями в світі та в Україні 5 1.1. Підхід до реабілітації осіб з інтелектуальною недостатністю в Україні 5 1.2. Західні моделі трудової реабілітації осіб з розумовою відсталістю 8 Розділ 2. Особливості адаптації людей з функціональними обмеженнями до життєвої ситуації 11 2.1. Адаптація осіб з глибоким порушенням зору 11 2.2. Соціально-психологічна підтримка розумово відсталих людей 16 2.3. Діти-аутисти та їх адаптація в соціальному світі 19 Розділ 3. Перспективи соціально-психологічної роботи з інвалідами 23 3.1. Діяльність центру соціальної роботи з дітьми інвалідами 23 3.2. Суспільство і інвалід 25 3.3. Соціальна робота з розумово відсталими людьми 29 Висновок 32 Список використаної літератури 34

Соціальна робота з безпритульними i бездоглядними дітьми

Вступ 2 Розділ І. Безпритульні та бездоглядні діти: поняття причини та сутність проблеми 4 1.1. Дитяча безпритульність та бездоглядність як соціальна проблема суспільства 4 1.2. Проблема дитячої безпритульності на державному рівні 12 Розділ 2. Основні аспекти соціальної роботи з безпритульними та бездоглядними дітьми 16 2.1. Загальна характеристика соціальної роботи з безпритульними та бездоглядними дітьми 16 2.2. Основні заходи соціальної роботи з безпритульними та бездоглядними дітьми 21 Висновки 26 Список використаних джерел 26

Неперервність та системність процесу лікувальної фізкультури

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. НЕПЕРЕРВНІСТЬ ТА СИСТЕМНІСТЬ ПРОЦЕСУ ЛІКУВАЛЬНОЇ ФІЗКУЛЬТУРИ 4 2. ПОСТУПОВЕ НАРОСТАННЯ ЛІКУВАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ, ЇХ ДИНАМІКА 6 3. ЦИКЛІЧНІСТЬ ЗАНЯТЬ ЛІКУВАЛЬНОЇ ФІЗКУЛЬТУРИ 8 4. ВРАХУВАННЯ ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРИ ПЛАНУВАННІ ЛІКУВАЛЬНОГО НАВАНТАЖЕННЯ 11 ВИСНОВКИ 15 ЛІТЕРАТУРА 16