институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ВПЛИВ ЗОВНІШНІХ ФАКТОРІВ НА ІННОВАЦІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Каталог пособий и учебных материалов | Инновационная деятельность | Диплом | Страниц: 120 | Год: 2010 | Размер: 5049 кб. | Стоимость: 120 грн. | Смотреть | Купить

ВПЛИВ ЗОВНІШНІХ ФАКТОРІВ НА ІННОВАЦІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЗОВНІШНІХ ФАКТОРІВ НА ІННОВАЦІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Поняття зовнішнього середовища організації, його типи та складові 6
1.2. Зовнішнє середовище інноваційного підприємства 14
1.3. Методи аналізу й оцінки впливу зовнішнього середовища на підприємство та його інноваційну діяльність 24
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ВПЛИВУ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ІННОВАЦІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ТОВ "ФАРМА СТАРТ" 35
2.1. Фармацевтичний ринок: особливості розвитку в Україні та впровадження міжнародних стандартів GMP на фармацевтичних підприємствах 35
2.2. Особливості інноваційної діяльності фармацевтичного підприємства та його взаємодії із зовнішнім середовищем на прикладі ТОВ "Фарма Старт" 50
2.3. SWOT-аналіз ТОВ "Фарма Старт" 67
2.3.1. Загальні підходи до здійснення SWOT-аналізу ТОВ "Фарма старт" 67
2.3.2. ТОВ "Фарма Старт" у порівнянні з конкурентами 71
2.3.3. Аналіз сприятливих зовнішніх можливостей та ризиків 76
2.3.4. Аналіз сильних та слабких сторін 78
РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМКИ АКТИВІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ФАРМА СТАРТ" 80
3.1. Перспективні напрями розвитку вітчизняного фармацевтичного ринку 80
3.2. Шляхи впровадження інноваційних технологій у діяльності ТОВ "Фарма Старт" 84
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 95
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 101
ДОДАТКИ 108
Cмотрите также:
Дослідження впливу зовнішніх факторів на поведінку підприємства в ринковому середовищі

ВСТУП Розділ 1. Вплив зовнішніх факторів на поведінку підприємства 1.1. Поняття і хара¬ктерні риси підпри¬ємства основні ви¬ди його діяльності 1.2. Роль і місце підприємств в структурованому ринковому середовищі 1.3. Поняття факторів зовнішнього середовища 1.4. Дослідження впливу зовнішніх факторів на поведінку підприємства в ринковому середовищі Висновки до розділу 1 Розділ 2. Аналіз фінансового стану підприємства 2.1. Коротка характеристика приватного підприємства «Вікторіямедсервіс» 2.2. Техніко-економічний аналіз діяльності підприємства. Висновки до розділу 2 Розділ 3. Напрямки удосконалення фінансового стану приватного підприємства «Вікторіямедсервіс» 3.1. Вплив зовнішніх факторів на діяльність підприємства. Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ

Вплив зовнішніх факторів на ефективність стадій розвитку підприємств

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні основи стадій розвитку та зовнішнього середовища підприємства 5 1.1 Сутність та значення життєвого циклу підприємства 5 1.2 Характеристика факторів зовнішнього середовища підприємства 10 Розділ 2. Аналіз та оцінка процесу управління стадіями розвитку підприємств 17 2.1 Проблеми та перспективи розвитку підприємств України 17 2.2 Оцінка механізму управління стадіями розвитку підприємств 22 Розділ 3. Розробка пропозицій щодо вдосконалення розвитку підприємств з урахуванням впливу зовнішніх факторів 26 3.1 Розрахунок загального індексу життєвого циклу підприємства 26 ВИСНОВКИ 29

Економічна і організаційна інноваційна діяльність підприємств

1 Ключові аспекти оперативного менеджменту 3 2 Лізингове фінансування. Його суть і вплив на інноваційну діяльність підприємства 10 3 Тест 18 3.1 Адміністративно відособлена частина підприємства, у якій виконується визначний комплекс робіт відповідно до внутрішньозаводської спеціалізації, називається : 3.2 Позичкові джерела формування інвестиційних ресурсів – це : 4 Задача 19 Проект має потребу в кредиті 100000 $ на один рік . Очікуються разові грошові надходження наприкінці року в розмірі 120000 $. Визначити внутрішню норму прибутку. Список літератури 20

