институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 37 | Год: 2010 | Размер: 1114 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології

ЗМІСТ
Вступ 3
1. Ігрові форми навчання на уроці 5
1.1. Педагогічні та психологічні умови використання ігрових форм у навчанні 5
1.2. Основні характеристики ігрових форм навчання 7
2. Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології 11
2.1. Вимоги та задачі ігрових форм навчання у біології 11
2.2. Організація та особливості методики проведення масових заходів та ігрових форм навчання під час вивчення біології 16
2.3. Практичне застосування масових заходів, вечорів, вікторин та конкурсів у процесі вивчення біології 21
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Cмотрите также:
МІСЦЕ РОЛЬОВОЇ ГРИ В МЕТОДИЦІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

ПЛАН ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ РОЛЬОВОЇ ГРИ В МЕТОДИЦІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 7 1.1 Теоретичні аспекти ролі ігор на уроках англійської мови 7 1.2 Основні етапи підготовки до проведення рольових ігор. Класифікація рольових ігор 15 РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ РОЛЬОВИХ ІГОР У ПІДРУЧНИКАХ 23 2.1 Використання рольових ігор як засіб особистіно-орієнтованого навчання 23 Висновки 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 Додаток 1 33 Додаток № 2 34

МІСЦЕ РОЛЬОВОЇ ГРИ В МЕТОДИЦІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

ПЛАН ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ РОЛЬОВОЇ ГРИ В МЕТОДИЦІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 7 1.1 Теоретичні аспекти ролі ігор на уроках англійської мови 7 1.2 Основні етапи підготовки до проведення рольових ігор. Класифікація рольових ігор 15 РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ РОЛЬОВИХ ІГОР У ПІДРУЧНИКАХ 23 2.1 Використання рольових ігор як засіб особистіно-орієнтованого навчання 23 Висновки 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 Додаток 1 33 Додаток № 2 34

Методи та методичні прийоми проведення лабораторних занять з біології людини

Зміст Вступ 2 Розділ 1. Аналіз методичної літератури 4 1.1. Завдання і зміст навчання біології та значення в ньому лабораторних робіт 4 Розділ 2. Методи педагогічного дослідження 9 2.1. Демонстрування у навчанні біології та проведенні лабораторних робіт 9 2.2. Організація практичних та лабораторних робіт 9 3.1. Групова навчальна діяльність учнів на уроках біології на прикладі проведення лабораторних робіт з біології людини у групах 13 3.2. Розробка уроку-лабораторної роботи з біології людини для учнів 9 класу 22 3.3. Уроки на тему: „Хромосоми”. Розробка лабораторних робіт з цієї теми 29 Висновок 41 Список використаної літератури 43 Мета курсової роботи – дослідити методи та методичні прийоми проведення лабораторних робіт з біології людини. Предмет дослідження полягає у специфіці та значенні проведення лабораторних робіт з біології людини у школі. Об’єкт – методи та методичні прийоми проведення лабораторних робіт з біології людини. Визначивши мету та актуальність теми, ставимо ряд завдань дослідження: 1. Опрацювати методичну літературу з обраної теми. 2. Вивчити методи педагогічного досвіду. 3. Розробити кілька різних за типом лабораторних робіт з біології людини для учнів 8-11 класів.

Філософія освіти

Зміст ВСТУП……………………………………………………………………3 1. "Філософія серця" в християнському віровченні Г.С. Сковороди і П.Д. Юркевича………………………………………5 2. Філософія освіти………………………………………………………9 2.1. Духові якості директора школи……………………….……....9 2.2. Духовне спілкування, естетичний підхід у вихованні ……...10 2.3. Особливі випадки у вихованні………………………………..11 3. Педагогічна сумісність у навчально-виховному процесі, основні її аспекти…………………………………………14 4. Ряд проблем у методиці викладання біології………………………20 5. Досвід вчителів……………………………………………………….26 ВИСНОВОК……………………………………………………………...29 ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………….32

Удосконалення методів проведення уроків-семінарів

Зміст Вступ 2 Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5 1.1. Поняття, зміст та мета уроку в сучасній школі 5 1.2. Загальна характеристика інтерактивної форми навчання. Уроку-семінару як різновид інтерактивної форми навчання 6 Розділ 2. Досвід вчителів у застосуванні методів вдосконалення викладання біології в школі 10 2.1. Можливості застосування уроків-семінарів в навчанні 10 2.2. Значення інтерактивного навчання у викладанні біології в школі 12 Розділ 3. Педагогічний експеримент 14 3.1. Організація проведення уроків-семінарів з біології у групах 14 3.2. План уроку з елементом гри-аукціону для 6 класу на тему „Плоди і насіння” 19 3.3. Прийом уроку-лабораторії для 7 класу на тему: „Загальна характеристика класу плазуни. Різноманітність плазунів, їх значення у природі та житті людина. Охорона плазунів” 26 3.4. Розробка семінару для 8 класу на тему: „Тромбоцити, зсідання крові. Лейкоцити” 34 Висновок 40 Список використаної літератури 41-44 Мета курсової роботи – вивчити новітні методики викладання біології та розробити плани уроків-семінарів. Предметом даної курсової є методи дослідження викладання біології в якості уроків-семінарів. Об’єкт дослідження – удосконалення методів проведення уроків семінарів для учнів 6-8 класів. Для досягнення мети курсової роботи, формуємо ряд завдань: 1. Проаналізувати методичну літературу з обраної теми. 2. Вивчити досвід вчителів, що займалися даною проблематикою. 3. Дати характеристику інтерактивної роботи, в якій удосконалюються проведення уроків-семінарів у 6-7 класах. 4. Розробити різні типи уроки семінари на прикладі навчання учнів шостих, сьомих та восьмих класів. 5. Зробити відповідні висновки Структура роботи: робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури. В роботі надається велика кількість дидактичного матеріалу

