институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Сувенірна та поліграфічна продукція

Каталог пособий и учебных материалов | Реклама и рекламная деятельность | Контрольная | Страниц: 18 | Год: 2010 | Размер: 17 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Сувенірна та поліграфічна продукція

Вступ 3
1. Вимоги до сувенірної та поліграфічної продукції 4
2. Візитна картка та її особливості 9
3. Особливості реклама виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами 12
Висновки 17
Список використаних джерел 18
Cмотрите также:
Аналіз фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика”

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні аспекти оцінки фінансового стану підприємства 4 1.1 Фінансовий стан підприємства, методи його оцінки 4 1.2 Інформаційне забезпечення оцінки фінансового стану підприємства 11 2. Аналіз фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика” 20 2.1 Аналіз балансу підприємства 20 2.2 Аналіз ліквідності і платоспроможності 22 2.3 Аналіз фінансової стійкості підприємства 24 2.4 Оцінка фінансового стану підприємства за моделлю Альтмана 26 3. Напрямки стабілізації фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика” 28 Висновки 34 Література 36 Додатки 38

Контрольна робота з математичного програмування

14.15. Розв’язати систему методом Жордана-Гаусса. . 18.15. Розв’язати графічним методом задачу лінійного програмування. , , . 19.15. Розв’язати симплексним методом задачу лінійного програмування (всі змінні ). , . 20.15. Скласти двоїсту задачу до задачі лінійного програмування. , , ( ). 21.15. На підприємствах ( ) виробляється однорідна продукція обсягом од. Готова продукція доставляється в пункти ( ), потреби яких становлять од. Транспортні витрати при перевезенні одиниці продукція з пункту до пункту становлять . Скласти план перевезень продукція, при якому буде перевозитися вся вироблена продукція з мінімальними сумарними потребами. 11 8 7 5 35 2 13 10 1 40 6 9 7 8 70 25 20 30 70

Операційний аналіз в управлінні прибутком підприємства

Вступ 1. Зміст політики управління прибутком підприємства 1.1. Види прибутку та особливості його визначення 1.2 Методи операційного аналізу в управлінні прибутком 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу формування і використання прибутку підприємства 2. Операційний аналіз ефективності формування прибутку ЗАТ “Київська поліграфічна фабрика” 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 2.2 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 2.3 Операційний аналіз прибутку підприємства 3. Резерви збільшення операційного прибутку ЗАТ “Київська поліграфічна фабрика” Висновки Література

Операційний аналіз в управлінні прибутком підприємства

Вступ 1. Зміст політики управління прибутком підприємства 1.1. Види прибутку та особливості його визначення 1.2 Методи операційного аналізу в управлінні прибутком 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу формування і використання прибутку підприємства 2. Операційний аналіз ефективності формування прибутку ЗАТ “Київська поліграфічна фабрика” 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 2.2 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 2.3 Операційний аналіз прибутку підприємства 3. Резерви збільшення операційного прибутку ЗАТ “Київська поліграфічна фабрика” Висновки Література

Управління операційним прибутком

Вступ 1. Теоретичні основи управління операційним прибутком підприємства. 1.1. Економічна сутність операційного прибутку підприємства. 1.2.Принципи та методи управління операційним прибутком підприємства. 2. Аналіз процесу управління операційним прибутком підприємства ЗАТ“Картонажно-поліграфічна фабрика” 2.1. Фінансово-економічна характеристика підприємства 2.2 Оцінка ефективності операційної діяльності підприємства 2.3 Факторний аналіз операційного прибутку 3. Шляхи удосконалення процесу управління операційним прибутком підприємства ЗАТ “Картонажно-поліграфічна фабрика” Висновки Література

Управління операційним прибутком

Вступ 1. Теоретичні основи управління операційним прибутком підприємства. 1.1. Економічна сутність операційного прибутку підприємства. 1.2.Принципи та методи управління операційним прибутком підприємства. 2. Аналіз процесу управління операційним прибутком підприємства ЗАТ“Картонажно-поліграфічна фабрика” 2.1. Фінансово-економічна характеристика підприємства 2.2 Оцінка ефективності операційної діяльності підприємства 2.3 Факторний аналіз операційного прибутку 3. Шляхи удосконалення процесу управління операційним прибутком підприємства ЗАТ “Картонажно-поліграфічна фабрика” Висновки Література

Фінансовий стан підприємства, методи його оцінки

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні аспекти оцінки фінансового стану підприємства 4 1.1 Фінансовий стан підприємства, методи його оцінки 4 1.2 Інформаційне забезпечення оцінки фінансового стану підприємства 11 2. Аналіз фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика” 20 2.1 Аналіз балансу підприємства 20 2.2 Аналіз ліквідності і платоспроможності 21 2.3 Аналіз фінансової стійкості підприємства 23 2.4 Оцінка фінансового стану підприємства за моделлю Альтмана 26 3. Напрямки стабілізації фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика” 27 Висновки 33 Література 35 Додатки 37

Фінансовий стан підприємства, методи його оцінки

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні аспекти оцінки фінансового стану підприємства 4 1.1 Фінансовий стан підприємства, методи його оцінки 4 1.2 Інформаційне забезпечення оцінки фінансового стану підприємства 11 2. Аналіз фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика” 20 2.1 Аналіз балансу підприємства 20 2.2 Аналіз ліквідності і платоспроможності 22 2.3 Аналіз фінансової стійкості підприємства 24 2.4 Аналіз ділової активності і майнового стану підприємства 26 3. Напрямки стабілізації фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика” 29 Висновки 35 Література 37 Додатки 39

Управління операційним прибутком

Вступ 3 1. Теоретичні основи управління операційним прибутком підприємства 6 1.1. Економічна сутність операційного прибутку підприємства та його роль в фінансово – господарській діяльності 6 1.2 Принципи та методи управління операційним прибутком підприємства 12 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу управління операційними прибутком підприємства 15 2. Аналіз процесу управління операційним прибутком підприємства ЗАТ “Донецька поліграфічна фабрика” 20 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 20 2.2 Оцінка ефективності операційної діяльності підприємства 24 2.3 Факторний аналіз операційного прибутку 29 3. Шляхи удосконалення процесу управління операційним прибутком підприємства ЗАТ “Донецька поліграфічна фабрика” 33 Висновки 41 Література 43 Додатки 45

Управління операційним прибутком

Вступ 3 1. Теоретичні основи управління операційним прибутком підприємства 6 1.1. Економічна сутність операційного прибутку підприємства та його роль в фінансово – господарській діяльності 6 1.2 Принципи та методи управління операційним прибутком підприємства 12 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу управління операційними прибутком підприємства 15 2. Аналіз процесу управління операційним прибутком підприємства ЗАТ “Донецька поліграфічна фабрика” 20 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 20 2.2 Оцінка ефективності операційної діяльності підприємства 24 2.3 Факторний аналіз операційного прибутку 29 3. Шляхи удосконалення процесу управління операційним прибутком підприємства ЗАТ “Донецька поліграфічна фабрика” 33 Висновки 41 Література 43 Додатки 45