институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Визначення структури та ефективності управління експорту за моделлю пересічного попиту

Каталог пособий и учебных материалов | Международная экономика | Курсовая | Страниц: 35 | Год: 2010 | Размер: 1330 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Визначення структури та ефективності управління експорту за моделлю пересічного попиту

Вступ
Розділ 1. Регулювання експорту в Україні
Розділ 2.Експорт і його значення в міжнародній торгівлі України
2.1. Міжнародна купівля-продаж товарів
2.2.Експортна діяльність в макро- та мікроекономічному вимірах
Розділ 3. Стан та перспективи розвитку експортної діяльності в Україні
Висновки
Cмотрите также:
Система управління експортно-імпортною діяльністю в Україні

Список скорочень 3 Вступ 4 1. Теоретичні аспекти управління експортно-імпортною діяльністю фірм 6 1.1. Характеристика та види експортно-імпортних операцій 6 1.2. Особливості нормативно-правового регулювання експортно-імпортною діяльністю 27 1.3. Організація експортно-імпортних потоків 36 2. Дослідження системи управління зовнішньою торгівлею України 41 2.1. Організаційна структура управління експортом та імпортом в Україні 41 2.2. Регулювання товарної та регіональної структури імпорту 62 2.3. Регулювання товарної та регіональної структури експорту 82 3. Напрями удосконалення системи управління зовнішньою торгівлею в Україні 89 3.1. Вдосконалення організаційної структури управління експортом та імпортом 89 3.2. Вдосконалення регулювання товарної та регіональної структури імпорту та експорту у світлі вступу України до СОТ 104 3.3. Система підтримки експорту 117 Висновки 130 Література 136 Додатки 142 Додаток А. Позначення комерційних термінів згідно з Інкотермс 142 Додаток Б. Класифікація валютно-фінансових умов ЗТК 144 Додаток В. Географічна структура експорту-імпорту товарів та послуг 1996-2006 рр. 145 Додаток Г. Зовнішня торгівля товарами за 2006 рік 147

Система управління експортно-імпортною діяльністю в Україні (+ доповідь)

Список скорочень 3 Вступ 4 1. Теоретичні аспекти управління експортно-імпортною діяльністю фірм 6 1.1. Характеристика та види експортно-імпортних операцій 6 1.2. Особливості нормативно-правового регулювання експортно-імпортною діяльністю 22 1.3. Організація експортно-імпортних потоків 31 2. Дослідження системи управління зовнішньою торгівлею України 36 2.1. Організаційна структура управління експортом та імпортом в Україні 36 2.2. Регулювання товарної та регіональної структури імпорту 47 2.3. Регулювання товарної та регіональної структури експорту 57 3. Напрями удосконалення системи управління зовнішньою торгівлею в Україні 62 3.1. Вдосконалення організаційної структури управління експортом та імпортом 62 3.2. Вдосконалення регулювання товарної та регіональної структури імпорту та експорту у світлі вступу України до СОТ 77 3.3. Система підтримки експорту 90 Висновки 103 Література 109 Додатки 115 Додаток А. Позначення комерційних термінів згідно з Інкотермс 115 Додаток Б. Класифікація валютно-фінансових умов ЗТК 116 Додаток В. Статистичні дані по розвиток зовнішньої торгівлі в Україні в 1996-1 кв. 2007 рр. 117

Організаційна структура управління підприємством та обґрунтування проекту її вдосконалення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні та методичні питання формування сучасних організаційних структур управління підприємством 6 1.1. Визначення поняття „структура управління” та її характеристики 6 1.2. Системно-цільовий підхід до проектування структур та його основні етапи 18 1.3. Принципи та методи побудови організаційної структури управління підприємством та оцінка її ефективності 21 1.4. Світовий досвід модифікації організаційних структур управління підприємством 30 РОЗДІЛ 2. Аналіз ефективності функціонування підприємства та оцінка діючих структур управління 41 2.1. Характеристика ефективності функціонування підприємства 41 2.2. Аналіз різновидів організаційних структур управління 47 2.3. Аналіз організаційної структури підприємства та її основні недоліки 62 РОЗДІЛ 3. Обґрунтування проекту удосконалення організаційної структури управління підприємством 79 3.1. Методи проведення робіт щодо вдосконалення організаційної структури управління підприємством 79 3.2. Схема розробки оновленої організаційної структури управління підприємством 84 3.3. Оцінка ефективності оновленої організаційної структури управління підприємством та її вплив на ефективність його функціонування 104 ВИСНОВОК 110 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 113 ДОДАТКИ 117

Структура управления

Вступ 3 1. Сутність і значення раціональної організаційної структури управління для підвищення ефективності виробництва. 5 1.1. Особливості організаційною структурою управління 5 1.2. Побудова організаційної структури управління 7 2. Види організаційних структур управління виробництвом і їхньою характеристикою. 9 3. Формування структури управління підприємством на основі концепції диверсифікації 18 3.1. Характеристика конкретного підприємства. 18 3.2. Аналіз організаційної структури управління підприємством . 19 3.3. Пропозиції щодо удосконалення існуючої структури управління 23 Висновок 32 Література 34

