институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Валеологія в навчально виховному процесі

Каталог пособий и учебных материалов | География | Универсальная | Страниц: 12 | Год: 2010 | Размер: 15 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Валеологія в навчально виховному процесі

Зміст

1. Вступ………………………………………………………….3
2. Складові здоров`я……………………………………………4
3. Навчання здоровому способу життя………………………..5
4. Валеологія в навчально виховному процесі.....…………….7
5. Висновки……………………………………………………..11
6. Використана література…………………………………….12
Cмотрите также:
Навчання здоровому способу життя

Зміст 1. Вступ………………………………………………………….3 2. Складові здоров`я……………………………………………4 3. Навчання здоровому способу життя………………………..5 4. Валеологія в навчально виховному процесі.....…………….7 5. Висновки……………………………………………………..11 6. Використана література…………………………………….12

Підвищення рівня економічних знань

Вступ 3 1. Класифікація та особливості застосування інтерактивних методів у навчально – виховному процесі 4 2. Сутність та особливості проведення мозкового штурму 7 Висновки 9 Список використаної літератури 11

Підвищення рівня економічних знань

Вступ 3 1. Класифікація та особливості застосування інтерактивних методів у навчально – виховному процесі 4 2. Сутність та особливості проведення мозкового штурму 7 Висновки 9 Список використаної літератури 11

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ГРИ

ЗМІСТ ВСТУП............................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ГРИ 1.1 Вплив гри на розвиток дитини.........................................................4 1.2 Гра у становленні особистості .........................................................7 РОЗДІЛ 2 Методика дослідження ігор 2.1 Дидактичні ігри..................................................................................9 2.2 Розвивальні ігри в навчально-виховному процесі.........................13 ВИСНОВОК...................................................................................................16 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..................................................17

Педагогічні умови взаємодії вчителя і учнів в навчально-виховному процесі

Вступ 4 1. Взаємодія суб'єктів освітнього процесу 5 2. Суб'єктно-суб'єктна схема навчальої взаємодії 6 3. Основні лінії навчальої співпраці 6 4. Співпраця з різними суб'єктами 7 5. Прийоми навчальої співпраці 11 Висновок 12 Список використаної літератури 13

Філософія освіти

Зміст ВСТУП……………………………………………………………………3 1. "Філософія серця" в християнському віровченні Г.С. Сковороди і П.Д. Юркевича………………………………………5 2. Філософія освіти………………………………………………………9 2.1. Духові якості директора школи……………………….……....9 2.2. Духовне спілкування, естетичний підхід у вихованні ……...10 2.3. Особливі випадки у вихованні………………………………..11 3. Педагогічна сумісність у навчально-виховному процесі, основні її аспекти…………………………………………14 4. Ряд проблем у методиці викладання біології………………………20 5. Досвід вчителів……………………………………………………….26 ВИСНОВОК……………………………………………………………...29 ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………….32

Розумово відсталі діти як об єкт корекційного виховання

Вступ 2 Розділ 1. Основи корекційного виховання розумово відсталих дітей 5 1.1 Психолого-педагогічна класифікація розумово відсталих дітей та їх психологічні особливості 5 1.2 Корекційно-виховна робота з дітьми-олігофренами та її вплив на розвиток розумово відсталих дітей 9 1.3 Індивідуальний стиль корекційного навчально-виховного процесу розвитку дітей-олігофренів 12 Розділ 2. Навчальна діяльність розумово відсталих дітей 19 2.1 Виховання основ навчальної діяльності у дітей-олігофренів 19 2.2 Корекція недоліків навчальної діяльності дітей-олігофренів 22 Розділ 3. Труд у навчально-виховному процесі розвитку розумово відсталих дітей 26 3.1 Корекційно-розвиваючий підхід в системі трудової підготовки дітей-олігофренів 26 3.2 Психолого-педагогічні умови підвищення ефективності трудового навчально-виховного процесу розумово відсталих дітей 32 Висновки 36 Список використаної літератури 37

Роль і місце класичного танцю в навчально-виховному процесі колективу народного танцю

Зміст Вступ.........................................................................................................3 1. Походження класичного танцю .....................................................4 2. Місце класичного танцю в репертуарі танцювального колективу ...........................................................................................................6 3. Специфіка викладання класичного танцю з врахуванням вікових і індивідуальних особливостей учнів на уроках хореографії ......................9 4. Методичні підходи до побудови уроків класичного танцю..........14 5. Збереження спадщини класичного танцю ...................................24 Висновки................................................................................................26 Список використаної літератури.........................................................27

Валеологія

Зміст 1. Що таке природні ресурси. Вчення Вернадського про біогеохімічний цикл……………………………………………………3 2. Що таке вичерпані та не вичерпані природні ресурси……………….8 3. Що таке валеологія…………………………………………………….12 4. Використана література……………………………………………….16

Сукупність методів навчання, що використовуються в навчальному процесі

Зміст Вступ 3 Розділ І. Поняття про загальні методи навчання та оптимальне їх поєднання у навчальному процесі 5 1.1 Класифікація методів навчання 5 1.2 Загальні вимоги щодо оптимального поєднання методів навчання 7 Розділ ІІ. Сукупність методів навчання, що використовуються в навчальному процесі 9 2.1 Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності 9 Практичні методи навчання 16 2.2 Методи стимулювання, мотивації, контролю та самоконтролю навчально - пізнавальної діяльності 19 Розділ ІІІ Місце матеріально - технічних засобів у процесі навчання соціальних працівників 29 Висновки 32 Список використаної літератури 33