институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розширення асортименту удосконалення технології та дослідження якості банкетних холодних страв

Каталог пособий и учебных материалов | Ресторанное хозяйство | Курсовая | Страниц: 34 | Год: 2006 | Размер: 73 кб. | Стоимость: 85 грн. | Смотреть | Купить

Розширення асортименту удосконалення технології та дослідження якості банкетних холодних страв

Зміст
Вступ. 3
1. Забезпечення якості холодних страв (солодких) при приготуванні 5
2. Теорія створення жольованих систем та піни при їх збиванні 8
3. Розробка нових страв на основі нової сировини, технологічної документації, органолептичної оцінки якості і хімічного складу. 13
4. Складання меню банкету на весілля 27
Висновки 32
Список використаної літератури: 33

Метою курсової роботи є дослідження процесу вдосконалення асортименту технології та дослідження якості банкетних холодних страв. І відповідно до цього ставиться ряд таких завдань, як забезпечення якості холодних страв, розробка нових страв, складання меню.
Об’єкт дослідження – вдосконалення асортименту холодних страв.
Предмет дослідження - процес вдосконалення асортименту
Cмотрите также:
Розширення асортименту, удосконалення технології та дослідження якості холодних закусок із риби і рибпродуктів

Зміст Вступ 3 1. Характеристика холодних рибних страв та їх харчової цінності 4 2. Загальна характеристика ресторану „Авалон” 11 3. Розробка холодних страв для ресторану „Авалон” 15 4. Складання меню ресторана „Авалон” 17 5. Шляхи вдосконалення діяльності ресторану 21 Висновки та пропозиції 23 Список літератури 25 Додатки 27 В даній курсовій роботі була реалізована спроба проаналізувати сучасний досвід виготовлення та реалізації холодних рибних страв та встановити: - характеристику споживчих властивостей риби та рибних страв, залежність їх від виду, умов приготування та зберігання, та їх вплив на якість кінцевої продукції; - характеристику асортименту холодних рибних страв та можливості його розширення на основі використання новітніх розробок в області удосконалення існуючих технологій переробки риби.

Характеристика технологічних властивостей холодних страв та закусок

Зміст Вступ 4 1. Характеристика технологічних властивостей холодних страв та закусок 5 2. Характеристика асортименту холодних страв та закусок. Аналіз технологічного процесу 7 Бутерброди 7 3. Особливості технологічного приготування 17 4. Організація виготовлення, вивчення асортименту та реалізації холодних страв і закусок на прикладі закордонного підприємства 19 Висновок 22 Список використаної літератури 23 Додатки 24

Особливості технології та асортименту продукції і яєць в українській національній кухні (на прикладі ресторану)

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти дослідження теми 6 1.1. Будова, хімічний склад і харчова цінність яєць 6 1.2. Підготовка яєць і продуктів їх переробки до кулінарної теплової обробки. Процеси, що відбуваються в яйці при тепловій обробці 11 1.3. Страви з яєць 13 Розділ 2. Аналіз технології та асортименту страв з яєць у ресторані «Назва» 25 2.1. Загальна характеристика закладу 25 2.2. Аналіз існуючих технологій 37 Розділ 3. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення асортименту та якості страв із яєць 41 3.1. Характеристика нових технологій страв з яєць у ресторанному господарстві 41 3.2. Переваги нової технології 46 Висновок 51 Література 53

Дослідження використання грибів в кулінарії, розробка асортименту страв із грибів, визначення якості страв

Вступ 4 1. Теоретичне обґрунтування необхідності споживання грибів. Значення грибів у повсякденному житті 6 2. Асортимент, класифікація грибів 10 3. Харчова цінність грибів 16 4. Особливості технології виробництва продукції. Схеми технологічного процесу 22 5. Розробка технологічних карт (3 страви) 32 6. Дослідження якості страв з грибів (на прикладі вешенки звичайної) 37 Висновки 41 Література 44

Особливості технології використання пернатої дичини для розроблення асортименту страв у ресторані

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти приготування страв з пернатої дичини 5 1.1 Значення, роль, місце в харчуванні людини страв з дичини 5 1.2. Огляд різновидів пернатої дичини та особливостей їх приготування 8 Розділ 2. Аналіз приготування страв з пернатої дичини у ресторані 12 2.1. Характеристика ресторану «Назва» 12 2.2. Аналіз існуючого асортименту і технології страви з дичини в конкретному підприємстві 19 Розділ 3. Розробка рекомендацій і заходів вирішуваної проблеми 27 3.1. Характеристика нової технології 27 3.2. Переваги нових технологій 28 3.3. Розробка нормативно-технологічної документації на нову продукцію (3 найменування страви) 30 Висновки та пропозиції 40 Список використаної літератури 41

Удосконалення технологічного процесу виробництва страв з баранини з метою поліпшення технологічних властивостей та якості

