институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Сучасні вимоги до особистості вчителя, рівня його професійної подіготовленності і педкультури

Каталог пособий и учебных материалов | Этика, эстетика | Контрольная | Страниц: 11 | Год: 2006 | Размер: 15 кб. | Стоимость: 25 грн. | Смотреть | Купить

Сучасні вимоги до особистості вчителя, рівня його професійної подіготовленності і педкультури

Зміст
1. Вчитель, його головне завдання. Рівень педкультури вчителя 3
2. Професійні вимоги до сучасного вчителя 6
Список використаної літератури 11

Cмотрите также:
Практичні аспекти підвищення рівня професійної готовності учителя початкових класів

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. Складові частини професіограми вчителя. 4 1.1. Функції та вимоги до вчителя, які зумовлені їх змістом. 4 1.2. Професійно значимі особистісні якості. 16 1.3. Професійна та соціальна компетентність. 21 1.4. Узагальнена модель вчителя. 35 РОЗДІЛ ІІ. Форми і методи професійної підготовки вчителя. 38 2.1. Цільові компоненти розділів педагогічної науки. 38 2.2. Форми і методи професійної підготовки вчителя. 48 2.3. Конкретні методи, які застосовуються при вивченні певного розділу педагогіки. 52 РОЗДІЛ ІІІ. Стан роботи з підвищення науково-методичного рівня педагогічних працівників 54 3.1 Характеристика сучасного стану роботи з педагогічними кадрами 54 3.2 Проблеми організації науково-методичної роботи педагогічних працівників 63 3.3 Модель удосконалення системи організації роботи з підвищення науково-методичного рівня педагогічних працівників 76 ВИСНОВКИ 93 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 100-102

ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ТА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ТА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 6 1.1. Дослідження виникнення професійної етики та її види 6 1.2. Педагогічний такт як основа професійної діяльності 12 1.3. Підходи педагогів щодо трактування педагогічного такту 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕТИКИ Й МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ 19 2.1. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя 19 2.2. Діагностика рівня тактовності майбутнього вчителя 25 2.3. Розробка рекомендацій професійної діяльності 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕТИКИ Й МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ТА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 6 1.1. Дослідження виникнення професійної етики та її види 6 1.2. Педагогічний такт як основа професійної діяльності 12 1.3. Підходи педагогів щодо трактування педагогічного такту 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕТИКИ Й МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ 19 2.1. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя 19 2.2. Діагностика рівня тактовності майбутнього вчителя 25 2.3. Розробка рекомендацій професійної діяльності 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Педагогічний такт та етика вчителя ЗОШ

ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Педагогічний такт та етика вчителя………………………….....6 1.1. Дослідження виникнення професійної етики та її види………….….6 1.2. Педагогічний такт як основа професійної діяльності………….……12 Розділ 2. Дослідження рівнів…………………………………………..…..19 2.1. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя………………….…19 2.2. Діагностика рівня тактовності майбутнього вчителя…………..……25 Висновки………………………………………………………….…………31 Список використаних джерел…………………………………….………..33 Додатки……………………………………………………………….……..35 ВСТУП

Професійно-особистісні риси сучасного вчителя початкових класів

I. Вступ 3 II. Основна частина 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 6 1.1 Психолого-педагогічні задачі в роботі вчителя початкових класів 9 1.2 Чинники росту професійної майстерності педагога молодшої школи 12 1.3 ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА - ОДНА З СКЛАДОВИХ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЧИТЕЛЯ 13 1.4 Педагогічна творчість і його роль в роботі вчителя молодшої школи 16 Розділ 2. Дослідницька робота й етикет як складові професіоналізму вчителя 19 2.1 ТРИ ПРИСТРАСТІ ДИТИНСТВА, ЯКІ ПОВИНЕН ВРАХОВУВАТИ В СВОЇЙ РОБОТІ ВЧИТЕЛЬ 22 Пристрасть до розвитку - пристрасть перша 22 Прагнення до дорослішання - пристрасть друга 23 Прагнення до свободи - пристрасть третя 23 2.2 Ділова гра як форма, що сприяє зростанню професіоналізму вчителя 24 Організація і проведення ділової гри при вивченні курсу "Сучасний етикет і виховання культури поведінки у молодших школярів" 26 2.4 Функції педагогічного моралі 29 III. Висновки 31 Список Літератури 31

Професійно-особистісні риси сучасного вчителя початкових класів

I. Вступ 3 II. Основна частина 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 6 1.1 Психолого-педагогічні задачі в роботі вчителя початкових класів 9 1.2 Чинники росту професійної майстерності педагога молодшої школи 12 1.3 ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА - ОДНА З СКЛАДОВИХ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЧИТЕЛЯ 13 1.4 Педагогічна творчість і його роль в роботі вчителя молодшої школи 16 Розділ 2. Дослідницька робота й етикет як складові професіоналізму вчителя 19 2.1 ТРИ ПРИСТРАСТІ ДИТИНСТВА, ЯКІ ПОВИНЕН ВРАХОВУВАТИ В СВОЇЙ РОБОТІ ВЧИТЕЛЬ 22 Пристрасть до розвитку - пристрасть перша 22 Прагнення до дорослішання - пристрасть друга 23 Прагнення до свободи - пристрасть третя 23 2.2 Ділова гра як форма, що сприяє зростанню професіоналізму вчителя 24 Організація і проведення ділової гри при вивченні курсу "Сучасний етикет і виховання культури поведінки у молодших школярів" 26 2.4 Функції педагогічного моралі 29 III. Висновки 31 Список Літератури 31

Психолого-педагогічні аспекти формування особистості фахівця

1. Психологічна характеристика професійної діяльності 3 2. Мотиваційні, пізнавальні, емоційні та вольові компоненти готовності особистості до професійної діяльності 5 Література 13

Рівень домагань і його вплив на професіональну кар’єру

Багато графічного матеріалу ВСТУП 3 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РІВНЯ ДОМАГАНЬ ОСОБИСТОСТІ 5 1.1. Поняття рівня домагань особистості 5 2. ОЦІНКА РІВНІ ДОМАГАНЬ ОСОБИСТОСТІ 14 2.1. Методика організації дослідження 14 2.2.Аналіз успішності кар’єри працівників організації 24 2.3. Результати досліджень 28 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35 Додатки 37

МОРАЛЬНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА

Вступ 3 Розділ 1. Поняття професійної компетентності 5 1.1. Сутність "професійної компетентності" 5 1.2. Моральна культура спілкування 7 Розділ 2. Професійно-етичні вимоги до соціального працівника 15 2.1. Професійні вимоги до спеціаліста з соціальної роботи 15 2.2. Особистісні риси соціального працівника 19 Розділ 3. Проблеми та перспективи розвитку професії соціального працівника 22 Висновки 27 Список використаної літератури 31

Структура і функції педагогічної діяльності викладача вищої школи

1. Структура педагогічної діяльності викладача вищої школи. Вимоги до професійної діяльності викладача вищої школи: знання, уміння. Особистісні якості і перспективні здібності 2 2. Механізми реалізації професійної спроможності викладача вищого навчального закладу (підвищення наукового, теоретичного й фахового рівня спеціаліста) 5 3. Сучасні педагогічні технології вищої школи та їх значення для взаємодії викладач – студент – викладач 9 4. Типи і рівні взаємодії наукової і викладацької творчості в діяльності викладача 11 Література 14