институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: МАРКЕТИНГОВІ КОМІНУКАЦІЇ В ТУРИЗМІ

Каталог пособий и учебных материалов | Туризм | Диплом | Страниц: 145 | Год: 2010 | Размер: 5984 кб. | Стоимость: 120 грн. | Смотреть | Купить

МАРКЕТИНГОВІ КОМІНУКАЦІЇ В ТУРИЗМІ

ВСТУП 3-6
РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГОВІ КОМІНУКАЦІЇ В ТУРИЗМІ: ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ 7-32
1.1. Сутність маркетингових комунікацій та їх механізм 7-18
1.2. Особливості застосування маркетингових комунікацій в туристичній сфері 18-29
1.3. Методологія визначення ефективності маркетингових
комунікацій 29-32
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 33-103
2.1. Загальна характеристика туристичних ресурсів Львівської
області 33-49
2.2. Аналіз туристичного ринку Львівської області 49-89
2.3. Аналіз маркетингових комунікацій туристичної діяльності у Львівській області 89-103
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ 104-130
3.1. Використання нових напрямків стимулювання збуту 104-113
3.2. Впровадження рекламних кампаній в діяльності туристичних підприємств регіону 113-130
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 131-137
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 138-142
ДОДАТКИ
Cмотрите также:
Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства

Вступ 3 1. Методологічні основи маркетингових досліджень в умовах перехідної економіки України 6 1.1. Об'єктивна необхідність маркетингових досліджень в процесі розвитку ринкових відносин 6 1.2. Суть та методологічні принципи проведення маркетингових досліджень 12 1.3. Маркетингові дослідження в системі прийняття управлінських рішень 16 2. Маркетингові дослідження вдосконалення асортименту туристичного підприємства 20 2.1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі 20 2.2. Система маркетингових досліджень в туризмі 25 2.3. Маркетингові дослідження вдосконалення асортименту туристичного підприємства 33 3. Організація та проведення маркетингових досліджень напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства 35 3.1. Маркетингові дослідження туристичного продукту в АР Крим 35 3.2. Шляхи вдосконалювання системи маркетингових досліджень туристсько-рекреаційного продукту в А.Р. Крим 42 Висновки 45 Література 47

Маркетингові комунікації в туризмі на прикладі Украіни (бакалавр)

ВСТУП РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В ТУРИЗМІ 6 1.1. Поняття і види маркетингових комунікацій 6 1.2. Маркетингові комунікації на туристичному ринку 11 1.3. Управління комунікаційною діяльністю 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ "назва". 28 2.1. Загальна характеристика ВАТ «назва» 28 2.2. Аналіз ефективності маркетингової діяльності ВАТ «назва» 33 2.3. Стимулювання збуту в готельної мережі "назва" як ефективний інструмент зростання на конкурентному ринку. 45 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ "назва" 53 3.1. Дослідження маркетингових комунікацій лідерів готельного ринку 53 3.2. Удосконалення комплексу маркетингових комунікацій на ринку туристичних послуг. 59 3.3. Формування програм підвищення ефективності маркетингових комунікацій готельних мереж 61 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 68 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 71 ДОДАТКОК 75-80

Контрольна з маркетингу

1. Концепція соціально-етичного маркетингу та перспективи її використання в туризмі 3 2. Маркетингові дослідження споживачів туристичних послуг. Характеристика основних факторів, що впливають на туристичний попит 11 3. Творче завдання 16 Список літератури 18

СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ

1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі 2. Становлення та розвиток туристичного маркетингу 3. Функції маркетингу в туризмі 4. Основні умови та принципи застосування маркетингу в туризмі

Контрольна з маркетингу в туризмі

1. Визначте показники, що характеризують попит і пропозицію є туризмі 3 2. Охарактеризуйте різновиди структур маркетингових служб підприємства 5 3. Назвіть основні різновиди вертикальних маркетингових систем у туризмі. Наведіть приклади 9 Список використаних джерел 12

Логістика в туризмі контрольна робота

План 1. Економічна ефективність застосування системи логістики в туризмі. 3 2. Фінансова логістика, її визначення та задачі в туризмі. 6 3. Історія логістики. Етапи розвитку наукового напрямку "логістика". 13 Література 18

Економічна ефективність менеджменту в туризмі

ЗАВДАННЯ: 1. Економічна ефективність менеджменту в туризмі. Показники. 2. Формування ефективної організаційної структури туризму. 3. Умови і правила здійснення комерційної діяльності в туризмі

Прогнозування попиту в практичній діяльності туристичного підприємства (на прикладі ТОВ)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ В ТУРИЗМІ 6 1.1. Сутність та основні характеристики попиту 6 1.2. Методика дослідження та прогнозування попиту в туризмі 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "Назва" 28 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 28 2.2. Аналіз ринку ТОВ "Назва" 32 2.3. Маркетингові дослідження потенційних покупців турпродукту в ТОВ "Назва" 40 РОЗДІЛ 3. ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ В ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ " Назва" 49 3.1. Оцінка попиту на турпродукти ТОВ " Назва" .49 3.2. Шляхи прогнозування попиту 57 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ 68

Прогнозування попиту в практичній діяльності туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ В ТУРИЗМІ 6 1.1. Сутність та основні характеристики попиту 6 1.2. Методика дослідження та прогнозування попиту в туризмі 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "НАЗВА" 29 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 29 2.2. Аналіз ринку ТОВ "Назва" 32 2.3. Маркетингові дослідження потенційних покупців турпродукту в ТОВ "Назва" 39 РОЗДІЛ 3. ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ В ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "НАЗВА" 48 3.1. Оцінка попиту на турпродукти ТОВ "Назва" 48 3.2. Шляхи прогнозування попиту 56 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65 ДОДАТКИ 69

Зовнішньоекономічна діяльність в туризмі

1. Зовнішньоекономічні операції в туризмі 2 2. Міжнародні ліцензійні угоди 8 ЛІТЕРАТУРА 12