институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стандартизація в туризмі. Сертифікація туристичних послуг

Каталог пособий и учебных материалов | Туризм | Контрольная | Страниц: 23 | Год: 2010 | Размер: 23 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Стандартизація в туризмі. Сертифікація туристичних послуг

1. Стандартизація в туризмі 3
2. Сертифікація туристичних послуг 6
3. Структура державної влади в Україні 9
Список використаної літератури 23
Cмотрите также:
Захист прав споживача в туризмі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ В ТУРИЗМІ 6 1.1. Особливості ринку туристичних послуг 6 1.2. Сутність та основні характеристики туристичних послуг 19 1.3. Аналіз нормативно-правової бази з питань захисту прав споживачів 28 РОЗДІЛ 2. ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ В ТУРИЗМІ 37 2.1. Безпека туристичних послуг 37 2.2. Cтраховий захист споживачів та працівників туристичної галузі 49 2.3. Особливості захисту прав споживачів туристичних послуг 64 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ В ТУРИЗМІ 73 3.1. Необхідність зміни політики страхових компаній у туристському секторі 73 3.2. Проблеми у страхуванні туристів та шляхи їх вирішення 84 ВИСНОВКИ 103 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 113 ДОДАТКИ 121

Стандартизація та сертифікація продукції

Вступ 3 1. Стандартизація продукції 3 2. Сертифікація продукції. 6 3. Національна система сертифікації 8 4. Основні методи забезпечення якості продукції 14 Висновки 16 Література 18

Управління якістю продукції та послуг на тур підприємстві

Вступ 3 1. Якість продукції та послуг і шляхи її забезпечення 5 1.1. Поняття, показники та класифікація якості продукції та послуг 5 1.2 Управління якістю продукції 12 1.3 Стандартизація та сертифікація продукції 18 2. Аналіз управління якістю на ТОВ “Загір’я” 26 2.1. Відомості про організацію 26 2.2. Політика в області якості 28 2.3. Аналіз системи управління якістю 29 3.Сучасний стан, проблеми та перспективи подальшого розвитку забезпечення якості в туризмі 41 Висновок 47 Список використаних джерел 49

Напрями покращення туристичних послуг агенції на прикладі «Назва»

Доповідь Роздатковий матеріал Додатки ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 6 1.1. Сутність та значення туристичних послуг 6 1.2. Класифікація туристичних послуг 15 1.3. Дослідження процесу автоматизації туристичних агенцій 24 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ПРОЦЕСУ НАДАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 35 2.1. Організаційно-економічна характеристика агенції 35 2.2. Аналіз асортименту послуг агенції 44 2.3. Оцінка якості послуг агенції 51 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА НАПРЯМІВ ПОКРАЩЕННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 60 3.1. Створення системи управлінського впливу на процес надання туристичних послуг 60 3.2. Створення ефективного сайту туристичної агенції: реклама туристичних послуг 70 3.3. Впровадження нових послуг в діяльність туристичної агенції 80 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 94 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 100 ДОДАТКИ 107-112

Управління собівартістю послуг і цінами на підприємстві сфери туризму (на прикладі туристичної компанії)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ І ЦІНАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ СФЕРИ ТУРИЗМУ 8 1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 8 1.2. Управління собівартістю туристичних послуг 12 1.3. Характеристика цінової політики в туризмі 21 РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ І ЦІНАМИ НА БАЗІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 34 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 34 2.2. Цінова політика ТОВ «Назва» 53 2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 59 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ І ЦІНАМИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 66 3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 66 3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 70 3.3. Перегляд цінової політики підприємства 76 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 85 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 91 ДОДАТКИ 97

Конспект «Метрологія. Стандартизація. Сертифікація.»

ЗМІСТ 1. Предмет і завдання дисципліни. Державний характер метрологічної діяльності. Елементи теорії пізнання. 3 2. Основи теорії вимірювань 5 3. Метрологічне забезпечення виробництва 10 4. Кваліметрія. Вимірювання якості 17 5. Теоретичні основи стандартизації. Державна система стандартизації 20 6. Законодавча метрологія та стандартизація. Міжнародне співробітництво 25 7. Державна система сертифікації продукції УкрСЕПРО. Міжнародна сертифікація продукції 31 Список використаної літератури 36

Метрологія стандартизація сертифікація та управління якістю харчової продукції

Зміст 1. Метрологічне забезпечення підготовки виробництва 3 2. Сертифікація як ефективний механізм якістю продукції 9 Список використаної літератури 15

Формування собівартості туристичних послуг (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 7 1.2. Основні складові формування собівартості туристичних послуг 12 1.3. Методи розрахунку собівартості туристичних послуг 18 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «НАЗВА» 30 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 30 2.2. Динаміка витрат туристичного підприємства ТОВ «Назва» 33 2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 36 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «НАЗВА» 44 3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 44 3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 66

Формування собівартості туристичних послуг

курсова - бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 7 1.2. Основні складові формування собівартості туристичних послуг 11 1.3. Методи розрахунку собівартості туристичних послуг 15 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 21 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 21 2.2. Динаміка витрат туристичного підприємства ТОВ «Назва» 36 2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 40 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 49 3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 49 3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 54 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65 ДОДАТКИ 68-73

Організація паромних перевезень та обслуговування туристів на прикладі компанії "Назва"

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. РОЛЬ КРУЇЗІВ У СВІТОВОМУ ТУРИЗМІ 5 1.1. Історія та сучасність круїзного бізнесу 5 1.2. Моделі функціонування водного круїзного пасажирського транспорту 10 1.3. Теоретичні аспекти підвищення якості туристичних послуг водного транспорту 15 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ УКРФЕРРІ З ВІДРОДЖЕННЯ КРУЇЗНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 19 2.1. Розвиток туристичних послуг водного транспорту 19 2.2. Історія та сучасність Укрферрі 24 2.3. Оцінки рівня якості туристичних послуг водного транспорту 29 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ВОДНОГО ТРАНСПОРТУ 32 3.1. Перспективи круїзного бізнесу в Україні 32 3.2. Стратегія зростання Укрферрі 34 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 38 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41-42