институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Управління формуванням та використанням прибутку торговельного підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Бухгалтерский учет | Универсальная | Страниц: 36 | Год: 2010 | Размер: 70 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Управління формуванням та використанням прибутку торговельного підприємства

План

Вступ
Розділ І Суть прибутку та джерела його формування
1.1. Прибуток - головна мета діяльності підприємства .
1.2. Вплив внутрішнього та зовнішнього середовища на формування прибутку підприємства
Розділ ІІ Дослідження формування та використання прибутку
торговельного підприємства " Казка"
2.1. Аналіз формування прибутку торговельного підприємства " Казка"
2.2. Аналіз використання прибутку торговельного підприємства " Казка"
2.3. Фактори , що впливають на динаміку зміни прибутку підприємства
Розділ ІІІ Напрямки формування та використання прибутку
3.1. Формування прибутку підприємства на наступний період
3.2. Основні напрямки використання прибутку підприємства на наступний період
Висновки
Додатки
Cмотрите также:
Управління формуванням та використанням прибутку на підприємств

ВСТУП............................:...................................................................................... 1. Теоретичні основи оперативного управління прибутком підприємства.............................................. 1.1. Сутність та види прибутку підприємства........................................ 1.2. Загальні принципи управління формуванням та розподілом Прибутку підприємства…………………………………………… 1.3. Нормативно-правове регулювання управління прибутком підприємства.................................................................... 1.4 Методика управління прибутком підприємства…………………… 2. Сучасні напрямки управління прибутком підприємства на прикладі TOB «Гортехмаш.»………………………………………... 2.1. Характеристика фінансового стану підприємства………………... 2.2. Оцінка розподілу і використання прибутку TOB «Гортехмаш»........................................................................…. 2.3. Контроль за управлінням прибутком . досліджуємого підприємства............................................................................................ 3. Шляхи удосконалювання управління прибутком підприємства на прикладі TOB «Гортехмаш»............................................................. . 3.1. Напрямки збільшення прибутку на підприємства………………… 3.2. Впровадження моделі прогнозування прибутку…………………. Висновки ………………………………………………………………………... Список використаної літератури ……………………………………………… Додатки

Управління формуванням та використанням прибутку на підприємств

ВСТУП............................:...................................................................................... 1. Теоретичні основи оперативного управління прибутком підприємства.............................................. 1.1. Сутність та види прибутку підприємства........................................ 1.2. Загальні принципи управління формуванням та розподілом Прибутку підприємства…………………………………………… 1.3. Нормативно-правове регулювання управління прибутком підприємства.................................................................... 1.4 Методика управління прибутком підприємства…………………… 2. Сучасні напрямки управління прибутком підприємства на прикладі TOB «Гортехмаш.»………………………………………... 2.1. Характеристика фінансового стану підприємства………………... 2.2. Оцінка розподілу і використання прибутку TOB «Гортехмаш»........................................................................…. 2.3. Контроль за управлінням прибутком . досліджуємого підприємства............................................................................................ 3. Шляхи удосконалювання управління прибутком підприємства на прикладі TOB «Гортехмаш»............................................................. . 3.1. Напрямки збільшення прибутку на підприємства………………… 3.2. Впровадження моделі прогнозування прибутку…………………. Висновки ………………………………………………………………………... Список використаної літератури ……………………………………………… Додатки

УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ТА ВИКОРИСТАННЯМ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ПІДПРИЄМТСВ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ РЕЗУЛЬТАТАМИ ПІДПРИЄМСТВ 6 1.1. Управління фінансовими результатами підприємства: його механізми 6 1.2. Управління джерелами формування прибутку 16 1.3. Використання фінансових результатів підприємств 24 Висновки до розділу І 34 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ ТОВ «Назва» 35 2.1. Оцінка обсягів та структури прибутку ТОВ «Назва» 35 2.2. Аналіз управління формуванням прибутку ТОВ «Назва» 47 2.3.Оцінка управління розподілом та використанням прибутку ТОВ «Назва» 58 Висновки до розділу ІІ 65 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ ТОВ «Назва» 67 3.1. Оптимізація обсягів та структури прибутку 67 3.2. Удосконалення управління формуванням прибутку 77 3.3.Удосконалення управління використанням прибутку 84 Висновки до розділу ІІІ 91 ВИСНОВКИ 93 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 97 ДОДАТКИ 104 Доповідь АНОТАЦІЯ Роздатковий матеріал