Зовнішньоекономічна діяльність підприємств

Розділ 1. Зовнішньоекономічне регулювання 1.1. Загальні положення 1.2.Зовнішньоекономічна діяльність 1.3. Зовнішньоекономічні угоди Розділ 2. Зовнішньоекономічна діяльність підприємств 2.1.Форми зовнішньоекономічної діяльності підприємств 2.2.Чим та як торгувати на зовнішньому ринку 2.3. Операції підприємств по експорту (імпорту) капіталу та технологій 2.4.Валютна система 2.5. Вплив коливань валютного курсу на зовнішню діяльність Розділ 3.Зовнішньоекономічні борги українських підприємств. Заключення Література

Стратегічний аналіз у фармації

Вступ 3 1. Основи стратегічного аналізу та його місце в системі управління 6 1.1. Зміст стратегічного аналізу 6 1.2. Діагностика у стратегічному аналізі 11 1.3. Використанням методів моделювання та прогнозування 15 1.4. Основи законодавства України "Про охорону здоров'я". 17 2. Маркетингова стратегія як основа розвитку фармації 21 2.1. Маркетингові системи для забезпечення конкурентоспроможності 21 2.2. Маркетингові складові конкурентоспроможності фармацевтичних підприємств України 23 2.3. Маркетингові ресурси підвищення конкурентоспроможності фармацевтичних підприємств України 27 3. Логістика як основний напрям стратегічного управління фармацевтичним підприємством 31 3.1. Традиційне і логістичне управління 31 3.2. Моделі оцінки і прогнозування стану ринку фармацевтичних препаратів 32 3.3. Моделі формування логістичних стратегій підприємств на регіональних ринках 38 Висновки 43 Література 46

Вплив навколишнього середовища на маркетингову діяльність підприємства

ВСТУП 3 1. Сутність внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства 5 2. Навколишнє оточення підприємства та його роль в досягненні ефективності управління 10 3. Аналіз маркетингової діяльності мережі магазинів "Назва" 22 4. Дослідження впливу зовнішніх факторів на маркетингову діяльність магазину "Назва" 32 5. Шляхи покращення маркетингової діяльності магазину "Назва" 40 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49 ДОДАТКИ 52

Характеристика факторів зовнішнього середовища, їх оцінка та вплив на діяльність підприємства (на прикладі туристичногопідприємства)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретичні основи оцінки впливу зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 5 1.2. Методичні аспекти аналізу зовнішнього середовища 11 1.3. Законодавча та нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 14 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 22 2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності туристичного підприємства 22 2.2. Аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 28 2.3. Оцінка впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 37 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ТА ЗАХОДИ ЩОДО РОВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПІД ВПЛИВОМ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 45 3.1. Проблеми в діяльності туристичного підприємства під час кризи 45 3.2. Напрямки покращення діяльності туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 69-74

ТРЕНІНГОВЕ ЗАВДАННЯ №8 НА ТЕМУ: “ОБҐРУНТУВАННЯ ОСНОВНОГО ЗАВДАННЯ, СКЛАДОВИХ ВИРОБНИЧОГО ПЛАНУ БП ТА ЇХ ЗМІСТ”

Вступ 3 1. Основні виробничі операції підприємства 4 2. Машини та обладнання підприємства 8 3. Сировина, матеріали та комплектуючі, які передбачається використовувати у виробничому процесі 10 4. Потреби фірми у виробничих та невиробничих приміщеннях 12 5. Вплив зовнішніх факторів на виробничу діяльність підприємства 13 Висновки 17 Список використаної літератури 19

ТРЕНІНГОВЕ ЗАВДАННЯ №8. НА ТЕМУ: “ОБҐРУНТУВАННЯ ОСНОВНОГО ЗАВДАННЯ, СКЛАДОВИХ ВИРОБНИЧОГО ПЛАНУ БП ТА ЇХ ЗМІСТ”

ЗМІСТ Вступ 3 1. Основні виробничі операції підприємства 4 2. Машини та обладнання підприємства 8 3. Сировина, матеріали та комплектуючі, які передбачається використовувати у виробничому процесі 10 4. Потреби фірми у виробничих та невиробничих приміщеннях 12 5. Вплив зовнішніх факторів на виробничу діяльність підприємства 13 Висновки 17 Список використаної літератури 19