институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Використання фольклору у морально-естетичному вихованні школярів

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 45 | Год: 2010 | Размер: 1319 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Використання фольклору у морально-естетичному вихованні школярів

Вступ
І. Теоретичні основи морально-естетичного виховання школярів.
1.1. Моральне виховання.
1.2. Естетичне виховання.
ІІ. Фольклор – джерело формування моральної поведінки та естетичних вражень школярів.
2.1. Дитячий фольклор та його жанри.
2.2. Фольклор у вихованні культури поведінки школярів.
2.3. Виховання усвідомлення краси слова засобами усної народної
творчості.
ІІІ. Можливості використання фольклору як могутнього засобу морально-естетичного виховання з точки зору педагогічного та наукового досвіду.
3.1. Історична роль фольклору у морально-естетичному вихованні школярів.
Висновки.
Список використаних джерел.
Додатки.
Cмотрите также:
Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів

Вступ. 2 Розділ І. Соціально-педагогічні умови морально-естетичного виховання старшокласників засобами мистецтва. 5 1.1. Історико-теоретичні аспекти проблеми морально-естетичного розвитку особистості. 5 1.2. Виховні можливості мистецтва у морально-естетичному розвитку старшокласників. 11 1.3. Художньо-педагогічне спілкування як основа морально-естетичного виховання 25 Розділ 2. Практичне використання світової художньої культури як засобу морально-естетичного виховання молоді. 38 2.1.Аналіз сучасного стану морально-естетичного виховання старшокласників 38 2.2. Формування морально-естетичних якостей учнів на уроках англійської літератури в 10 класі. 46 Висновки. 61 Список використаної літератури. 64

Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів

Вступ. 2 Розділ І. Соціально-педагогічні умови морально-естетичного виховання старшокласників засобами мистецтва. 5 1.1. Історико-теоретичні аспекти проблеми морально-естетичного розвитку особистості. 5 1.2. Виховні можливості мистецтва у морально-естетичному розвитку старшокласників. 11 1.3. Художньо-педагогічне спілкування як основа морально-естетичного виховання 25 Розділ 2. Практичне використання світової художньої культури як засобу морально-естетичного виховання молоді. 38 2.1.Аналіз сучасного стану морально-естетичного виховання старшокласників 38 2.2. Формування морально-естетичних якостей учнів на уроках англійської літератури в 10 класі. 46 Висновки. 61 Список використаної літератури. 64

Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів

Вступ. 2 Розділ І. Соціально-педагогічні умови морально-естетичного виховання старшокласників засобами мистецтва. 5 1.1. Історико-теоретичні аспекти проблеми морально-естетичного розвитку особистості. 5 1.2. Виховні можливості мистецтва у морально-естетичному розвитку старшокласників. 11 1.3. Художньо-педагогічне спілкування як основа морально-естетичного виховання 25 Розділ 2. Практичне використання світової художньої культури як засобу морально-естетичного виховання молоді. 38 2.1.Аналіз сучасного стану морально-естетичного виховання старшокласників 38 2.2. Формування морально-естетичних якостей учнів на уроках англійської літератури в 10 класі. 46 Висновки. 61 Список використаної літератури. 64

Структура та функції дитячого фольклору у молодшому шкільному віці

Зміст Вступ Розділ І. Структура та функції дитячого фольклору 1. 1. Відомі педагоги про зміст та завдання морально-етичного виховання 1.2. Функції дитячого фольклору Розділ II. Методи і методика дослідження. 2.1. Методика дослідження дитячого фольклору у молодшому шкільному віці. 2.2. Дослідження дитячого фольклору у молодшому шкільному віці видатних педагогів. Розділ III. Аналіз результатів дослідження. 3.1. Опрацювання теми "казка". 3.2. Опрацювання фольклору у позакласній роботі. Висновок Список використаної літератури.