Політика формування і використання прибутку торгівельного підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні засади формування та використання прибутку торговельного підприємства 5 1.1 Економічна сутність прибутку торговельного підприємства та порядок його формування 5 1.2 Фактори, що впливають на обсяги прибутку торговельного підприємства 14 1.3 Методичні підходи до аналізу і планування прибутку 18 2. Дослідження політики формування та використання прибутку ТОВ «Назва» 24 2.1. Аналіз фінансового-майнового стану торговельного підприємства 24 2.2. Оцінка прибутковості торговельного підприємства 28 2.3. Оцінка ефективності політики управління, формування та використання прибутку торговельного підприємства 41 3. Вдосконалення політики формування та використання прибутку ТОВ «Назва» 49 Висновки 52 Список використаних джерел 55 Додатки 59-73

Розробка політики використання прибутку підприємства

Вступ 3 1. Методологічні основи формування прибутку підприємства 6 1.1 Прибуток як економічний показник 6 1.2 Класифікація прибутку торговельного підприємства 7 1.3 Розрахунок точки беззбитковості та мінімальної рентабельності 10 1.4 Управління прибутком торговельного підприємства 15 1.5 Визначення рівня рентабельності 17 1.6 Прибуток торговельного підприємства 20 2. Аналіз використання прибутку на торгівельному підприємстві ЗАТ «Едем» 23 2.1 Характеристика підприємства 23 2.2 Формування та розподіл прибутку підприємства 27 2.3 Аналіз рівнів, динаміки та структури прибутку підприємства 29 2.4 Факторний аналіз прибутку від реалізації продукції (робіт, послуг) 30 2.5 Граничний аналіз та оптимізація прибутку, витрат та обсягу виробництва 35 3. Обгрунтування стратегії формування прибутку підприємства на наступний рік 41 3.1. Стратегія управління прибутком торговельного підприємства. 41 3.2. Обгрунтування обсягу формування прибутку торговельного підприємства на 2005 рік 45 Висновки 52 Список літератури 56 Додаток 1 58 Додаток 2 61 Предмет: економіка торговельного підприємства Випускна робота

УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ПРИБУТКУ. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ

Вступ 1 1. Основи управління формуванням прибутку підприємства 4 1.1. Економічна сутність прибутку та особливості формування 4 1.2. Рентабельність підприємства та її визначення 7 1.3. Зміст і завдання управління формуванням прибутку 12 2. Управління формуванням прибутку підприємства 24 2.1. Організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства 24 2.2. Формування прибутку від операційної діяльності 26 2.3. Формування прибутку від фінансово-інвестиційної діяльності 28 3. Прибутковість підприємства та шляхи її підвищення 43 3.1. Аналіз прибутковості підприємства від операційної діяльності 43 3.2. Аналіз рентабельності підприємства 52 3.3. Шляхи підвищення рентабельності підприємства 59 ВИСНОВКИ 62 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 64 ДОДАТКИ 64

УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ПРИБУТКУ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВ 7 1.1. СУТНІСТЬ ПРИБУТКУ, ЯК ФІНАНСОВОГО РЕЗУЛЬТАТУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.2. МЕТОДИЧНІ ТА ПРАВОВІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВ 14 1.3. УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА В СИСТЕМІ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 26 РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ПРИБУТКУ ТОВ “АЛЬЯНС” 38 2.1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 38 2.2. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 46 2.3. ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТІВ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ ПІДПРИЄМСТВА 52 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВ 63 3.1. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВ 63 3.2. ОЦІНКА ПЕРСПЕКТИВ І НАСЛІДКІВ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ 84 ВИСНОВКИ 93 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 96 ДОДАТКИ 98

