институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Шляхи розвитку сприймання та розуміння художньої літератури

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 44 | Год: 2010 | Размер: 1588 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Шляхи розвитку сприймання та розуміння художньої літератури

Вступ 3
1. Теоретико-методологічні засади формування та розвитку здатності школярів до сприймання та розуміння художньої літератури 6
1.1. Сприймання та розуміння художньої літератури як необхідні складові правильного читання 6
1.2. Особливості сприймання та розуміння школярами художньої літератури 9
1.3. Уява та її значення у сприйманні та розумінні художньої літератури 11
2. Практичні засади розвитку здатності школярів до сприймання та розуміння художньої літератури 15
2.1. Дидактичні методи розвитку здатності школярів до сприймання та розуміння художнього тексту 15
2.2. Розробки уроків з розвитку здатності школярів сприймання та розуміння художньої літератури 21
Висновки 40
Список використаної літератури 42
Cмотрите также:
Соціальне сприймання. Особливості сприймання та розуміння людини в суспільстві

План 1. Соціальне сприймання. Особливості сприймання та розуміння людини в суспільстві………………………………………………………………………2 2. Психологічні особливості діяльності правоохоронця в екстремальних умовах…………………………………………………………………………...8 3. Задача……………………………………………………………………14 Література………………………………………………………………….16

Соціальне сприймання. Особливості сприймання та розуміння людини в суспільстві

План 1. Соціальне сприймання. Особливості сприймання та розуміння людини в суспільстві………………………………………………………………………2 2. Психологічні особливості діяльності правоохоронця в екстремальних умовах…………………………………………………………………………...8 3. Задача……………………………………………………………………14 Література………………………………………………………………….16

Основні феномени міжособистісного розуміння

Вступ. 3 Розділ I.Міжособистісне розуміння. 5 1.1.Структура суспільних відносин 5 1.1.Міжособистісне розуміння 8 Суспільні стосунки і міжособистісне розуміння 9 Ділові стосунки і міжособистісне розуміння 9 Види міжособистісного розуміння 9 1.2.Підходи до розуміння структури міжособової взаємодії 10 1.3.Міжособове сприймання та розуміння людини 15 Розділ II.Основні феномени міжособистісного розуміння. 18 2.1.Шляхи до взаєморозуміння. 18 2.2.Джерела розуміння людини людиною 19 2.3.Феномени міжособистісного розуміння 26 Висновки та практичні поради. 28 Використана література. 30

Соціальне сприймання. Особливості сприймання та розуміння людини у світі. Психологічні особливості діяльності правоохоронця в екстремальних умовах

Завдання 1. Соціальне сприймання. Особливості сприймання
та розуміння людини у суспільстві...........................................3
Завдання 2. Психологічні особливості діяльності правоохоронця
в екстре­мальних умовах.............................................................8
Завдання 3. Визначте, до якої категорії емоційних явищ
(стрес, конфлікт, фрустрація) відносяться
перераховані стани.....................................................................15
Використана література...................................................................................16


Сприймання

ЗМІСТ 1. Поняття про сприймання 3 2. Фізіологічні основи сприймання 4 3. Загальні особливості сприймання 6 4. Класифікація та види сприймань 8 5. Індивідуальні особливості сприймання 14 Список використаної літератури 17

Розвиток уяви дитини в процесі організації самостійної художньої діяльності

ВСТУП……………………………………………………………………3-5 РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ «УЯВА» У ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ………………………………………………..........6-11 1.1. Уява: зміст та розвиток……………………………………………...6-8 1.2. Роль уяви в самостійної художньої діяльності дитини………….9-11 РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ УЯВИ В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ХУДОЖНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ …………12-19 2.1. Засоби розвитку уяви дитини в процесі організації самостійної художньої діяльності 12-15 2.2. Особистісно орієнтований підхід на шляху розвитку уяви дитини ……………16-19 РОЗДІЛ 3. ПЕДАГОГІЧНЕ КЕРІВНИЦТВО РОЗВИТКОМ УЯВИ ДИТИНИ В ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ ХУДОЖНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 20- 3.1. Передумови розвитку самостійної художньої діяльності 20-23 3.2. Поради щодо оптимізації розвитку уяви дитини в процесі самостійної художньої діяльності 24-29 ВИСНОВКИ: 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 31-32

Контрольна юридична психологія

1. Соціальне сприймання. Особливості сприймання та розуміння людини людиною. 3 2. Психологічні особливості діяльності правоохоронця в екстремальних умовах. 8 3. Визначте, до якої категорії емоційних явиш (стрес, конфлікт, фрустрація) відносяться стани осіб в наведених нижче описах 12 Список використаної літератури 14

Специфіка вивчення особливостей сприймання людини

Вступ 3 1. Загальна характеристика сприймання 4 2. Особливості дослідження видів сприймання 6 3. Характеристика основних властивостей сприймання та методів їх дослідження 9 Висновок 13 Список використаної літератури 16

"Діагностика наявного в учнів рівня сформованості умінь аналізувати художні твори"

План Особливості сприймання й аналізування учнями художньої літератури 3 Аналіз художнього твору 7 Список використаної літератури 13

Умови розвитку чуттєвих форм пізнання дійсності

ВСТУП 3 1. ФОРМИ ЧУТТЄВОГО ПІЗНАННЯ СВІТУ: ВІДЧУТТЯ, СПРИЙМАННЯ, УЯВЛЕННЯ. 4 2. УМОВИ РОЗВИТКУ ВІДЧУТТІВ ТА СПРИЙМАННЯ. 8 3. ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ УЯВЛЕНЬ ТА УМОВИ ЇХ РОЗВИТКУ. 11 ВИСНОВКИ 13 ЛІТЕРАТУРА 15