институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Образи українських народних побутових казок, специфіка мовно-художніх засобів, їх виховна цінність

Каталог пособий и учебных материалов | Литература | Реферат | Страниц: 8 | Год: 2006 | Размер: 16 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Образи українських народних побутових казок, специфіка мовно-художніх засобів, їх виховна цінність

Образи українських народних побутових казок, специфіка мовно-художніх засобів, їх виховна цінність
Список використаної літератури
Cмотрите также:
Фразеологізми в народних казках

Зміст Вступ 3 Розділ І. Фразеологізми як об’єкт лінгвістичного дослідження 5 1.1 Походження фразеологізмів 5 1.2 Особливості складу фразеологізмів 7 Розділ ІІ. Вживання фразеологічних одиниць в українській народній казці 11 2.1 Казка - генеза жанру з погляду ХХ століття 11 2.2 Національно-культурного компонента лексики українських народних казок 14 Висновки 17 Список використаних джерел 19

Порівняння засобів художніх виробів доби Палеоліту та Неоліту

Вступ 2 1. Характеристика художніх виробів палеолітичної доби 5 1.1. Особливості вивчення палеолітичного мистецтва 5 1.2. Техніка, стиль і тематика палеолітичних художніх виробів 10 2. Розвиток первісного мистецтва у період неоліту 16 2.1. Передумови формування неолітичної культури 16 2.2. Види та композиція художніх творів неоліту 20 Висновки 24 Список використаної літератури 28

Функції активного туризму

Функції активного туризму - 3 - Оздоровча цінність туристичної діяльності. - 4 - Виховна цінність туризму. - 5 - Освітня та пізнавальна цінність туризму. - 6 - Оздоровча функція туризму. - 7 - Фізичне та спортивне вдосконалення як функція туризму - 8 - Список використаної літератури - 13 -

Міфопоетичний аналіз казок А.С.Пушкіна

І. Вступ. ІІ. Міфопоетичний аналіз сказок А.С.Пушкіна. 1. Міфопоетична традиція в поясненні природи уяви. 2. Казкові образи Пушкіна - предмет для міфопоетичного аналізу. 3. Джерела казок Пушкина. 3.1. Походження, значення імен і назв в казках Пушкіна. 3.2. Вплив російського фольклору на формування уяви поета. 3.3. Сприйняття персонажів народного фольклору А.С. Пушкіним. 3.3.1. Персонаж Баби Ягі. 3.3.2. Образ Кащея. 3.3.3. Дуалізм персонажа Чорномора в «Сказке о царе Салтане» і в поемі «Руслан і Людмила». 3.4. Пушкінські казки в російській літературі - як привабливий і таємничий острів Буян в народних переказах. 4.. Погляд медиевиста на походження казок Пушкіна. 4.1. Використання в казках Пушкина методу «вкорінення» іноземного матеріалу в російський культурний грунт шляхом з'єднання фольклорних іноземних і національних форм на прикладі поеми «Руслан і Людмила». 4.2. Розробка Пушкіним методів творчої інтеграції у вітчизняну культуру іноземного матеріалу іншої епохи на прикладі казкової поеми «Русалка» (1829-1832 роки). 4.3. «Сказка о царе Салтане» (1831). Запозичення ідеї міфічного острова. 4.4. «Сказка о золотом петушке» (1834). Міфологічний образ чарівного птаха . 4.5. Оригінальність Пушкинських ідей. 5. Місце Пушкинського ідеалу зовнішньої краси жінки в міфологічній уяві поета.. 6. Місце фінського фольклору в казкових поемах Пушкина. ІІІ. Висновок.

Використання народних іграшок в роботі сімейного вихователя з дітьми середнього дошкільного віку як засіб патріотичного виховання

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. НАРОДНА ІГРАШКА В СИСТЕМІ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1 Сутнісні характеристики патріотичного виховання 5 1.2 Прилучення до народознавства – важливий напрямок патріотичного виховання 8 1.3 Українська народна іграшка 11 РОЗДІЛ ІІІ. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НАРОДНИХ ІГРАШОК В РОБОТІ СІМЕЙНОГО ВИХОВАТЕЛЯ З ДІТЬМИ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З МЕТОЮ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ 16 2.1 Виховна і освітня цінність народної іграшки 16 2.2 Організація та проведення дослідження ефективності використання іграшок як засобу патріотичного виховання 19 2.3 Аналіз результатів дослідження 25 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 30

