институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Формування інноваційних стратегій підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Инновационная деятельность | Курсовая | Страниц: 58 | Год: 2010 | Размер: 2215 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Формування інноваційних стратегій підприємства

Вступ 3
1. Теоретичні основи формування та реалізації інноваційних стратегій підприємства 5
1.1. Сутність понять "стратегія" та "інноваційна стратегія” 5
1.2. Основні підходи у формуванні та реалізації інноваційної стратегії 9
2. Аналіз сучасного стану формування і реалізації інноваційної стратегії на підприємстві ВАТ "Гермес" 20
2.1. Основні напрямки економічної діяльності ВАТ "Гермес" 20
2.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ВАТ "Гермес" 23
2.3. Стратегічні прогалини ВАТ "Гермес" 31
3. Обґрунтування шляхів впровадження та реалізації інноваційної стратегії на ВАТ "Гермес" 41
Висновки 53
Список використаної літератури 57
Cмотрите также:
Типи інноваційних стратегій та їх особливості

Вступ 2 1. Сутність та класифікація інноваційних стратегій 3 2. Характеристика активної наступальної стратегії 5 3. Характеристика оборонної стратегії 11 Висновки 15 Список літератури 17

Аналіз конкурентних стратегій підприємства (особливості в банківській сфері) (теоретична частина дипломної роботи

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ 6 1.1. Сутність конкурентних стратегій та їх використання 6 1.2. Види конкурентних стратегій, їх характеристика 30 1.3. Методичні підходи щодо формування конкурентних стратегій 35 ЛІТЕРАТУРА 52

ЕКОНОМІЧНІ ПОКАЗНИКИ ОБҐРУНТУВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВА

ПЛАН ВСТУП....................................................................................................................3 1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ, ОБҐРУНТУВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВА............................................5 2. ЕКОНОМІЧНІ ПОКАЗНИКИ ОБҐРУНТУВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВА...........................................11 3. ЗАГАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ВАТ „ВІННИЦЯМ’ЯСО”....................................................15 4. ФАКТИЧНИЙ СТАН ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВА............................................21 5. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВА............................................25 6. ШЛЯХИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВА............30 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ...........................................................................33 ЛІТЕРАТУРА........................................................................................................35 ДОДАТКИ

Типи стратегій розвитку бізнесу

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ І РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ 4 1.1. Стратегія підприємства: сутність, види, рівні, етапи розробки 4 1.2. Основні типи стратегій розвитку бізнесу 8 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВА 20 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 20 2.2. Оцінка конкурентних позицій підприємства 21 2.3 Аналіз стратегії розвитку бізнесу підприємства 28 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВА 33 ВИСНОВКИ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51 ДОДАТКИ 54

Детермінанти формування міжнародних економічних стратегій розвитку

Вступ 3 1. Характеристика моделей формування міжнародних економічних стратегій розвитку 4 2. Механізм реалізації стратегічної мети 8 3. Середовище формування стратегій 13 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Впровадження інноваційних технологій обслуговування в туризмі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СФЕРУ ТУРИЗМУ 5 1.1. Економічний зміст інноваційної діяльності та її значення 5 1.2. Види інноваційних технологій в туризмі 13 1.3. Методологія введення інноваційних технологій в туризмі 19 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 28 2.1. Загальна характеристика підприємства 28 2.2. Аналіз маркетингового середовища 34 2.3. Аналіз технологій обслуговування на туристичному підприємстві 43 РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМКИ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 55 3.1. Аналіз перспективних для підприємства інноваційних технологій 55 3.2. План введення інноваційних технологій на підприємстві 62 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 72 ДОДАТКИ 76 Об’єктом дослідження є готель

Формування стратегії розвитку підприємства

В роботі багато графічного матеріалу Вступ 4 1. Теоретичні основи поняття стратегії розвитку підприємства 7 1.1. Історичний розвиток поняття „стратегія підприємства” 7 1.2. Стратегічний набір 11 1.3. Етапи формування стратегії підприємства та її види 13 2. Аналіз типових стратегій розвитку та підходи стратегічного планування 20 2.1. Аналіз типових стратегій розвитку підприємства 20 2.2. Аналіз моделей стратегічного планування 28 3. Вдосконалення формування стратегічних програм підприємства 34 3.1. Удосконалення процесу стратегічного планування 34 3.2. Матричні структури як спосіб формалізації стратегії розвитку підприємства 39 Висновки 44 Список використаної літератури 45

Теоретичні основи формування маркетингових стратегій

ЗМІСТ Вступ 3 РОЗДІЛ І. Теоретичні основи формування маркетингових стратегій 6 1.1 Сутність маркетингової стратегії 6 1.2 Фактори, що впливають на маркетингову стратегію підприємства Реемтсма-Україна 12 1.3 Методичні підходи до формування маркетингової стратегії на підприємтсві Реемтсма-Україна 19 РОЗДІЛ ІІ. Аналіз маркетингових стратегій підприємства Реемтсма Україна 34 2.1 Характеристика факторів, що забезпечують розвиток ринку тютюнових виробів 34 2.2 Сегментація ринку і визначення основних сегментів на ринку тютюнових виробів 43 2.3 Аналіз позиції підприємства Реемтсма Україна на ринку 49 РОЗДІЛ ІІІ. Вдосконалення маркетингових стратегій 70 3.1. Вибір маркетингової стратегії з використанням методу портфельного аналізу 70 3.2. Оцінювання ризику з реалізації маркстратегії 76 3.3. Розробка плану стратегічного маркетингу компанії Реємстма Україна 78 Висновки 86 Список використаної літератури 89

Обґрунтування стратегій збільшення прибутку діяльності підприємства

Вступ 5 1. Теоретико методичні аспекти формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства 9 1.1 Наукові підходи до дослідження прибутковості підприємства. 9 1.2 Методичні принципи формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства. 16 1.3 Система показників для кількісної та якісної оцінки прибутковості діяльності підприємства 35 2. Аналітична оцінка результативності діяльності ТОВ”...” 43 2.1 Аналіз ефективності діяльності підприємства 43 2.2 Оцінка прибутковості окремих видів діяльності. 64 2.3 Аналіз результативності діючої стратегії прибутковості підприємства. 69 3. Розробка та обґрунтування проекту стратегії підвищення прибутковості ТОВ „...” 75 3.1 Концепція економічних перспектив розвитку ТОВ „....” 75 3.2 Обґрунтування основних елементів доцільності та передумови впровадження запропонованої стратегії. 84 Висновки та пропозиції 96 Список літератури 99 Додаток А 106 Додаток Б 108

Обґрунтування стратегій збільшення прибутку діяльності підприємства

Вступ 5 1. Теоретико методичні аспекти формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства 9 1.1 Наукові підходи до дослідження прибутковості підприємства. 9 1.2 Методичні принципи формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства. 16 1.3 Система показників для кількісної та якісної оцінки прибутковості діяльності підприємства 35 2. Аналітична оцінка результативності діяльності ТОВ ”...” 43 2.1 Аналіз ефективності діяльності підприємства 43 2.2 Оцінка прибутковості окремих видів діяльності. 64 2.3 Аналіз результативності діючої стратегії прибутковості підприємства. 69 3. Розробка та обґрунтування проекту стратегії підвищення прибутковості ТОВ „...” 75 3.1 Концепція економічних перспектив розвитку ТОВ „...” 75 3.2 Обґрунтування основних елементів доцільності та передумови впровадження запропонованої стратегії. 84 Висновки та пропозиції 96 Список літератури 99 Додаток А 106 Додаток Б 108