институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Рольова гра як ефективний прийом вивчення англійської мови

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 32 | Год: 2010 | Размер: 1026 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Рольова гра як ефективний прийом вивчення англійської мови

Вступ 3
Розділ І. Рольова гра як ефективний прийом вивчення англійської мови 5
1.1. Зміст і функції рольової гри 5
1.2. Структурні компоненти рольової гри 10
1.3. Форми рольової гри на уроці англійської мови у відповідності до вікових особливостей учнів 12
Розділ ІІ. Методика організації рольової гри 16
2.1. Підготовка і проведення рольової гри 16
2.2. Основні вимоги до рольової гри, її правила 18
Розділ III. Гра з лялькою як один з різновидів рольової гри 23
3.1. Лялька – маска 24
3.2. Лялька – знак ситуації 25
3.3. Лялька – партнер, адресат мовлення 27
3.4. Лялька – третя особа, предмет розмови 28
Висновки 30
Resume 31
Список використаної літератури 32
Cмотрите также:
Рольова гра як ефективний прийом для розвитку мовлення дітей логопатів

Вступ 3 І. Загальні засади навчально-виховного процесу дітей-логопатів 6 ІІ. Рольова гра як ефективний прийом для розвитку мовлення дітей логопатів 9 2.1.Зміст і функції рольової гри 9 2.2. Структурні компоненти рольової гри 15 2.3. Форми рольової гри, які використовуються для розвитку мовлення дітей-логопатів 17 ІІІ. Методика організації рольової гри 20 3.1. Підготовка і проведення рольової гри 20 3.2. Основні вимоги до рольової гри, її правила 22 IV. Гра з лялькою як один з різновидів рольової гри 27 Список використаної літератури 37

Шотландський варіант сучасної англійської мови

Зміст Вступ 3 Розділ І. Історико-географічний опис шотландського варіанту англійської мови 5 1.1 Короткі географічні дані 5 1.2 Історія розвитку шотландського варіанту англійської мови 7 Розділ ІІ. Особливості шотландської англійської мови 11 2.1 Граматична система шотландської англійської мови 11 2.2 Особливості фонетичної системи шотландської англійської мови 18 2.3 Лексика шотландської англійської мови 22 Розділ ІІІ. Сучасний стан шотландського варіанту англійської мови 25 Висновки 28 Список використаних джерел 30

Постанова вимови під час вивчення англійської мови

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Навчання фонетичного матеріалу (формування фонетичної компетенції) учнів на уроках іноземної мови 5 1.1. Фонетичний мінімум при навчанні іноземної мови 5 1.2. Вимоги до вимови учнів 5 1.3. Навчання звуків іноземної мови 8 1.4. Навчання інтонації іноземної мови 11 Розділ 2. Постанова вимови під час вивчення англійської мови 17 2.1. Використання лінгафонного встаткування при навчанні вимови на уроках англійської мови 17 2.2. До навчання інтонації усного непідготовленого монологічного мовлення 25 Висновки 35 Резюме 37 Список використаної літератури 38

Вірші та пісні на уроці в основній школі

Зміст Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи використання віршів та пісень на уроці англійської мови 5 1.1 Роль музики, пісень та віршів у вивченні англійської мови 5 1.2 Особливості роботи з віршованими творами під час навчання англійської мови 7 Розділ ІІ. Особливості роботи з віршами та піснями під час навчання англійській мові 16 1.2 Формування граматичних навичок під час роботи з віршами та піснями на уроці англійської мови 16 2.2 Розвиток лексичних навичок шляхом вивчення віршованого та пісенного матеріалу на уроці англійської мови 25 Висновки 29 Список використаних джерел 31 Додаток А 33 Додаток В 36 Додаток С 37

