институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розвиток пізнавальної активності школярів у процесі вивчення будови слова

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Диплом | Страниц: 85 | Год: 2010 | Размер: 3083 кб. | Стоимость: 120 грн. | Смотреть | Купить

Розвиток пізнавальної активності школярів у процесі вивчення будови слова

Вступ. -1-
I. Розвиток пізнавальної активності учнів - запорука міцних знань, умінь та навичок у процесі навчання та виховання.
- 8-
II. Вчення про будову слова в українській мові.
1. Поняття про морфеми. -18-
2. Основа і закінчення слова. -19-
3. Основи похідні, непохідні та зв’язані. -21-
4. Корінь, суфікс та префікс. -22-
5. Морфемний аналіз слова. -24-
III. Методика опрацювання розділу “Будова слова” у початковій школі.
1. Значення і завдання роботи над вивченням будови слова. -26-
2. Проблемний метод серед основних методів та прийомів викладання української мови, що використовуються для ефективного вивчення будови слова.
-30-
3. Основні етапи формування граматичних понять. -46-
4. Методика вивчення закінчення та основи слова. -52-
5. Корінь - основна частина слова, яка несе у собі головне значення.
-55-
а) етапи вивчення кореня слова;
б) розвиток мовлення - невід’ємний компонент кожного уроку мови;
в) орфограми кореня та методика їх вивчення.
6. Методика вивчення префікса та суфікса у початковій школі. -68-
7.Морфемний аналіз слова як завершальний етап вивчення будови слова.
-72-
а) етапи вивчення морфемного аналізу слів;
б) труднощі у проведенні морфемного аналізу слів;
в) зв’язок морфемного аналізу слів зі словотворчим;
г) експеримент та його результати, шляхи випралення помилок та
вдосконалення умінь та нивичок.
Висновок. -82-
Список використаної літератури. -87-
Додаток. -90-
Cмотрите также:
Місце і роль дидактичних ігор в активізації навчання учнів

ВСТУП 3-6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 6 1.1. Проблема активізації пізнавальної діяльності школярів в педагогічній науці 6-10 1.2. Суть пізнавальної активної діяльності школярів 10-12 1.3. Поняття, зміст та направленість дидактичної ігри в виховному та навчальному процесі: загальні аспекти 12-16 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 16 2.1. Організація і методика дослідження 16-18 2.2. Інтерпретація результатів експериментального дослідження 18-20 2.3. Заняття з використанням дидактичних ігор 20-22 2.4. Перевірка ефективності розвитку пізнавальної активності 22-25 ВИСНОВОК 25-27 РЕЗЮМЕ 27-29 ZUSAMMENFASSUNG 29-31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 ДОДАТКИ 37

Місце і роль дидактичних ігор в активізації навчання учнів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 6 1.1. Проблема активізації пізнавальної діяльності школярів в педагогічній науці 6 1.2. Суть пізнавальної активної діяльності школярів 10 1.3. Поняття, зміст та направленість дидактичної ігри в виховному та навчальному процесі: загальні аспекти 12 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 16 2.1. Організація і методика дослідження 16 2.2. Інтерпретація результатів експериментального дослідження 18 2.3. Заняття з використанням дидактичних ігор 20 2.4. Перевірка ефективності розвитку пізнавальної активності 22 ВИСНОВОК 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27 ДОДАТКИ 28-33 Експериментальна робота здійснювалася в загальноосвітній школі

Теоретичні аспекти пізнавальної діяльності молодших школярів

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 5 1.1 ЕМОЦІЙНЕ СТИМУЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ПОТРЕБ 5 1.2 ОСНОВНІ ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ СОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 6 РОЗДІЛ 2. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 12 2.1. ПРАВИЛА ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ 12 2.2. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 14 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27 ДОДАТОК 29

Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках трудового навчання

Зміст ВСТУП..............................................................................................................3 I. Особливості психічного розвитку в юнацькому віці.........................5 II. Засоби пізнавального процесу ............................................................8 2.1. Увага........................................................................................8 2.2. Пом`ять...................................................................................11 2.3. Розвиток засобів пізнавального процесу.............................12 III. Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках трудового навчання…………………………………………...................16 2.1. Особливості розвитку пізнавального процесу.............................16 2.2. Розвиток пізнавальної активності..................................................22 2.3. Праця і всесторонній розвиток особи...........................................24 2.4. Залучення школярів в трудове самовиховання............................27 ВИСНОВОК..........................................................................................................29 ЛІТЕРАТУРА........................................................................................................30