Сутність ринкового попиту

Зміст: Вступ …………………………………………………………………….…3 1. Сутність ринкового попиту 1.1. Ринок і закон попиту…………………………………………..…..4 1.2. Крива ринкового попиту………………………………………..…..7 1.3. Фактори ринкового попиту …………………………………..…...10 1.4. Механізм ринкового саморегулювання……………………………15 2. Еластичність ринкового попиту 2.1. Поняття еластичності попиту…………………………………..… 18 2.2. Цінова еластичність попиту……………………………………......18 2.3. Нецінова еластичність попиту…………………………………..…22 3. Дослідження ринкового попиту в сучасних умовах : практичний аспект 3.1. Визначення завдання……………………………………………….. 26 3.2. Результати дослідження ………………………………………...….27 Висновок ……………………………………………………………..…...29 Список використаної літератури ………………………………….…...30

ВИЗНАЧЕННЯ РИНКІВ

Зміст ВСТУП...................................................................................................................3 1. ВИЗНАЧЕННЯ РИНКІВ..................................................................................5 1.1. Індивідуальний та ринковий попит....................................................5 2. ПОНЯТТЯ ТА ОБСЯГ ПОПИТУ..................................................................10 2.1. Сутність закону попиту.....................................................................10 2.2. Крива попиту......................................................................................13 3. ДЕТЕРМІНАНТИ ПОПИТУ..........................................................................15 3.1. Змінення в попиті................................................................................15 3.2. Зміна величини в попиті.....................................................................19 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ..........................................................................26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ............................................................29 ДОДАТОК

Організаційна структура управління та її проектування в організаціях

Вступ 3 Розділ 1. Сутність та визначення організаційної структури управління 5 1.1 Розуміння структури організації та організаційної структури управління 5 1.2 Місце організаційної структури в системі організації 8 1.3 Вплив організаційної структури на діяльність всієї організації 11 Розділ 2. Аналіз організаційної структури управління функціонування підприємства 12 2.1 Характеристика підприємства 12 2.2 Аналіз організаційної структури управління, що використовується в організації 15 2.3 Пропозиції по удосконаленню організаційної структури управління 22 Розділ 3. Проектування нової організаційної структури управління 26 3.1 Обгрунтування та вибір методу проектування нової організаційної структури управління 26 3.2 Проектування нової організаційної структури управління підприємства 26 Висновки та пропозиції 29 Література 31 Додаток А 32 Додаток В 33

Шляхи підвищення ефективності управління організацією Державної служби охорони

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 6 1.1 Зміст категорії “ефективність управління” 6 1.2 Концепції визначення ефективності управління 15 1.3 Підходи до оцінки ефективності управління 21 2 СТАН ТА ОЦІНКА МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ОХОРОНИ 27 2.1 Загальна характеристика підприємства 27 2.2 Аналіз організаційної структури підприємства 33 2.3 Оцінка економічних результатів діяльності підприємства 47 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ГОСПОДАРСЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 67 3.1 Кадрова політика підприємства в питаннях підбору персоналу 67 3.2 Шляхи інноваційного поліпшення обладнання 74 3.3 Основні шляхи поліпшення сучасних засобів цифрового радіозв’язку 93 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 99 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 103 ДОДАТКИ 107

Прогнозування попиту на підприємстві

Вступ 3 1. Прогнозування попиту на підприємстві 5 1.1 Визначення попиту на продукцію та місткості ринку 5 1.2 Методи оцінки перспективного попиту на товари підприємства 11 1. Опитування щодо намірів покупців 11 2. З'ясування сукупної думки збутового персоналу 11 3. Метод експертних оцінок 12 4. Аналіз даних минулих років 13 2. Визначення перспективного попиту на продукцію підприємства 14 Висновок 22 Список використаної літератури 24

Організаційне проектування структури управління підприємством

Вступ Розділ 1. Організаційна структура підприємства 1.1. Класифікація, статика і динаміка організації 1.2. Зміст та створення оптимальної структури підприємства 1.3. Проектування організаційної структури підприємств різних типів Розділ 2. Характеристика організаційної структури управління ВАТ “Агробуд” 2.1. Коротка характеристика виробничої діяльності підприємства 2.2. Система управління підприємством 2.3. Оцінка ефективності управління на ВАТ “Агробуд” Розділ 3. Основні напрямки удосконалення організаційної структури ВАТ “Агробуд” 3.1. Способи оцінки та аналізу організаційної структури управління на ВАТ “Агробуд” 3.2. Методи побудови ефективної організаційної структури управління на ВАТ “Агробуд” 3.3. Деякі напрямки удосконалення організаційної структури управління підприємства Висновки Список використаної літератури Додатки