институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Екологічне виховання у школі

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 33 | Год: 2010 | Размер: 977 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Екологічне виховання у школі

Вступ 3
1. Суть, мета і задачі екологічного виховання 6
2. Екологічне виховання у школі 15
2.1. Формування екологічної культури підлітків у процесі викладання шкільного курсу 15
2.2. Можливість екологічного виховання на уроках 18
2.3. Спрямування екологічного виховання у школі 21
3. Стан екологічного виховання в Україні у тісному предметному зв’язку з уроками у школі 25
Висновки 29
Список використаної літератури 32
Cмотрите также:
Вдосконалення економічного виховання сучасних школярів

Вступ 2 1. Теоретичні засади економічного виховання в школі 5 1.1 Сутність та цілі економічного виховання школярів 5 1.2 Структура та методи економічного виховання школярів 6 2. Напрямки вдосконалення шкільного економічного виховання на різних стадіях учбового процесу 10 2.1 Напрямки вдосконалення економічного виховання в початковій школі 10 2.2 Економічне виховання в середніх та старших класах 17 Висновок 22 Список використаної літератури 24

ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВИХОВАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ

ЗМІСТ ВСТУП...........................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ТА ФУНКЦІЇ ВИХОВАННЯ............................................................................6 1.1. Поняття та сутність виховання...........................................6 1.2. Загальні функції виховного процесу................................9 РОЗДІЛ 2. НАПРЯМИ ВИХОВАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ……………………………..15 2.1. Цілі та завдання виховного процесу в сучасній школі…...15 2.2. Основні напрямки оптимизації освіти в сучасній школі….25 ВИСНОВКИ...................................................................................................32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ......................................................33

. Теоретичні аспекти сутності виховання в початковій школі

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти сутності виховання в початковій школі 5 1.1 Поняття та сутність виховання 5 1.2 Цілі та завдання виховного процесу в сучасній початковій школі 8 1.3 Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 15 Розділ 2. Експериментальна частина 18 2.1 Методи виховання як суспільного явища у молодших школярів за допомогою музики 18 2.2. Аналіз результатів експериментальної роботи 22 Висновки 25 Список використаної літератури 27 Додаток 30

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СУТНОСТІ ВИХОВАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти сутності виховання в початковій школі 5 1.1 Поняття та сутність виховання 5 1.2 Цілі та завдання виховного процесу в сучасній початковій школі 8 1.3 Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 15 Розділ 2. Експериментальна частина 18 2.1 Методи виховання як суспільного явища у молодших школярів за допомогою музики 18 2.2. Аналіз результатів експериментальної роботи 22 Висновки 25 Список використаної літератури 27 Додаток 30

Мета виховання в сучасній педагогіці

Вступ 3 1. Поняття про мету виховання 4 2. Характеристика мети виховання в національній школі 10 3. Основні напрямки виховання 13 Висновки 15 Список використаної літератури 16

ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ ВИХОВАННЯ

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти сутності виховання в початковій школі 5 1.1 Поняття та сутність виховання 5 1.2 Цілі та завдання виховного процесу в сучасній початковій школі 8 1.3 Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 15 Розділ 2. Експериментальна частина 18 2.1 Методи виховання як суспільного явища у молодших школярів за допомогою музики 18 2.2. Аналіз результатів експериментальної роботи 22 Висновки 25 Список використаної літератури 27 Додаток 30

Шляхи реалізації розумового виховання

1. Сутність та основні структурні елементи наукового світогляду 3 2. Основні шляхи за засоби формування наукового світогляду 4 3. Народний світогляд як система поглядів, переконань, ідеалів, що є основою народної духовності 5 4. Формування ідейних переконань і національної свідомості учнів 6 5. Науковий світогляд і релігія. Світський характер виховання в сучасній школі 8 6. Мета і завдання розумового виховання 9 7. Шляхи реалізації розумового виховання в сучасній загальноосвітній школі 12 8. Інтелектуальні якості дитини як результат розумового виховання 12 Висновки 16 Список використаної літератури 17

Шляхи реалізації розумового виховання

1. Сутність та основні структурні елементи наукового світогляду 3 2. Основні шляхи за засоби формування наукового світогляду 4 3. Народний світогляд як система поглядів, переконань, ідеалів, що є основою народної духовності 5 4. Формування ідейних переконань і національної свідомості учнів 6 5. Науковий світогляд і релігія. Світський характер виховання в сучасній школі 8 6. Мета і завдання розумового виховання 9 7. Шляхи реалізації розумового виховання в сучасній загальноосвітній школі 12 8. Інтелектуальні якості дитини як результат розумового виховання 12 Висновки 16 Список використаної літератури 17

Методи християнського виховання в Україні

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Характеристика методів християнського виховання 5 1.1. Мета завдання і основні напрями виховання 5 1.2. Методи і форми виховання 9 РОЗДІЛ 2. Особливості застосування методів в Україні 21 2.1. Християнський метод виховання на прикладі Гімназії Блаженного Климентія Шептицького 21 2.2 Християнське виховання дітей 7-9 років у недільній школі Свято-Михайлівської церкви 24 Висновки 30 Список використаної літератури 33

Екологічне виховання в молодших класах

ЗМІСТ ВСТУП.........................................................................................................4 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ.............................................................6 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ.....10 РОЗДІЛ 3. ІГРИ ЯК ЗАСІБ ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНЯТ........................................................................15 ВИСНОВКИ...............................................................................................21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...................................................23