институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 42 | Год: 2010 | Размер: 1231 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ

ВСТУП 3
1. ПОНЯТТЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ В ЛІТЕРАТУРІ 5
2. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ 11
2.1. ЕТАПИ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ 11
2.2. МЕТОДИКА АНАЛІЗУ ПРОЗАЇЧНОГО ТВОРУ ЧЕРЕЗ ВИВЧЕННЯ ФРАГМЕНТІВ 15
2.3. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18
2.4. ЗАДАЧІ ТА ЦІЛІ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ У ШКОЛАХ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (АНГЛІЙСЬКОЇ) 22
3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ У ШКОЛІ 29
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39
ДОДАТКИ 41
Cмотрите также:
Методика викладання української літератури

1. Вимоги до сучасного уроку літератури 3 2. Особливості вивчення епічних творів 6 3. Метод шкільної лекції. Активізація пізнавальної діяльності учнів у процесі лекційного викладу матеріалу 9 Список літератури 13

Методика вивчення творів різних жанрів

План 1. Ознайомлення учнів початкових класів з творами різних жанрів с. 2. Методика опрацювання оповідань. 3. Особливості роботи над казкою. 4. Робота над легендою, переказом. 5. Методика вивчення вірша. Ознайомлення молодших школярів з ліричним віршем. 6. Особливості роботи над байкою. 7. Методика опрацювання нарисів. 8. Вивчення малих фольклорних жанрів. 9. Освітнє і виховне значення уроків читання. Естетичне виховання на на уроках читання. 10. Конспект уроку читання № 1. 11. Конспект уроку читання № 2. 12. Конспект уроку читання № 3. 13. Використана література.

Наочно-дидактичний матеріал на уроках вивчення нової букви

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ НА НАОЧНО-ДИДАКТИЧНІ ЗАСОБИ. 5 І.1.Психолого-педагогічний аспект проблеми 5 І.2. Наочно-дидактичні засоби 8 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 11 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА РОБОТИ З НАОЧНО-ДИДАКТИЧНИМ МАТЕРІАЛОМ НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ НОВОЇ БУКВИ. 12 ІІ.1. Методика використання наочно-дидактичним матеріалу, на прикладі розробленої програми вивчення нової букви 12 ІІ.2. Місце і роль наочно-дидактичного матеріалу на уроках вивчення нової букви 28 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 32 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТОК 1 36 ДОДАТОК 2 37 ДОДАТОК 3 38 ДОДАТОК 4 39

Контрольна робота з методики викладання української мови

1. Українська мова в системі шкільних предметів. Мета і завдання її вивчення. 2 2. Методика вивчення будови слова і словотвору (поняття, значення, завдання, система вправ та методика їх проведення). 4 3. Шкільні підручники з української мови (для різних типів шкіл). 7 4. Основи мовленнєвої діяльності (теорія та практика). 9 5. Міжпредметні зв’язки на уроках української мови. 12 6. Концепція мовної освіти у старших класах в 12 –річній школі. 13 7. Види лінгвістичного розбору на уроках української мови та методика їх проведення. 15 Використана література 17

Вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови

Вступ 3 Розділ І. Теоретико-методогічні засади вивчення морфології у середній школі на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 6 1.1. Теоретичні аспекти розвиваючого навчання 6 1.2. Методологія розвиваючого навчання 10 1.3. Модель особистісно-орієнтованого навчання на уроках української мови 16 Розділ 2. Практичні апекти вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 20 2.1. Основні підходи у вивченні морфології на уроках української мови в 5-7 класах в рамках розвиваючого навчання 20 2.2. Структура уроку української мови в 5-7 класах за темою „Морфологія” в умовах розвиваючого навчання 24 2.3. Критерії вибору вправ та завдань на уроках української мови в 5-7 класах під час вивчення морфології 35 Висновки 58 Список використаної літератури 61

Вивчення пригодницького роману в школі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ЖАНРОВІ ОСОБЛИВОСТІ ПРИГОДНИЦЬКОГО РОМАНУ В ЛІТЕРАТУРІ 5 1.1 Становлення пригодницького роману як літературного жанру 5 1.2 Розвиток жанру пригодницького роману в українській літературі 9 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ Й АНАЛІЗУ ПРИГОДНИЦЬКОГО РОМАНУ В ШКОЛІ 13 2.1 Шляхи, форми та методичні засади аналізу пригодницького роману на уроках літератури 13 2.2 Задачі та цілі вивчення пригодницького роману 16 2.3 Методика вивчення пригодницького роману на уроках літератури 20 РОЗДІЛ ІІІ. РОЗДІЛ ІІ. ЖАНР ПРИГОДНИЦЬКОГО РОМАНУ В ТВОРЧОСТІ ЖЮЛЯ ВЕРНА 25 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Елементи художньої літератури на уроках історії.

Зміст. Вступ 2 1. Література в Стародавньому Світі. 4 1.1. Художня література в Єгипті. 4 1.2. Художня література Дворіччя. 6 1.3. Художня література стародавньої Індії. 9 1.3. Література стародавнього Китаю. 11 1.4. Художня література Древньої Греції. 14 1.5. Література в Римі. 19 1.6. Літературна спадщина древньої цивілізації. 22 2. Елементи художньої літератури на уроках історії. 24 2.1. Основні цілі використання художньої літератури на уроках історії. 24 2.2. Місце художньої літератури на уроці історії і принципи її добору. 26 2.3. Класифікація творів художньої літератури для уроків історії. 27 2.4. Методика використання художньої літератури на уроці історії. 28 Висновок 32 Література. 34

Елементи художньої літератури на уроках історії.

Зміст. Вступ 2 1. Література в Стародавньому Світі. 4 1.1. Художня література в Єгипті. 4 1.2. Художня література Дворіччя. 6 1.3. Художня література стародавньої Індії. 9 1.3. Література стародавнього Китаю. 11 1.4. Художня література Древньої Греції. 14 1.5. Література в Римі. 19 1.6. Літературна спадщина древньої цивілізації. 22 2. Елементи художньої літератури на уроках історії. 24 2.1. Основні цілі використання художньої літератури на уроках історії. 24 2.2. Місце художньої літератури на уроці історії і принципи її добору. 26 2.3. Класифікація творів художньої літератури для уроків історії. 27 2.4. Методика використання художньої літератури на уроці історії. 28 Висновок 32 Література. 34

Роль гри та цікавого матеріалу на уроках природознавства.

План 1. Роль гри та цікавого матеріалу на уроках природознавства 3 2. Методика вивчення розділу "Нежива природа" (Природознавство, 3 клас) 14 Список використаної літератури 22

Шляхи свідомого заучування дітьми дошкільного віку поетичних творів

Вступ 2 Розділ І. Теоретичні основи проблеми заучування поетичних творів дітьми дошкільного віку 5 1.1. Роль поетичного слова у всебічному розвитку дошкільника 5 1.2. Особливості сприймання та заучування дошкільниками поетичних творів 10 1.3. Методика заучування дітьми дошкільного віку поетичних творів 16 Розділ ІІ. Експериментально-дослідна робота 26 2.1. Особливості розуміння запамятовування та відтворення дітьми 6-го року життя поетичних творів 26 2.2. Система роботи із заучування поетичних творів дітей 5 року життя 30 Висновки 36 Список використаної літератури 38 Додатки 41