Естетично-виховна функція фольклору

Вступ 3 Розділ 1. Усна народна творчість та її особливості 6 1.1. Витоки та еволюція українського фольклору 6 1.2. Жанрова система українського фольклору 9 Розділ 2. Фольклор у всебічному розвитку особистості 18 2.1. Зв'язок фольклору з іншими формами духовної культури 18 2.2. Педагогічний потенціал фольклору 19 Розділ 3. Особливості використання фольклору на уроках в школі 24 3.1. Вивчення малих фольклорних жанрів 24 3.2. Освітнє і виховне значення уроків читання. Естетичне виховання на уроках читання 26 Висновки 29 Список використаної літератури 31

Методичні основи використання нестандартних задач на уроках з математики в у початковій школі

Зміст Вступ 3 Розділ І.Теоретичні аспекти нестандартного підходу у навчанні та вихованні молодших школярів 5 1.1 . Характеристика інтегрованих занять 5 1.2 Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку молодших школярів 13 Розділ 2. Методичні основи використання нестандартних задач на уроках з математики в у початковій школі 23 2.1 Використання ігрової ситуації на уроках з математики 23 2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики на уроках з математики у початковій школі 26 Розділ 3. Експериментальна частина 31 3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у молодших школярів 31 3.2 Інтегрований підхід у формування математичних понять у молодших школярів 32 Висновки 34 Список використаної літератури 36 Додатки 39

Соціально-педагогічні умови розвитку образного мислення у старшокласників

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ 6 1.1. ІСТОРИКО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. 6 1.2. ВИХОВНІ МОЖЛИВОСТІ МИСТЕЦТВА У МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОМУ РОЗВИТКУ СТАРШОКЛАСНИКІВ. 12 1.3 ХУДОЖНЄ СПРИЙНЯТТЯ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЕТАП РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ 17 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ КУЛЬТУРИ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 21 2.1 РОБОТА НАД РОМАНОМ СЕЛІНДЖЕРА "НАД ПРІРВОЮ В ЖИТІ" ТА РОЗВИТОК ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 21 2.2. РОЗКРИТТЯ НОНКОНФОРМІЗМУ ХОЛДЕНА КОЛДФІЛДА ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ СЕЛІНДЖЕРА 23 2.3. ЛЕЙТМОТИВИ ТВОРУ. ЇХ ЗНАЧЕННЯ У РОЗКРИТТІ ВНУТРІШНЬОГО СВІТУ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ 25 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ МИРУ ПРИРОДИ НА ВНУТРІШНІЙ СВІТ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ МИРУ ПРИРОДИ НА ВНУТРІШНІЙ СВІТ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 5 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 5 1.2 Особливості ознайомлення молодших школярів з природою 8 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 12 2.1 Методики формування національної свідомості у молодших школярів за допомогою милування природою 12 2.2. Результати дослідження 14 2.3. Застосування наочно-схематичних моделей, їх можливості у вихованні почуття гордості за країну 18 2.4. Моделювання розповіді про природу як один із способів ознайомлення з навколишнім світом 21 ВИСНОВОК 25 ЛІТЕРАТУРА 26 ДОДАТОК 1. 28 ДОДАТОК 2. 29

Музакальное образование.

ЗМІСТ Вступ РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЗДІБНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО ФОЛЬКЛОРУ 1.1. Психолого-педагогічний аспект розвитку здібностей дітей дошкільного віку 1.2. Історико-логічний аналіз проблеми розвитку музичного фольклору 1.3. Класифікація і термінологія дитячого музичного фольклору 1.4. Дидактична роль фольклору у формуванні особистості дошкільника РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ МУЗИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО ФОЛЬКЛОРУ 2.1. Характеристика музичних здібностей дітей старшого дошкільного віку 2.2. Організація і керівництво процесу розвитку музичних здібностей старших дошкільників 2.3. Динаміка розвитку музичних здібностей дітей старшого дошкільного віку Висновки Список використаних джерел

Моральне виховання молодших школярів в позашкільній діяльності

Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні засади морального виховання молодших школярів 8 1.1 Історичнй огляд проблеми морального виховання у психолого-педагогічній літературі 8 1.2 Поняття мораль , моральність , моральне виховання , їх сутність 13 1.3 Завдання і зміст морального виховання учнів молодшого шкільного віку 21 1.4 Особливості морального виховання дітей молодшого шкільного віку 24 Висновок до 1 розділу 37 Розділ 2. Моральне виховання молодших школярів у позашкільній діяльності 38 2.1 Завдання і зміст позашкільної діяльності молодших школярів у моральному вихованні 38 2.2 Модель роботи з визначення особливостей формування моральної свідомості і моральної поведінки молодших школярів у позашкільній діяльності 41 2.3 Експериментальна перевірка моделі 43 2.4 Аналіз отриманих результатів дослідження 44 Висновки до 2 розділу 49 Висновки 51 Список використаних джерел 53 Додатки 57