институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Форми міжнародного бізнесу в Україні

Каталог пособий и учебных материалов | Международная экономика | Контрольная | Страниц: 14 | Год: 2010 | Размер: 20 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Форми міжнародного бізнесу в Україні

Завдання 1. Форми міжнародного бізнесу в Україні

Завдання 2. Ви є радником в уряді малої країни, яка виробляє промислові товари, використовуючи капіталомісткі фактори виробництва, і сільгосппродукцію, використовуючи працемісткі фактори виробництва. Значна частка сільгосппродукції експортується. Уряд мас намір стимулювати виробництво промислових товарів і збільшити митні тарифи. Яка ваша думка?

Завдання 3. У якій з країн і чому буде більша схильність до поточного споживання, і в якій до майбутнього споживання:
а) Туркменистані, де значні запаси газу, які не потребують значних інвестицій для їх розробки?
б) Японії, яка випереджає інші країни по темпах розвитку новітніх технологій?
в) Естонії, яка активно проводить економічні реформи і швидко перейшла до ринку?

Завдання 4.
Світова ціна на цукор з країн Карибського басейну становить 250 дол. за т. Мито на імпорт цукру в Казахстан – 20%. Якби імпорт цукру не обкладався тарифом, його річне виробництво в Казахстані становило б 2 млн. т., споживання - 3 млн.т. імпорт - 1 млн. т. Після обкладення імпорту митом внутрішнє виробництво цукру зросло до 2,4 млн.т., споживання зменшилось до 2,8 млн.т., імпорт скоротився до 0,4 млн.т. Казахстан по споживанню цукру – мала країна. Розрахуйте: виграш споживачів країни у цілому, якщо мито буде скасовано; втрати казахстанських виробників цукру від скасування мита.
Cмотрите также:
Вплив міжнародного кредитування на розвиток малого та середнього бізнесу в Україні

Вступ 4 Розділ 1. Теоретико-методологічні засади дослідження міжнародного кредитування малого і середнього бізнесу 7 1.1. Поняття та необхідність міжнародного кредитування малого і середнього бізнесу 7 1.2. Основні форми міжнародного фінансування та кредитування підприємницьких структур 19 1.3. Зарубіжний досвід кредитування малого і середнього бізнесу 34 Розділ 2. Механізм реалізації міжнародних кредитних відносин у сфері малого і середнього бізнесу в Україні 43 2.1. Сучасний стан розвитку малого та середнього бізнесу в Україні 43 2.2. Характеристика основних форм та напрямків міжнародного кредитування малого і середнього бізнесу в Україні 51 2.3. Нормативно-правове регулювання іноземного кредитування в Україні 63 Розділ 3. Перспективи кредитування малого і середнього бізнесу в умовах глобалізації 82 3.1. Пріоритетні напрямки міжнародного фінансування та кредитування малого і середнього бізнесу в Україні 82 3.2. Моделі міжнародного фінансування та кредитування малого і середнього бізнесу в Україні 89 Висновки 118 Література 124 Додаток А. Стан розвитку малого та середнього підприємництва в окремих країнах 130 Додаток Б. Статистичні дані щодо розвитку малих підприємств в Україні 131 Додаток В. Форми фінансування та кредитування малих та середніх підприємств 135 Додаток Г. Основні способи міжнародного фінансування та кредитування малих та середніх підприємств 136 Додаток Д. Динаміка міжнародної інвестиційної позиції України в 2001-2004 рр. 137 Додаток Е. Прямі інвестиції зарубіжних країн в економіку України за видами економічної діяльності в 2003-2004 рр.1 139

Вплив міжнародного кредитування на розвиток малого та середнього бізнесу в Україні

Вступ 5 Розділ 1. Теоретико-методологічні засади дослідження міжнародного кредитування малого і середнього бізнесу 9 1.1. Поняття та необхідність міжнародного кредитування малого і середнього бізнесу 9 1.2. Основні форми міжнародного фінансування та кредитування підприємницьких структур 21 1.3. Зарубіжний досвід кредитування малого і середнього бізнесу 36 Висновки до 1 розділу 44 Розділ 2. Механізм реалізації міжнародних кредитних відносин у сфері малого і середнього бізнесу в Україні 47 2.1. Сучасний стан розвитку малого та середнього бізнесу в Україні 47 2.2. Характеристика основних форм та напрямків міжнародного кредитування малого і середнього бізнесу в Україні 55 2.3. Нормативно-правове регулювання іноземного кредитування в Україні 67 Висновки до 2 розділу 85 Розділ 3. Перспективи кредитування малого і середнього бізнесу в умовах глобалізації 89 3.1. Пріоритетні напрямки міжнародного фінансування та кредитування малого і середнього бізнесу в Україні 89 3.2. Моделі міжнародного фінансування та кредитування малого і середнього бізнесу в Україні 96 Висновки до 3 розділу 124 Висновки 127 Література 133 Додатки 145 Додаток А. Стан розвитку малого та середнього підприємництва в окремих країнах 145 Додаток Б. Статистичні дані щодо розвитку малих підприємств в Україні 146 Додаток В. Форми фінансування та кредитування малих та середніх підприємств 150 Додаток Г. Основні способи міжнародного фінансування та кредитування малих та середніх підприємств 151 Додаток Д. Динаміка міжнародної інвестиційної позиції України в 2001-2004 рр. 152 Додаток Е. Прямі інвестиції зарубіжних країн в економіку України за видами економічної діяльності в 2003-2004 рр.1 154

