институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація надання консалтингових послуг. Нетарифні методи державного регулювання ЗЕД

Каталог пособий и учебных материалов | ВЭД | Контрольная | Страниц: 22 | Год: 2010 | Размер: 21 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Організація надання консалтингових послуг. Нетарифні методи державного регулювання ЗЕД

1. Організація надання консалтингових послуг 3
2. Нетарифні методи державного регулювання ЗЕД 17
Список використаної літератури 22
Cмотрите также:
Контрольна робота з дисципліни: Зовнішньоекономічна діяльність

1. Організація надання консалтингових послуг 3 2. Нетарифні методи регулювання ЗЕД 5 Список літератури 10

Розвиток міжнародних консалтингових послуг (2-3 частина висновок)

Розділ 2. Стан та перспективи розвитку міжнародних консалтингових послуг 3 2.1.Місце консалтингових послуг в сучасній світовій економіці 3 2.2.Актуальні види консалтингових послуг на міжбанківському ринку 12 2.3.Оцінка перспективності нових форм та видів консалтингових послуг 17 Розділ 3. Становлення та порядок розвитку міжнародних консалтингових послуг в Україні 23 3.1.Характеристика стану ринку консалтингових послуг в Україні 23 3.2.Сегмент консалтингу у сфері нерухомості (на прикладі консалтингової компанії Business Innovation Group) 32 3.3.Проблеми та шляхи удосконалення українського ринку міжнародних консалтингових послуг 36 Висновки 47 Список літератури 53

Зовнішньоторговельна політика. Тарифні та нетарифні методи державного регулювання

Вступ 2 1. Зовнішньоторговельна політика - основа державного регулювання 2 2. Тарифні методи державного регулювання 5 3. Нетарифні методи державного регулювання 7 Висновок 11 ЛIТЕРАТУРА 12

Зовнішньоторговельна політика. Тарифні та нетарифні методи державного регулювання

Вступ 2 1. Зовнішньоторговельна політика - основа державного регулювання 2 2. Тарифні методи державного регулювання 5 3. Нетарифні методи державного регулювання 7 Висновок 11 ЛIТЕРАТУРА 12

Тарифні та нетарифні методи державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності

1.Поняття інвестицій та інвестиційної політики. 3 2.Тарифні та нетарифні методи державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності. 7 Завдання 16 Література 18

Методи державного регулювання

Зміст Вступ 3 1.Нетарифні методи державного регулювання 4 2. Застосування непрямих методів регулювання 9 Висновок 13 Лiтература: 14

Методи державного регулювання

Зміст Вступ 3 1.Нетарифні методи державного регулювання 4 2. Застосування непрямих методів регулювання 9 Висновок 13 Лiтература: 14

Погодинна оплата консалтингових послуг. Визначення термінів виконання робіт

Вступ 3 1. Цінова політика консалтингових фірм. Погодинна оплата консалтингових послуг 4 2. Визначення термінів виконання робіт 5 3. Інші методи визначення оплати за консалтингові послуги 7 Висновки 11 Література 12

Організація та надання рієлторських послуг

Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні основи організації надання рієлторських послуг 5 1.1. Поняття, сутність та значення надання рієлторських послуг 5 1.2. Характеристика процесу надання рієлторських послуг 10 1.3. Законодавче регулювання процесу надання рієлторських послуг 18 Розділ 2 Дослідження процесу надання рієлторських послуг підприємством ЗАТ «Назва» 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2. Дослідження процесу надання рієлторських послуг підприємством 24 2.3. Аналіз основних економічних показників діяльності підприємства 28 2.4. Визначення та характеристика факторів, що впливають на організацію процесу надання рієлторських послуг підприємством 31 Розділ 3. Розробка основних напрямків удосконалення процесу надання ріелторських послуг 37 3.1. Основні напрямки удосконалення процесу надання ріелторських послуг в підприємстві 37 3.2. Обгрунтування економічної доцільності запропонованих заходів 38 Висновок 41 Список використаних джерел 44-46

Теоретичні аспекти контролінгу як інструменту консалтингових послуг

Зміст Вступ ..........................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичні аспекти контролінгу як інструменту консалтингових послуг .........................................................................................5 1.1. Поняття і роль контролінгу на сучасному етапі ..........................5 1.2. Контролінг як інструмент консалтингових послуг ....................10 1.3. Актуальні проблеми і перспективи впровадження системи контролінгу на підприємствах України ..............................................................13 Розділ 2. Контролінг господарської діяльності ВАТ „Молочник” як інструмент консалтингових послуг ....................................................................18 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ..........18 2.2. Оцінка фінансово-економічного стану підприємства................22 2.3. Існуюча система контролінгу на підприємстві ..........................30 Розділ 3. Консалтингові послуги щодо зміцнення ринкової позиції ВАТ „Молочник” ..................................................................................................34 3.1. Створення служби контролінгу на підприємстві ....................34 3.2. Шляхи зміцнення фінансово-економічного становища підприємства ........................................................................................................37 3.3. Розрахунок економічного ефекту від консалтингових послуг .39 Висновки .................................................................................................43 Література ..............................................................................................46