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ВИРОБНИЦТВА СТРАВ З БАРАНИНИ 5 1.1. Вік тварин і кулінарія 5 1.2. Характеристика сировини 7 1.3. Вибір баранини для приготування страв 11 1.4. Класифікація страв 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ВИРОБНИЦТВА СТРАВ З БАРАНИНИ В РЕСТОРАНІ «назва» 18 2.1. Меню ресторану “назва” 18 2.2. Страви з відварної баранини 20 2.3. Страви із смаженої баранини 22 2.4. Страви з тушкованої баранини 25 2.5. Страви із запеченого м'яса 28 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ТА ЗАХОДИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ВИРОБНИЦТВА СТРАВ З БАРАНИНИ 29 3.1. Рекомендації щодо до якості м’яса 29 3.2. Оформлення і подача страв з баранини 31 3.3. Маринади і начинки для баранини 33 3.4. Приготування і подача на стіл 42 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46

Вплив матеріалів і технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів

Вступ 3 1. Поняття якості та споживчих властивостей товарів 5 1.1. Терміни та визначення якості товарів 5 1.2. Процес формування споживчих властивостей і якості товару в процесі його розробки та виробництва, вплив матеріалів і технології виробництва 11 1.3. Методи дослідження впливу матеріалів і технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів 18 2. Дослідження впливу матеріалів та технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів ВАТ „Інструмент” 24 2.1. Політика підприємства в області якості 24 2.2. Контроль над технологією виробництва та пов’язаними з нею факторами як один з головних факторів підвищення якості та формування споживчих властивостей товарів 25 У технічних і функціональних відділах. 26 2.3. Вплив матеріалів та контроля виробництва на якість та споживчі властивості товарів 27 2.4. Організація робот з якості 29 3. Проблема якості та удосконалення споживчих властивостей на сучасному етапі 31 Висновки 36 Список літератури 37

Аналіз асортименту і якості споживання товарів (пивної продукції)

Вступ 3 Розділ 1. Особливості формування асортименту та виробництва пивобезалкогольної продукції 5 1.1. Асортимент пивобезалкогольної продукції 5 1.1.1. Формування асортименту товарної групи на ринку 5 1.1.2. Аналіз виробництва пива 9 1.2. Характеристика сировини, що використовується у виготовленні даного продукту 11 1.3. Формування якості в процесі виробництва 13 1.4. Оцінка якості готової продукції 14 Розділ 2. Дослідження якості пивної продукції 17 2.1. Характеристика об’єкта дослідження 17 2.2. Аналіз асортименту виробів 19 2.3. Методи дослідження якості пивної продукції 23 2.4. Результати дослідження якості 27 2.5. Реалізація пивної продукції 32 Розділ 3. Розрахункова частина 35 3.1. Проведення тестування пива 35 3.2. Оцінка результатів тестування 37 Висновки і пропозиції 40 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42

Формування асортименту товарів в торговому підприємстві

Зміст 1. Основна частина 3 1.1. Теоретичне обгрунтування проблеми 3 1.1.1. Поняття про товарний асортимент. Види факторів, які впливають на формування асортименту товарів 5 1.1.2. Принципи та порядок формування асортименту 12 1.1.3. Планування асортименту товарів 13 1.2. Зарубіжний досвід формування асортименту товарів 15 1.3. Характеристика товарного підприємства 16 1.4. Практичне формування асортименту товарів в універсамі 18 1.4.1. Характеристика асортименту товарів в універсамі 18 1.4.2. Шляхи розширення асортименту товарів в магазині 19 1.4.3. Управління товарними запасами 21 1.4.4. Планування рекламної роботи з метою розширення асортименту товарів 23 2. Заключна частина 26 2.1. Висновки та пропозиції 26 Література 28 Додатки 29

Аналіз асортименту і якості споживчих товарів (пиво)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТА ВИРОБНИЦТВА ПИВОБЕЗАЛКОГОЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1. АСОРТИМЕНТ ПИВОБЕЗАЛКОГОЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1.1. Формування асортименту товарної групи на ринку 4 1.1.2. Аналіз виробництва пива 6 1.2. ХАРАКТЕРИСТИКА СИРОВИНИ, ЩО ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ У ВИГОТОВЛЕННІ ДАНОГО ПРОДУКТУ 10 1.3. ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ В ПРОЦЕСІ ВИРОБНИЦТВА 14 1.4. ОЦІНКА ЯКОСТІ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 17 2.1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 17 2.2. АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ПИВА 19 2.3. МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 22 2.4. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 26 2.5. РЕАЛІЗАЦІЯ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 33 РОЗДІЛ 3. РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА 35 3.1. ПРОВЕДЕННЯ ТЕСТУВАННЯ ПИВА 35 3.2. ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТІВ ТЕСТУВАННЯ 36 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 39 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41