Мотивація вибору форм міжнародного бізнесу

Зміст Вступ 3 1. Організаційно-правові форми міжнародного бізнесу. 3 2. Фактори впливу на вибір форм міжнародного бізнесу. 6 3. Мотивація вибору форм міжнародного бізнесу. 8 Висновок. 13 Література. 14

Ефективність діяльності посередників міжнародного бізнесу

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 6 ЗАГАЛЬНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ПОСЕРЕДНИКІВ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ 6 1.1 Основні поняття, посередницької діяльності 6 1.2 Правові та економічні засади діяльності посередників 14 1.3 Загальносвітові тенденції діяльності посередників міжнародного бізнесу 22 Рис. 1.2 – Основні групи й холдинги російської економіки 36 РОЗДІЛ 2 42 ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ПОСЕРЕДНИКІВ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ 42 2.1 Аналіз, проблеми та перспективи діяльності посередників міжнародного бізнесу на ринку України 42 2.2 Виявлення передумов підвищення ефективності діяльності посередників міжнародного бізнесу в Україні 46 2.3 Виявлення шляхів подальшого розвитку діяльності посередників міжнародного бізнесу в Україні 54 РОЗДІЛ 3 59 ОСОБЛИВОСТІ ПОСЕРЕДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ «__» 59 3.1 Аналіз та оцінка ефективності діяльності компанії «__» на ринку України 59 3.2 Пошук шляхів підвищення ефективності діяльності компанії «__» на ринку України 80 3.3 Шляхи підвищення ефективності посередницької діяльності в контексті міжнародного бізнесу 94 ВИСНОВКИ 100 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 105-112

Форми бізнесу

Вступ Розділ 1. Поняття бізнесу 1.1. Загальна характеристика бізнесу 1.2. Державне регулювання бізнесу Розділ 2. Форми бізнесу 2.1. Загальна характеристика основних форм бізнесу 2.2. Господарські товариства 2.3. Об’єднання підприємств Розділ 3. Особливості та проблеми розвитку бізнесу в Україні 3.1. Особливості розвитку бізнесу в Україні 3.2. Проблеми розвитку бізнесу в Україні 3.3. Шляхи розв’язання основних проблем у сфері бізнесу Висновки Список використаної літератури

Розвиток міжнародного туризму в Україні

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 6 Теоретичні засади міжнародного туризму та його розвитку 6 1.1. Сутність міжнародного туризму та його значення 6 1.2. Види міжнародного туризму 20 1.3. Аналіз основних чинників що впливають на формування і функціонування туристичного ринку 27 РОЗДІЛ 2 37 Аналіз розвитку міжнародного туризму в Україні 37 2.1. Огляд та аналіз сучасного стану міжнародного туризму в Україні його інфраструктури та матеріально-технічної бази 37 2.2. Дослідження організації туризму в провідних туристичних країнах світу 49 2.3. Особливості організації міжнародного туризму в Україні 58 РОЗДІЛ 3 75 Напрямки удосконалення міжнародного туризму 75 3.1. Прогнози розвитку світового туризму 75 3.2. Перспективи розвитку та шляхи удосконалення міжнародного туризму в Україні 81 3.3 Інноваційні форми організації туристичної діяльності українських підприємств 95 ВИСНОВОК 106 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 112

Міжнародний бізнес

Вступ 1. Необхідність регулювання міжнародного бізнесу 2. Основні стратегічні напрямки вдосконалення системи регулювання міжнародного бізнесу 3. Стратегія глобалізації Висновок Використана література

Історія шоу-бізнесу в Україні

Вступ 2 1. Основні історичні віхи розвитку вітчизняної естради за радянських часів 4 2. Проблемні аспекти розвитку шоу-бізнесу в сучасній Україні 6 3. Історія міжнародного музичного фестивалю «Таврійські ігри» 8 Висновки 10 Література 12

Історія шоу-бізнесу в Україні

Вступ 2 1. Основні історичні віхи розвитку вітчизняної естради за радянських часів 4 2. Проблемні аспекти розвитку шоу-бізнесу в сучасній Україні 6 3. Історія міжнародного музичного фестивалю «Таврійські ігри» 8 Висновки 10 Література 12

Формування Чорноморського економічного співробітництва

ПЛАН: 10. Формування Чорноморського економічного співробітництва 10.1. Організація Чорноморського економічного співробітництва 10.2. Україна в рамках співробітництва з ЧЕС 20. Проблеми та перспективи розвитку міжнародного бізнесу в Україні 20.1. Передумови розвитку зовнішньоекономічного механізму України 20.2. Напрями розвитку міжнародного бізнесу в Україні