Історія, розвиток і культура англійської мови

ПЛАН ВСТУП 3 1. Періодизація історії англійської мови. 6 2. Пам'ятники писемності староанглійського періоду. 7 3. Пам'ятники писемності среднеанглийского (са.) періоду. Зміни в графіці й орфографії, внесені нормандськими переписувачами. 9 4. Утворення англійської нації й англійської національної мови. 12 5. Діяльність граматистів і лексикографів у РА періоді. Встановлення норм літературної мови й орфографії. 13 6. Історичні основи сучасної англійської орфографії. 15 7. Англійська мова у світі 16 ВИСНОВОК 20 Список використаних джерел 22

Структура уроку іноземної мови (англійської)

Вступ. 2 1. Урок, як основна форма організації навчання. 3 1.1. Особливості уроку та його структури, як форми організації навчання. 3 1.2. Вимоги до уроку іноземної мови. 6 1.2.1. Мовленнєва спрямованість уроку іноземної мови. 6 1.2.2. Комплексність уроку іноземної мови. 7 1.2.3. Іноземна мова - мета і засіб навчання. 8 1.2.4. Висока активність розумово-мовленевої діяльності учнів. 8 1.2.5. Різноманітність форм роботи учнів. 9 1.2.6. Мотиваційне забезпечення навчальної діяльності. 10 2. Типи та структура уроків англійської мови. 12 2.1. Критерії класифікації уроків англійської мови. 12 2.2. Дидактико-методичні моделі уроків англійської мови. 15 2.3. Аналіз уроку англійської мови. 18 3. Практична частина. 24 Висновок. 31 Література. 32

Методики викладання граматики у вищій школі

Вступ 3 1. Методичні засади викладання граматики англійської мови 4 2. Сучасні підходи до вивчення граматики англійської мови 10 Висновок 14 Література 15

Новозеландський варіант англійської мови

Зміст Розділ 1. Соціолінгвістична ситуація в Новій Зеландії……………………..3 1.1 Социолінгвістіка як наука………………………………………….5 1.2 Мовна ситуація в Новій Зеландії……………………………….....12 Розділ 2. Новозеландський варіант англійської мови……………………...18 2.1. Особливості вживання англійської мови в Новій Зеландії……..18 2.2. Запозичення з мови маорі…………………………………………19 2.3. Аналіз вживання новозеландського варіанту англійської мови в різних сферах діяльності………………………………………22 Висновки………………………………………………………………………27 Список використаної літератури…………………………………………….28

Англійська мова на Україні

Вступ 3 Розділ I. Соціокультурні та психологічні передумови використання паралінгвістічних та кінесичних засобів носіями мови 5 1.1.Невербальні засоби спілкування як структурний компонент соціокультурної компетенції 5 1.2. Паралінгвістичні засоби 8 1.3. Кінесичні засоби 12 Розділ 2.Організація вивчення англійської мови в Україні 20 2.1.Комунікативна лінгвістика 20 2.2.Зміст навчання іноземній мові 23 Розділ 3.Сучасні методи вивчення англійської мови в Україні 26 3.1.Лінгвокраїнознавство 26 3.2.Нові інформаційні технології в навчанні англійській мові 29 Висновки 33 Список використаної літератури 35

Варіанти англ.мови

ЗМІСТ Аннотація 2 Зміст 3 Перелік скорочень і умовних позначень 4 Вступ 5 1.ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ АМЕРИКАНСЬКОГО ВАРІАНТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 6 1.1.Основні фонетичні особливості американського варіанта англійської мови 7 1.2.Лексико-граматичні особливості американського англійського 8 2. ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ КАНАДСЬКОГО ВАРІАНТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 11 2.1. Основні фонетичні особливості канадського варіанта англійської мови 11 2.2.Лексико-граматичні особливості канадського варіанта англійської мови 12 3. ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ АВСТРАЛІЙСЬКОГО ВАРІАНТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 14 3.1.Фонетичні особливості австралійського варіанта 15 4.ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ НОВОЗЕЛАНДСЬКОГО ВАРІАНТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 16 4.1.Фонетичні особливості 16 ВИСНОВКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18