Організація комплексних дозвіллєвих програм в туристичних закладах

Вступ 3 1. Зародження та розвиток комплексних дозвіллєвих програм 5 1.1. Зародження та розвиток комплексних дозвіллєвих 5 1.3. Організація дозвілля на сучасному етапі 12 2. Види комплексних дозвіллєвих заходів у світі, та особливості їх організації та проведення 17 2.1. Сучасні форми анімаційних програм в світі 19 2.2. Особливості підготовки та проведення комплексних заходів у світі 21 3. Види комплексних дозвіллєвих заходів на Україні, особливості їх організації та проведення 25 3.1. Сценарна розробка комплексного заходу та методика його проведення 26 3.2. Організація комплексних заходів на прикладі туристичного закладу України та Європи 31 Висновок 35 Список використаної літератури та джерел 36

Методика проведення уроків літератури рідного краю

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти викладання уроків літератури рідного краю 6 1.1. Особливості уроків літератури в сучасній школі 6 1.2. Методика викладання літератури рідного краю на прикладі Борзнянщини 17 Розділ 2. Методика проведення уроків літератури рідного краю 21 2.1. Урок літератури рідного краю для учнів 6-7 класів 21 2.2. Урок літератури на тему "Життєвий і творчий шлях В.М. Забіли" 23 2.3. Проведення уроку за прозою Г. Барвінок 29 Висновки 32 Список використаної літератури 34

Методика викладання трудового навчання.

Вступ 2 1. Загальні зауваження. 3 2. Методика викладання трудового навчання. 4 3. Методика викладання креслення. 11 ВИСНОВОК 14 ЛІТЕРАТУРА 15

Методика викладання трудового навчання.

Вступ 2 1. Загальні зауваження. 3 2. Методика викладання трудового навчання. 4 3. Методика викладання креслення. 11 ВИСНОВОК 14 ЛІТЕРАТУРА 15

Особливості учіння дітей (до 12 р.) на уроках по біології

Вступ 3 1. Особливості викладання біології 5 1.1. Розвиток пізнавальних інтересів учнів середніх класів ЗОШ до предмету біології 5 1.2. Формування знань, умінь, навичок узагальнювати навчальний матеріал на уроках біології 9 1.3. Основні закономірності і принципи навчання, як складової учіння. Основні вимоги проведення уроків. 12 2.Сучасні методи навчання які використовуються для покращення процесу вивчення біології. 18 2.1.Комплексні технології на уроках біології. 18 2.2. Використання ТЗН (дидактична техніка, аудіовізуальні засоби, комп’ютер) на уроках біології, як необхідного чинника засвоєння знань. 19 3. Експериментальне дослідження. 23 3.1.Процедура експериментального дослідження. 23 3.2. Аналіз отриманих результатів. 26 3.3. Програма методичних рекомендацій ефективного учіння дітей. 27 Висновок 30 Список літератури 32 Додатки 35-39 Мета дослідження: визначити і науково обґрунтувати основні особливості і умови учіння учнів середніх класів ЗОШ на уроках біології. Сутність гіпотези дослідження полягає в тому, що ефективність процесу учіння залежить від А) особливостей викладання предмету біології; Б) гностичної діяльності учнів середніх класів ЗОШ, що спрямована на пізнання, збір та переробку отриманої інформації. Задачі дослідження: 1. Визначити особливості викладання предмету на уроках біології. 2. Розкрити сутність сучасних методів навчання, які використовуються для покращення процесу навчання дітей середніх класів ЗОШ. 3. Розробити та експериментально перевірити ефективність методичних рекомендацій учителям щодо забезпечення ефективного навчання учнів середніх класів ЗОШ Для оцінки перевірки достовірності результатів експериментального дослідження ми використали метод математичної статистики, що ґрунтується на нормальному розподілі випадкових величин. За розподілом оцінок виконання кожного завдання теоретично за теорією Гаусса розраховано довірчий інтервал справжнього значення середньої оцінки. Фактична середня оцінка, отримана в результаті експериментальних досліджень, знаходиться в інтервалі, передбаченому теорією і її значення вище в учнів експериментальних класів, чим в учнів контрольних класів.