Основні етапи формування пізнавальних інтересів солодших школярів

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 5 1.1 ЕМОЦІЙНЕ СТИМУЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ПОТРЕБ 5 1.2 ОСНОВНІ ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ СОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 6 РОЗДІЛ 2. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 12 2.1. ПРАВИЛА ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ 12 2.2. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 14 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27 ДОДАТОК 29

Розвиток пізнавальної активності особистості психологічними методами

ВСТУП 4 РОЗДІЛ І. ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ПІЗНАВАЛЬНІ ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ 9 1.1 Поняття пізнання та психологічні пізнавальні процеси особистості 9 1.2 Структура пізнавальної активності особистості 24 1.3 Мотивація пізнавальної активності 34 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ НА БАЗІ ТОВ «КРАВЕСТ» 40 2.1 Мета та задачі дослідження 40 2.2 Методика дослідження 41 2.3 Проведення констатуючого експерименту 48 РОЗДІЛ ІІІ. ФОРМУЮЧИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ 3.1 Засоби активізації пізнавальної діяльності 55 3.2 Вправи для інтенсифікації пізнавальної активності працівників 64 3.2 Результати контрольного експерименту 76 ВИСНОВКИ 78 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 82 ДОДАТОК 88

Формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту

ВСТУП 3 Розділ І. Теоретичні основи формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту 8 1.1. Теоретичні основи формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку у процесі ознайомлення з елементами математики 8 1.2. Дидактична гра як засіб формування пізнавальної активності 17 1.3. Аналіз альтернативних програм виховання та навчання з проблеми формування пізнавальної активності старших дошкільників в процесі ознайомлення з елементами математики 36 Висновки до І розділу 39 Розділ ІІ. Дослідно - експериментальна робота з формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту 42 2.1. Аналіз стану використання дидактичних ігор математичного змісту для формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку (констатувальний експеримент) 42 2.2. Використання дидактичних ігор математичного змісту, як засобу формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку (на матеріалі формувального експерименту) 57 2.3. Вплив дидактичних ігор математичного характеру на розвиток пізнавальної активності старших дошкільників (контрольний експеримент) 61 Висновки до ІІ розділу 65 ВИСНОВОК 68 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71 ДОДАТКИ 75-95

Теоретичні аспекти інновацій та їх роль у формуванні пізнавальної діяльності молодших школярів

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІННОВАЦІЙ ТА ЇХ РОЛЬ У ФОРМУВАННІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 5 1.1 ЕМОЦІЙНЕ СТИМУЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ПОТРЕБ 5 1.2 ОСНОВНІ ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 6 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ 12 2.1. ПРАВИЛА ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ 12 2.2. ІННОВАЦІЯ ТА ІНТЕРГАРЦІЯ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА 14 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28 ДОДАТОК 30

Мовознавство в СРСР

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Мовознавство як наука про мову XIX - на початку XX ст. 4 1.1. Школа "слів і речей" 4 1.2. Школа естетичного ідеалізму 6 1.3. Неолінгвістика 9 1.4. Казанська лінгвістична школа. І. О. Бодуен де Куртене 12 1.5. Соціологічний напрям. Лінгвістична концепція Фердинанда де Соссюра 16 Розділ 2. Мовознавство в СРСР 21 2.1. Мовознавство 20 - 40-х років XX ст. 21 2.2. Мовознавство 50 - 80-х років XX ст. 29 Розділ 3. Мовознавство на сучасному етапі 31 3.1. Когнітивна лінгвістика 31 3.2. Функціональна лінгвістика 33 3.3. Лінгвістика тексту 35 3.4. Комунікативна лінгвістика 36 Розділ 4. Вивчення мовознавчих питань у школі. Методика будови слова і словотвору 39 4.1. Значення розділів "Будова слова" та "Словотвір" 39 4.2. Опрацювання будови слова 41 4.3. Словотвір 46 4.4. Морфемний і словотвірний аналіз слова 48 Висновки 52 Список використаної літератури 54

Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики 4 1.1. Комплексний розвиток особистості учнів засобами математики 4 1.2. Прийоми розвитку інтелекту молодших школярів на уроках математики 13 Розділ 2. Практичні завдання на формування світогляду учнів в початкових класах на уроках математики 18 2.1. Цікаві задачі з природничим змістом 18 2.2. Уроки математики з елементами гри 25 Висновки 30 Список використаної літератури 32