институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Рольова гра як ефективний прийом для розвитку мовлення дітей логопатів

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 38 | Год: 2010 | Размер: 1129 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Рольова гра як ефективний прийом для розвитку мовлення дітей логопатів

Вступ 3
І. Загальні засади навчально-виховного процесу дітей-логопатів 6
ІІ. Рольова гра як ефективний прийом для розвитку мовлення дітей логопатів 9
2.1.Зміст і функції рольової гри 9
2.2. Структурні компоненти рольової гри 15
2.3. Форми рольової гри, які використовуються для розвитку мовлення дітей-логопатів 17
ІІІ. Методика організації рольової гри 20
3.1. Підготовка і проведення рольової гри 20
3.2. Основні вимоги до рольової гри, її правила 22
IV. Гра з лялькою як один з різновидів рольової гри 27
Список використаної літератури 37
Cмотрите также:
Рольова гра як ефективний прийом вивчення англійської мови

Вступ 3 Розділ І. Рольова гра як ефективний прийом вивчення англійської мови 5 1.1. Зміст і функції рольової гри 5 1.2. Структурні компоненти рольової гри 10 1.3. Форми рольової гри на уроці англійської мови у відповідності до вікових особливостей учнів 12 Розділ ІІ. Методика організації рольової гри 16 2.1. Підготовка і проведення рольової гри 16 2.2. Основні вимоги до рольової гри, її правила 18 Розділ III. Гра з лялькою як один з різновидів рольової гри 23 3.1. Лялька – маска 24 3.2. Лялька – знак ситуації 25 3.3. Лялька – партнер, адресат мовлення 27 3.4. Лялька – третя особа, предмет розмови 28 Висновки 30 Resume 31 Список використаної літератури 32

Особливості виховання дітей з порушенням мовлення

Вступ 3 I. Мова як важливий фактор формування майбутньої особливості 4 1.1. Мова дитини як засіб передачі інформації, логопедична допомога дітям з вадами мовлення 4 1.2. Види порушень мовлення 7 1.3. Коротка характеристика основних етапів розвитку експресивної мови дитини 8 II. Роль сім’ї у вчасному виявленні, початку раннього корегування вад мовлення у дитини, її соціальної адаптації 10 2.1. Розвиток мови дітей до п’яти років 10 2.2. Ознаки порушення мовлення. Показники необхідності логопедичного втручання 11 2.3. Роль батьків у розвитку пізнавального ставлення дітей до мови 12 III. Проблеми взаємодії навчально-виховних установ з родиною, що має дитину з проблемами в розвитку мовлення 13 3.1. Педагогічні аспекти реабілітації дітей-логопатів 13 3.2. Індивідуальні стратегії освоєння мови дітьми 17 3.3. Методична допомога батькам дітей з вадами мовлення 21 Висновок 26 Список використаної літератури 28 Додатки 30

Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи проблеми становлення мовлення у дітей раннього віку 6 1.1. Сутність поняття "мова", "мовлення" особистості 6 1.2. Особливості розвитку мовлення дітей раннього віку 12 1.3. Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей раннього віку 14 Розділ 2. Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку 20 2.1. Визначення рівнів розвитку мовлення дітей раннього віку 20 2.2. Організація роботи в розвитку мовлення у дітей раннього віку 25 Висновки 31 Список використаної літератури 35 Додатки 37

Особливості оволодіння математичними знаннями та навичками у процесі навчання учнів спеціальних шкіл (дітей з тяжкими вадами мовлення)

Вступ 3 1. Мова як важливий фактор формування майбутньої особливості. Порушення мовлення 5 1.1. Мова дитини як засіб передачі інформації, логопедична допомога дітям з вадами мовлення 5 1.2. Види порушень мовлення 7 1.3. Ознаки порушення мовлення. Показники необхідності логопедичного втручання 7 2. Стратегії освоєння мови дітьми 9 2.1. Педагогічні аспекти реабілітації дітей-логопатів 9 2.2. Індивідуальні стратегії освоєння мови дітьми 13 3. Навчання математиці дітей з важкими вадами мовлення 17 3.1. Особливості уявлень дітей з вадами мовлення у галузі математики 17 3.2. Значення арифметичних задач у навчанні дітей з порушеннями мовлення елементам математики 19 3.3. Методика навчання дітей спеціалізованої групи розв’язуванню задач 21 3.4. Методичний матеріал для розв’язування арифметичних задач 24 Висновки 28 Список використаної літератури 31 Додатки 33

