институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Ведення реклами

Каталог пособий и учебных материалов | Реклама и рекламная деятельность | Контрольная | Страниц: 23 | Год: 2010 | Размер: 28 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Ведення реклами

Вступ 3
1. Створення звернення 5
2. Вибір засобу розповсюдження 8
3. Вибір носіїв реклами 11
4. Рішення про графік використання засобів розповсюдження реклами 12
5. Організація рекламної кампанії 13
6. Проведення рекламної кампанії на Київському міському молокозаводі №3 17
Висновки 22
Список використаної літератури 23
Cмотрите также:
Організація та форми бібліотечної реклами

ВСТУП 3 1. ОСНОВА СУЧАСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 7 1.1. Сутність та принципи бібліотечної реклами 7 1.2. Форми і методи бібліотечної реклами 12 2. ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ НА ТРАНСФОРМАЦІЮ БІБЛІОТЕК 16 2.1. Процес становлення бібліотечної реклами на українському інформаційному ринку та світовий досвід реклами 16 2.2. Маркетинг як активний метод трансформації бібліотеки 21 3. ТЕХНІЧНІ АСПЕКТИ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 26 ВИСНОВКИ 30 ДЖЕРЕЛА ТА ЛІТЕРАТУРА 33 ДОДАТКИ 35

Класифікація реклами

Зміст: Вступ 1. Маркетингова сутність реклами 2. Класифікація реклами 3. Вибір форми реклами 4. Підходи при виборі рекламних засобів 5. Характеристики аудиторій кожного засобу реклами 6. Принципові основи рекламної кампанії Висновки

Документна класифікація реклами в поліграфії. Приклади, керуючі документи, застосування.

1. Визначення конкретного виду реклами 3 2. Розгорнутий опис реклами. 5 3. Ілюстрації, приклади. 10 4. Цільова група населення цього виду реклами. 12 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 13 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємність 14 7. Вартість виготовлення 15 8. Обслуговування реклами 15 9. Можливість оцінки ефективності реклами 17 10. Бібліографія 18

Реклама на електронних ЗМІ

1. Визначення конкретного виду реклами. 3 2. Розгорнутий опис реклами. 8 3. Ілюстрації, приклади. 12 4. Цільова група населення цього виду реклами. 14 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 16 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємкість. 17 7. Вартість виготовлення. 18 8. Обслуговування реклами. 20 9. Можливість оцінки ефективності реклами. 21 10. Бібліографія 23

Друкована реклама

1. Цілі реклами. 3 2. Інформаційна функція друкованої реклами. 4 3. Носії друкованої реклами. 5 4. На кого розрахована друкована реклама. 6 5. Процес виготовлення друкованої реклами: підготовка, терміни, вартість виготовлення. 8 6. Оцінка ефективності реклами. 11 7. Обмеження щодо заборон та розповсюдження реклами 12 8. Додатки 22 Список використаних джерел. 23

Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.

1. Визначення конкретного виду реклами. 3 2. Розгорнутий опис реклами. 6 3. Ілюстрації, приклади. 9 4. Цільова група населення цього виду реклами. 11 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 12 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємкість. 12 7. Вартість виготовлення. 14 8. Обслуговування реклами. 15 9. Можливість оцінки ефективності реклами. 16 10. Бібліографія 18

Види реклами та їх ефективність

1. Теоретична частина. Сутність реклами 2 1.1. Поняття реклами 2 1.2. Класифікація рекламних засобів 6 1.3. Недозволена реклама, її характеристика та приклади 9 2. Практична частина. Організація реклами в аптеці ТОВ «Голден-Фарм» 12 2.1. Особливості реклами в аптечних закладах 12 2.2. Загальна інформація про заклад 16 2.3. Організація маркетингових досліджень 18 2.4. Визначення ефективності різних видів реклами в аптеці 22 Висновки і пропозиції 27 Література 29 Додатки 30

Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.

План 1. Визначення конкретного виду реклами. 3 2. Розгорнутий опис реклами. 8 3. Ілюстрації, приклади. 12 4. Цільова група населення цього виду реклами. 14 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 16 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємкість. 17 7. Вартість виготовлення. 18 8. Обслуговування реклами. 20 9. Можливість оцінки ефективності реклами. 21 10. Бібліографія 23

Суть та цілі реклами

Вступ 3 1. Сутність та загальні риси реклами 4 2. Цілі та завдання реклами 9 3. Функції реклами 14 Висновок 17 Список використаної літератури 19

ПСИХОЛОГІЯ РЕКЛАМИ

Вступ 1 Види реклами 2 Деякі принципи створення реклами 5 Що таке прямий маркетинг 10 П’ятнадцять правил реклами 11 Висновок 17 Література 17 Вступ