институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Сутність навчання в розумінні методики викладання

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2010 | Размер: 64 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Сутність навчання в розумінні методики викладання

Вступ 3
1. Сутність та задачі методики викладання 4
2. Сутність навчання в розумінні методики викладання 6
3. Педагогічний процес як об’єкт методики навчання 9
Висновки 15
Список використаної літератури 15
Cмотрите также:
Методика викладання математики в закладах для дітей дошкільного віку (дитсадок) із затримкою психічного розвитку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ОСНОВ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗПР 5 1.1. Математичний розвиток у структурі цілісного розвитку дитини-дошкільника з ЗПР 5 1.2. Особливості методики викладання математики для дітей дошкільного віку з ЗПР 8 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І 12 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗПР 13 2.1. Завдання, етапи дослідження 13 2.2. Результати експерименту 17 2.3. Вдосконалення методики викладання математики на основі одержаних результатів 33 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ 42 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 50

Методика викладання трудового навчання.

Вступ 2 1. Загальні зауваження. 3 2. Методика викладання трудового навчання. 4 3. Методика викладання креслення. 11 ВИСНОВОК 14 ЛІТЕРАТУРА 15

Методика викладання трудового навчання.

Вступ 2 1. Загальні зауваження. 3 2. Методика викладання трудового навчання. 4 3. Методика викладання креслення. 11 ВИСНОВОК 14 ЛІТЕРАТУРА 15

Методики викладання лексикології у вищій школі

Вступ 3 1. Лексікологія як предмет викладання 4 2. Експериментальне викладання дисципліни «лексикологія англійської мови» за модульно-рейтинговою системою 6 Висновок 12 Література 13

Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології

ЗМІСТ Вступ 3 1. Ігрові форми навчання на уроці 5 1.1. Педагогічні та психологічні умови використання ігрових форм у навчанні 5 1.2. Основні характеристики ігрових форм навчання 7 2. Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології 11 2.1. Вимоги та задачі ігрових форм навчання у біології 11 2.2. Організація та особливості методики проведення масових заходів та ігрових форм навчання під час вивчення біології 16 2.3. Практичне застосування масових заходів, вечорів, вікторин та конкурсів у процесі вивчення біології 21 Висновки 34 Список використаної літератури 36

Спеціальна методика викладання грамоти в дошкільному закладі (дитсадок) із затримкою психічного розвитку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ ГРАМОТИ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ 5 1.1. Підготовка до викладання грамоти для дітей із затримкою психічного розвитку 5 1.2. Використання дидактичних ігор при навчанні дітей із затримкою психічного розвитку грамоти 8 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ І 11 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ГРАМОТИ ДІТЯМ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ В ДИТЯЧОМУ САДКУ 13 2.1. Проведення дослідження методики викладання грамоти дітям із затримкою психічного розвитку у дитячому садку 13 2.2. Спеціальна методика викладання грамоти для дітей із ЗПР 16 2.3. Ефективність використання спеціальної методики викладання грамоти для дітей із затримкою психічного розвитку 25 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ ІІ 28 ВИСНОВОК 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 35

Інноваційні технології навчання

Предмет: методи викладання у вищій школі Вступ 4 Педагогічні інновації та інноваційні педагогічні технології: сутність і структура 5 Комп’ютерна технологія навчання, як приклад інноваційних технологій навчання. 10 Висновок 14 Список літератури 15

Розвиток вітчизняної методики і психології навчання іноземних мов у II половині 20 ст.

Зміст Вступ 3 Розділ І. Евоюція методів навчання іноземних мов 6 1.1 Перекладні методи навчання іноземних мов 6 1.2 Методи періоду реформ 8 1.3 Загально-дидактичні принципи навчання іноземної мови 12 Розділ ІІ. Розвиток методології навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття 20 2.1 Етапи розвитку методів навчання іноземних мов у вітчизняній науці 20 2.2 Розробка теорії навчання іноземних мов вченими другої половини ХХ століття 22 2.4 Розвиток психології та її вплив на формування методики навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття 32 Розділ ІІІ. Сучасні інтенсивні методики навчання іноземних мов 39 Висновки 44 Список використаних джерел 47

Технічні засоби викладання іноземної мови

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психолого-педагогічні основи використання технічних засобів у навчальному процесі 6 1.1 Класифікація технічних засобів навчання та їх функції 6 1.2 Людські можливості щодо сприйняття інформації 10 1.2 Місце і роль технічних засобів у пізнавальному процесі 12 Розділ 2. Використання технічних засобів для інтенсифікації навчального процесу та для забезпечення важливих складових методики викладання іноземної мови у 6-му класі 16 2.1. Лінгафонні пристрої і керування процесом навчання аудіювання у 6-му класі 16 2.2 Методика використання звукових навчальних кінофільмів на уроках англійської мови 18 2.3 Інтенсифікація навчального процесу на основі індивідуалізації навчання з використанням відеофонограм 22 2.4 Використання графопроектора 26 2.5 Впровадження нових інформаційних технологія на уроках іноземної мови 27 Висновки 30 Список використаних джерел 34

Контрольна робота з дисципліни "методи викладання психології"

Зміст 1. Суб'єктивні й об'єктивні закономірності навчального процесу 3 2. Основні дидактичні принципи 4 3. Сутність компонентів процесу навчання 7 4. Значення дидактичних законів для успішного викладання психології 8 5. Сутність дидактичних засад ефективної психологічної світи в школі 10 6. Методичний сценарій уроку по психології в 7 класі середньої школи 11 Список використаної літератури 15