институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методика формування каліграфічного письма

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Диплом | Страниц: 68 | Год: 2010 | Размер: 2348 кб. | Стоимость: 120 грн. | Смотреть | Купить

Методика формування каліграфічного письма

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти формування навичок каліграфічного письма в початковій школі 9
1.1. Вивчення засад викладання каліграфічного письма в історичному розвитку 9
1.2. Сучасні погляди педагогів на навчання каліграфічного письма 16
1.3. Проблеми формування каліграфічного письма в початковій школі 24
Висновки з першого розділу 28
Розділ 2. Методика формування каліграфічного письма 30
2.1. Загальні питання роботи з формування каліграфічного письма та види списування 30
2.2. Формування каліграфічного письма та застосування різних видів списування на уроках навчання грамоти в початковій школі 47
Висновки з другого розділу 60
Висновки 62
Список використаної літератури 65
Cмотрите также:
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КАЛІГРАФІЧНОГО ПИСЬМА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК КАЛІГРАФІЧНОГО ПИСЬМА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 6 1.1. Логіко-історичний аналіз розвитку письма 6 1.2. Методи формування каліграфічного письма в історичному розвитку 13 1.3. Формування каліграфічного письма на сучасному етапі 21 Висновки до першого розділу 25 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КАЛІГРАФІЧНОГО ПИСЬМА 27 2.1. Зміст, форми та види роботи з формування правильного письма 27 2.2. Формування каліграфічного письма та застосування різних видів списування на уроках навчання грамоти 47 Висновки до другого розділу 60 ВИСНОВКИ 62 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 65

Види роботи із формування каліграфічного письма види списування

ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КАЛІГРАФІЧНОГО ПИСЬМА 4 2. ПРАКТИЧНІ ВИДИ РОБОТИ ІЗ ФОРМУВАННЯ КАЛІГРАФІЧНОГО ПИСЬМА 7 2.1. Підготовчі вправи до написання літер (перший етап письма) 7 2.2. Написання малих і великих букв першої групи (другий етап письма) 11 2.3. Написання малих і великих літер другої групи, складів із ними 13 2.4. Написання малих і великих букв третьої групи, складів і слів з цими буквами 15 3. ВИДИ СПИСУВАННЯ 18 3.1. Списування з друкованого чи рукописного тексту 18 3.2. Списування з малюнкового та комбінованого тексту 20 3.3. Списування з пропущеними словами та буквами 21 3.4. Списування на узгодження слів у реченні, за складовими таблицями 22 3.5. Списування деформованого тексту 23 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 24 ДОДАТКИ 26

Обучение детей письму

ПЛАН Вступ............................................................................................................ Частина 1 . Загальне визначення письма, як вид мовленнєвої діяльності................................................ 1.1 Загальне визначення письма.................................................... 1.2 Лінгвопсихологічні особливості письма................................. 1.3 Цілі та принципи навчання письма........................................ Частина 2 . Методи та прийоми навчання письма на початковому етапі.............................................................. 2.1. Лінгвістичний матеріал для письма.................................... 2.2. Типологія вправ для навчання письма............................... 2.3. Навчання графіки.................................................................. 2.4. Навчання орфографії............................................................ Висновки................................................................................................... Бібліографія..................................................................................................

Криміналістичне дослідження документів

ЗМІСТ ВСТУП 5 Наукові основи криміналістичного дослідження письма 6 Ідентифікаційні ознаки письма 8 Основи методики криміналістичного дослідження письма 16 Техніко-криміналістичне дослідження документів 18 Дослідження бланків документів 20 Дослідження відбитків печаток і штампів 27 Дослідження частково змінених документів 29 Встановлення схованої інформації 34 Криміналістичне дослідження аудіо- та відеодокументів. 37 Особливості огляду магнітних носіїв із записами і підготовка матеріалів для фоноскопічної експертизи 39 ВИСНОВОК 43 ЛІТЕРАТУРА: 44

Книжна культура Київської Русі

Зміст Вступ 1. Корені українського письма. 2. Руська Правда – перший юридичний документ. 3. Остромирове Євангеліє. 4. Перші исторічні записи. 5. Технології письма у часи Київської Русі. 6. Навчання в часи Київської Русі. Висновок. Список літератури.

Книжна культура Київської Русі

Зміст Вступ 1. Корені українського письма. 2. Руська Правда – перший юридичний документ. 3. Остромирове Євангеліє. 4. Перші исторічні записи. 5. Технології письма у часи Київської Русі. 6. Навчання в часи Київської Русі. Висновок. Список літератури.

Ділова англійська мова

1) написать 2 делових письма на англ язике по 1стр переводна укр не нужен тут нужно соблюдать стилистику делового письма 2) Сделать визитку (Трухан Катя )(имя, телефон, должность, адрес какой нибудь мейл и название предприятия все может бить вимишлено кроме имени) 3) Резюме под етим же имененм (Трухан Катя ) 1 стр перевод на укр не нужен тут нужно соблюдать стилистику делового письма 4) Найти любой текст которий касаеться банковского дела 5 стр перевод на укр не нужен 5) сделать деловой телефонний диалог по 10 реплик с каждой сторони (то-есть 20 фраз) 6) перевести приложенний текст

ПРОБЛЕМА ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧЕСКИХ НАРУШЕНИЙ У ДЕТЕЙ

Содержание ВВЕДЕНИЕ 3 I. ТЕОРЕТИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ ПРОБЛЕМЫ ФОРМИРОВАНИЯ НАВЫКОВ ПИСЬМА В НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЕ 5 1.1 Научно-методические основы обучения письму в начальной школе 5 1.2 Проблемы обучения письму в младшей школе. Каллиграфические ошибки 9 1.3 Алгоритм обучения письму в начальной школе 11 II. ПРОБЛЕМА ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧЕСКИХ НАРУШЕНИЙ У ДЕТЕЙ 27 2.1 Причины, механизмы и симптоматика нарушений письма у младших школьников 27 2.2 Фонетико-фонематические нарушения речи как психологическая проблема 33 2.3 Профилактика нарушений письма у детей с фонетико-фонематическим недоразвитием речи 40 ЗАКЛЮЧЕНИЕ 49 СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ 51

Способи вилучення поверхневих слідів

Зміст І. Загальні і окремі ознаки почерку 1 1.1. Поняття і наукові основи криміналістичного дослідження письма 1 1.2. Ідентифікаційні ознаки письма 3 ІІ. Способи вилучення поверхневих слідів 8 2.1. Поняття поверхневих слідів та їх види 8 2.2. Вилучення поверхневих слідів 11 Література 16

Способи вилучення поверхневих слідів

Зміст І. Загальні і окремі ознаки почерку 1 1.1. Поняття і наукові основи криміналістичного дослідження письма 1 1.2. Ідентифікаційні ознаки письма 3 ІІ. Способи вилучення поверхневих слідів 8 2.1. Поняття поверхневих слідів та їх види 8 2.2. Вилучення поверхневих слідів 11 Література 16