институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Використання наочності як цікавого матеріалу на уроках української літератури

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 32 | Год: 2010 | Размер: 782 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Використання наочності як цікавого матеріалу на уроках української літератури

Вступ 3
Розділ 1. Наочність як один з головних принципів навчання і передумова його ефективності 6
1.1. Поняття наочності 6
1.2. Види наочності 11
Розділ 2. Використання наочності як цікавого матеріалу на уроках української літератури 13
2.1. Наочність у навчанні української літератури 13
2.2. Вимоги до вибору наочних приладь 23
Висновки 26
Список використаної літератури 28
Додатки 30
Cмотрите также:
Використання наочності на уроках української мови. Міжпредметні зв′язки на уроках мови

ВСТУП 3 1. Види наочності, що застосовуються на уроках української мови 4 2. Методичні рекомендації щодо використання наочного матеріалу 5 3. Здійснення міжпредметних зв'язків 7 ВИСНОВОК 9 Література 11

Роль гри та цікавого матеріалу на уроках природознавства.

План 1. Роль гри та цікавого матеріалу на уроках природознавства 3 2. Методика вивчення розділу "Нежива природа" (Природознавство, 3 клас) 14 Список використаної літератури 22

ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК НАУКА 5 1.1 Основні питання загальної теорії навчання мови 5 РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 8 2.1 Ілюстративний метод вивчення фонетики 8 2.2 Використання наочності під час вивчення української лексики 18 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ДОДАТКИ 37

Ефективне використання наочних засобів навчання при організації навчально-пізнавальної діяльності учнів молодших класів на уроках англійської мови

ВСТУП 3 1. ЕТАПИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ РІВНІ 6 2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ 10 2.1. КЛАСИФІКАЦІЯ НАОЧНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ. 10 2.1 АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ 13 ВИСНОВОК 20 СПИСОК ВИКОРИТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22 ДОДАТОК 23

Методика використання сюжетних малюнків на уроках навчання грамоти

Вступ 3 Розділ 1. Методика роботи із сюжетним малюнком як психолого-педагогічна проблема 6 1.1. Психолого-педагогічні погляди на роботу із сюжетними малюнками в період навчання грамоти 6 1.2. Види наочності 11 Висновки до першого розділу 13 Розділ 2. Методика використання сюжетних малюнків на уроках навчання грамоти 14 2.1. Сюжетні малюнки в навчанні молодших школярів на сучасному етапі 14 2.2. Використання сюжетних малюнків на уроках навчання грамоти 16 Висновки до другого розділу 30 Висновки 31 Список використаної літератури 33

Вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови

Вступ 3 Розділ І. Теоретико-методогічні засади вивчення морфології у середній школі на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 6 1.1. Теоретичні аспекти розвиваючого навчання 6 1.2. Методологія розвиваючого навчання 10 1.3. Модель особистісно-орієнтованого навчання на уроках української мови 16 Розділ 2. Практичні апекти вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 20 2.1. Основні підходи у вивченні морфології на уроках української мови в 5-7 класах в рамках розвиваючого навчання 20 2.2. Структура уроку української мови в 5-7 класах за темою „Морфологія” в умовах розвиваючого навчання 24 2.3. Критерії вибору вправ та завдань на уроках української мови в 5-7 класах під час вивчення морфології 35 Висновки 58 Список використаної літератури 61

Контрольна робота з методики викладання психології

Варіант 3 Зміст 1. Сформулюйте принципи наочності як один з провідних у викладанні психології 3 2. Які методичні правила успішного використання демонстраційного експерименту на уроках з психології 5 3. Які вимоги до ефективного використання на уроках психології фотознімків, картин, таблиць, схем. 9 4. Охарактеризуйте методику використання навчального кінофільму при вивченні психології 11 5. Дайте характеристику основним формам самостійної та позакласної роботи учнів. 12 6. (Практичне) Розробити методичний сценарій використання демонстраційного експерименту до власно обраної теми курсу "Загальна психологія" 15 Література та джерела 19

Наочно-дидактичний матеріал на уроках вивчення нової букви

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ НА НАОЧНО-ДИДАКТИЧНІ ЗАСОБИ. 5 І.1.Психолого-педагогічний аспект проблеми 5 І.2. Наочно-дидактичні засоби 8 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 11 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА РОБОТИ З НАОЧНО-ДИДАКТИЧНИМ МАТЕРІАЛОМ НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ НОВОЇ БУКВИ. 12 ІІ.1. Методика використання наочно-дидактичним матеріалу, на прикладі розробленої програми вивчення нової букви 12 ІІ.2. Місце і роль наочно-дидактичного матеріалу на уроках вивчення нової букви 28 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 32 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТОК 1 36 ДОДАТОК 2 37 ДОДАТОК 3 38 ДОДАТОК 4 39

Особливості вивчення відокремлених членів речення в школі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Загальні засади навчання синтаксису в середній школі 6 1.1. Теоретичні основи навчання синтаксису української мови в середній школі 6 1.2. Планування та конкретизація мети й завдань навчання мови на уроках синтаксису 6 1.3. Організація уроків синтаксису української мови 7 1.3. Труднощі в опрацюванні синтаксичного матеріалу 12 Розділ 2. Особливості вивчення відокремлених членів речення в школі 14 2.1. Теоретичні засади вивчення речень з відокремленими другорядними членами 14 2.2. Основи вивчення відокремлених означень на уроках української мови 20 2.3. Основи викладання відокремлених прикладок та відокремлених додатків 21 2.4. Основи вивчення відокремлених обставин 22 2.5. Уточнюючі члени речення 22 Розділ 3. Вправи для опрацювання теми "Відокремлені члени речення" 24 Висновки 30 Список використаної літератури 31

Контрольна робота з методики викладання української мови

1. Українська мова в системі шкільних предметів. Мета і завдання її вивчення. 2 2. Методика вивчення будови слова і словотвору (поняття, значення, завдання, система вправ та методика їх проведення). 4 3. Шкільні підручники з української мови (для різних типів шкіл). 7 4. Основи мовленнєвої діяльності (теорія та практика). 9 5. Міжпредметні зв’язки на уроках української мови. 12 6. Концепція мовної освіти у старших класах в 12 –річній школі. 13 7. Види лінгвістичного розбору на уроках української мови та методика їх проведення. 15 Використана література 17