Розробка політики використання прибутку торговельного підприємства

Вступ 3 1. Методологічні підходи до розробки політики використання прибутку торговельного підприємства 6 1.1 Сутність прибутку, механізм його формування та напрямки використання 6 1.2 Фактори, що впливають на використання прибутку 10 1.3 Політика використання прибутку торговельного підприємства: мета розробки, характеритиска основних етапів 14 2. Дослідження стану управління використанням прибутку на ЗАТ «Едем» 22 2.1 Характеристика підприємства 22 2.2 Аналіз формування та структури напрямків використаня прибутку на підприємстві 26 2.3 Аналіз факторів, що впливають на обсяги та структуру використання прибутку 29 2.4 Аналіз достатності та ефективності використання прибутку підприємства 34 3. Розробка політики використання прибутку на ЗАТ «Едем» на 1 квартал 2005р. 39 3.1. Обґрунтування цільового прибутку за окремими напрямами його використання 39 3.2. Оцінка можливості отримання цільового прибутку та обгрунтування заходів щодо забезпечення його досягнення 42 Висновки 49 Список літератури 53 Додаток 1 55 Додаток 2 58

Декларування прибутку підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ПРИБУТКУ ТА ПОРЯДОК ЙОГО ФОРМУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Прибуток підприємства, джерела його формування 5 1.2. Напрями використання прибутку підприємства 9 2. УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ПРИБУТКУ ТОВ «ЛЕГІОН» 17 2.1. Основні техніко-економічні показники діяльності підприємства 17 2.2. Особливості планування та використання прибутку підприємства 26 2.3. Особливості декларування прибутку підприємства 31 3. АНАЛІЗ ЗАГАЛЬНОГО ОБСЯГУ, ДИНАМІКИ ТА ДЖЕРЕЛ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ТОВ „ЛЕГІОН” 36 3.1. Аналізі розподілу прибутку підприємства 36 3.2. Напрямки підвищення ефективного використання прибутку 39 Висновки та пропозиції 43 Література 45 Додатки. Схеми, діаграми 47 Метою курсової роботи є комплексне теоретичне обґрунтування економічної природи і призначення прибутку, його місця у фінансовому забезпеченні розвитку підприємств, а також розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення формування, планування, розподілу прибутку вітчизняних підприємств. Предметом дослідження роботі є економічні відносини, що складаються в процесі управління формуванням та використанням прибутку підприємств. Об’єктом дослідження даної роботи є система управління формуванням та використанням прибутку ТОВ „Легіон”. Завданням роботи є: дослідити сутність прибутку підприємства, порядок його формування та використання; здійснити аналіз управління формуванням прибутку на підприємстві; подати оцінку ефективності використання прибутку підприємством; визначити напрями удосконалення управління прибутком підприємства. Хронологічними межами роботи є 2000-2005 роки. Літературною базою слугують законодавчі та нормативні акти, підручники Білоуса О.Г., Панченко Є.Г. „Менеджмент: конкурентноздатність і ефективність”, Криворучко М.І.. Петровського В.В. „Облік та аналіз фінансових активів”, Поддєрьогіна А.М. „Фінанси підприємств”, Шершньової З.Є., Оборської С.В. „Стратегічне управління”

Методи формування і розподілу прибутку та напрями їх удосконалення + Автореферат

Вступ 3 Розділ 1. Основи управління формуванням та розподілом прибутку підприємств 6 1.1. Економічна суть прибутку підприємства 6 1.2. Особливості управління формуванням та розподілом прибутку підприємства 14 1.3. Фактори збільшення прибутку підприємства 25 Висновки до розділу 1 32 Розділ 2. Аналіз формування та розподілу прибутку Pharm Helth 33 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства Pharm Helth 33 2.2. Аналіз формування прибутку Pharm Helth 41 2.3. Оцінка розподілу прибутку Pharm Helth 50 Висновки до розділу 2 55 Розділ 3.Напрями вдосконалення управління формуванням та розподілом прибутку 57 3.1. Зарубіжний досвід управління рентабельністю підприємства та можливість його застосування у вітчизняній практиці 57 3.2.Рекомендації щодо покращення управління формуванням прибутку підприємства Pharm Helth 67 Висновки до розділу 3 80 Висновки 81 Список використаної літератури 89 Додатки 95