Дипломна робота “Міфопоетичний аналіз казок А.С.Пушкіна

План. І. Вступ. ІІ. Міфопоетичний аналіз сказок А.С.Пушкіна. 1. Міфопоетична традиція в поясненні природи уяви. 2. Казкові образи Пушкіна - предмет для міфопоетичного аналізу. 3. Джерела казок Пушкина. 3.1. Походження, значення імен і назв в казках Пушкіна. 3.2. Вплив російського фольклору на формування уяви поета. 3.3. Сприйняття персонажів народного фольклору А.С. Пушкіним. 3.3.1. Персонаж Баби Ягі. 3.3.2. Образ Кащея. 3.3.3. Дуалізм персонажа Чорномора в «Сказке о царе Салтане» і в поемі «Руслан і Людмила». 3.4. Пушкінські казки в російській літературі - як привабливий і таємничий острів Буян в народних переказах. 4.. Погляд медиевиста на походження казок Пушкіна. 4.1. Використання в казках Пушкина методу «вкорінення» іноземного матеріалу в російський культурний грунт шляхом з'єднання фольклорних іноземних і національних форм на прикладі поеми «Руслан і Людмила». 4.2. Розробка Пушкіним методів творчої інтеграції у вітчизняну культуру іноземного матеріалу іншої епохи на прикладі казкової поеми «Русалка» (1829-1832 роки). 4.3. «Сказка о царе Салтане» (1831). Запозичення ідеї міфічного острова. 4.4. «Сказка о золотом петушке» (1834). Міфологічний образ чарівного птаха . 4.5. Оригінальність Пушкинських ідей. 5. Місце Пушкинського ідеалу зовнішньої краси жінки в міфологічній уяві поета.. 6. Місце фінського фольклору в казкових поемах Пушкина. ІІІ. Висновок.

Семантичні особливості англійської народної загадки

Вступ 3 Розділ 1 Загадка як пареміологічна одиниця 5 1.1 Загадка як культурно-мовне явище 5 1.2 Англійська фольклорна модель світу та її відображення 7 в мовній картині світу загадок 7 Розділ 2 Семантична класифікація англійських народних загадок 10 2.1. Специфіка відображення світу і структурно-семантична 10 типологія 10 2.2. Специфіка жанру англійських народних загадок 16 Розділ 3 Англійські та українські загадки як феномен всесвітнього спадку: досвід порівняльного лінгвістичного аналізу 24 Висновки 33 Список використаної літератури 35

Художні засоби типізації образів у п’єсі “Наталка-Полтавка” І.П. Котляревського

Зміст. Розділ І. Тема. Сюжет. Композиція………………………………3 1.1. сюжет п’єси …………………………………………………3 Розділ ІІ. Позитивні образи твору……………………………5 2.1. Образ Наталки ………………………………………………5 2.2. Образи Петра і Миколи ……………………………………9 2.3. Образ Миколи ………………………………………………10 2.4. Образ Терпилихи …………………………………………11 Розділ ІІІ. Негативні образи………………… ………………15 3.1. Образ Возного …………………………………………….15 3.2. Образ Макогоненка ………………………………………22 Висновок …………………………………………………………23 Список використаної літератури ……………………………25

Організаційно виховна робота та профілактика з неповнолітніми правопорушниками

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Правопорушення неповнолітніх та профілактично-виховна робота з ними 6 1.1. Причини здійснення правопорушень неповнолітніми 6 1.2 Робота з ресоціалізації правопорушників в умовах ВТК 10 Розділ 2 Організаційно виховна робота та профілактика з неповнолітніми правопорушниками 19 2.1. Індивідуальна організаційно-виховна робота з неповнолітніми правопорушниками які звільнилися з виправно-трудової колонії 19 2.2. Адаптація неповнолітніх правопорушників які звільняються з місць позбавлення волі 28 2.3. Профілактика повторних правопорушень 31 Висновок 34 Використана література 36 Додаток 1 38 Додаток 2 40

Організаційно виховна робота та профілактика з неповнолітніми правопорушниками

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Правопорушення неповнолітніх та профілактично-виховна робота з ними 6 1.1. Причини здійснення правопорушень неповнолітніми 6 1.2 Робота з ресоціалізації правопорушників в умовах ВТК 10 Розділ 2 Організаційно виховна робота та профілактика з неповнолітніми правопорушниками 19 2.1. Індивідуальна організаційно-виховна робота з неповнолітніми правопорушниками які звільнилися з виправно-трудової колонії 19 2.2. Адаптація неповнолітніх правопорушників які звільняються з місць позбавлення волі 28 2.3. Профілактика повторних правопорушень 31 Висновок 34 Використана література 36 Додаток 1 38 Додаток 2 40