Психологічні аспекти розвитку мовлення у дошкільників

Вступ 4 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дітей дошкільного віку 7 1.1. Етапи розвитку мовлення дитини 7 1.2. Своєрідність мовлення дошкільників 12 1.3. Психологічні аспекти розвитку мовлення дошкільника 17 Розділ 2. Дослідження психологічних аспектів розвитку мовлення дітей дошкільного віку 22 2.1 Планування експерименту 22 2.2 Результати дослідження та їх інтерпретація 23 Розділ 3. Особливості корекційної програми та перевірка її ефективності 26 3.1 Психологічні ігри для розвитку мовлення дітей дошкільного віку 26 3.2 Вивчення ефективності розвиваючої роботи 34 Висновок 36 Список використаної літератури 38 Об'єктом дослідження є процес вивчення і розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Предметом виступають психологічні аспекти розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Метою стало створення системи психологічного вивчення і розвитку мовлення дітей

Розвиток зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку та ІІІ рівнем загального недорозвитку мовлення в умовах дитячого будинку “Малятко”

ТУП 6 Розділ І. Проблема затримки психічного розвитку та недорозвитку мовлення в загальноосвітній і спеціальній літературі. 10 1.1. Проблеми затримки психічного розвитку в загальній і спеціальній літературі. 10 1.2. Характеристика дітей з затримкою психічного розвитку 21 1.3. Науково-теоретичні основи виникнення загального недорозвитку мовлення 23 1.4. Характеристика дітей з загальним недорозвитком мовлення. 28 1.5. Обстеження дітей з загальним недорозвитком мовлення. 36 Розділ ІІ. Дослідження стану зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку і загальним недорозвитком мовлення. 42 2.1. Всебічне обстеження дітей експериментальної групи 42 2.2. Дослідження стану зв’язного мовлення 45 Розділ ІІІ. Методика і організація експериментального навчання дітей з затримкою психічного розвитку та загальним недорозвитком мовлення 53 3.1. Зміст та методи роботи по розвитку зв’язного мовлення у дітей з затримкою психічного розвитку та загальним недорозвитком мовлення 53 3.2. Навчання зв’язному мовленню 62 3.3. Результати експериментального навчання. 69 3.4. Методичні поради по розвитку зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку і загальним недорозвитком мовлення 71 Висновки 73 Список літературних джерел 75 Додатки................................

Особливості мовленевого розвитку у молодшого школяра (7-8 років)

Вступ 3 Розділ I. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дітей 7-8 років 6 2.1. Психолого - фізіологічні особливості дітей 7-8 років 6 2.2. Характеристика розвитку мовлення у дітей 7-8 років 7 Розділ II. Особливості методики розвитку мовлення у дітей 7-8 років 9 2.1. Використання малюнкових методик 9 2.2. Використання художніх творів 13 2.3. Робота з розвитку мовлення у дітей 7-8 років у повсякденному житті 22 Висновки та практичні поради. 23 Використана література. 25 Мета дослідження. Отже тому метою нашої роботи ми обрали з'ясування особливостєй мовленевого розвитку у молодшого школяра (7-8лет). Предмет дослідження. Система мовленевого розвитку молодшого школяра. Об'єкт дослідження. Особливості мовленевого розвитку у молодшого школяра.

Розвиток мовлення дітей раннього віку

1. Особливості становлення і розвитку мовлення дітей раннього віку 3 2. Завдання розвитку мовлення дітей раннього віку 9 Список використаної літератури 14

Розвиток мовлення у дітей 2 року життя

Вступ 2 1. Характеристика мовлення дітей 2-го року життя 3 2. Розвиток всіх сторін мовлення у дітей 2-го року життя 5 3. Методика розвитку мовлення 2-го року життя 8 Висновки 13 Список використаної літератури 14

Формування у дітей третього року життя діалогічного мовлення в процесі ігор-занять

Зміст Вступ 2 1. Становлення і розвиток мовлення дітей раннього віку. Аналіз психолого-педагогічних досліджень 7 2. Методика проведення ігор-занять з розвитку мовлення з дітьми раннього віку 20 3. Особливості спілкування дітей в ситуації з дорослими і з однолітками 28 Особливості спілкування дитини 30 4. Методика формування у дітей діалогічного мовлення в процесі ігор-занять 34 5. Рівні сформованості діалогічного мовлення у дітей третього року життя 42 Висновки і педагогічні рекомендації 45 Список використаної літератури 48 Додатки 52