институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЙОГО РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Диплом | Страниц: 106 | Год: 2010 | Размер: 3614 кб. | Стоимость: 120 грн. | Смотреть | Купить

ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЙОГО РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЗБУТ ЯК ОДИН НАПРЯМКІВ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Методи організації товароруху 5
1.2. Аналіз організації збутової діяльності на підприємстві 8
1.3. Стимулювання збуту як запорука його ефективності 24
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЙОГО РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ 44
2.1. Загальна характеристика організації 44
2.2. Фінансові показники діяльності підприємства 47
2.3. Організація збутової діяльності 56
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА МЕТОДИ ПОКРАЩЕННЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 75
3.1. Удосконалення елементів збуту та впровадження внутрішнього контролю збутової діяльності 75
3.2. Зміна та вибір збутової стратегії 81
3.3. Ефективність нововведень 92
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 97
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 104
Cмотрите также:
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЙОГО РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗБУТ ЯК ОДИН ІЗ НАПРЯМКІВ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Методи організації товароруху 5 1.2. Аналіз організації збутової діяльності на підприємстві 8 1.3. Стимулювання збуту як запорука його ефективності 24 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЙОГО РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ 44 2.1. Загальна характеристика організації 44 2.2. Аналіз фінансових показників діяльності підприємства 47 2.3. Організація збутової діяльності 56 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА МЕТОДИ ПОКРАЩЕННЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 75 3.1. Удосконалення елементів збуту та впровадження внутрішнього контролю збутової діяльності 75 3.2. Зміна та вибір збутової стратегії 81 3.3. Ефективність застосування нововведень 92 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 104

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ВСТУП 3 Розділ 1. Форми організації збуту та управління каналами збуту 6 Розділ 2. Аналіз сегментів збуту на підприємстві 19 Розділ 3. Вдосконалення управління процесом збуту на підприємстві за допомогою ПЕОМ 26 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34

«Організаційне забезпечення стимулювання збуту на комерційному підприємстві».

ЗМІСТ Вступ ………………………………………………......…....………………...…... 1 Організація збуту на підприємстві................ …………....…...……………...... 1.1 Сутність збутової діяльності ……………...……….......……......................… 1.2 Організація каналів збуту ……………………………………………............ 1.3 Змішані канали збуту ………………………………………………….…....... 1.4 Система товароруху та її елементи …………………………………..…....... 1.5 Стимулювання збуту в комплексі маркетингових комунікацій ..…………. 2 Характеристика діяльності ДП «Конріл» та існуючої системи збуту ...…… 2.1 Характеристика ДП «Конріл» …………………………………….....…...….. 2.2 Управління збутом на ДП «Конріл» …………………….…..................….... 3 Удосконалення організації і стимулювання збуту на ДП «Конріл» ..……… 3.1 Аналіз ринкової ситуації………………………………………………..…….. 3.2 Управління персоналом служби збуту…………………………………..…... 3.3 Удосконалювання стимулювання збуту на ДП «Конріл» …………………. 3.4 Методика стимулювання праці маркетологів – як фахівців зі стимулювання збуту ………………………………………....…....................…… 4 Охорона праці та навколишнього середовища........................ ……………….. Висновок..... ....................................................................………............................. Перелік використаних джерел.........................…………..................................….

ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ЗМІСТ ВСТУП 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Сутність збутової діяльності 1.2. Організація каналів збуту 1.3. Змішані канали збуту 1.4. Система товароруху та її елементи 1.5. Стимулювання збуту в комплексі маркетингових комунікацій 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ «БРАВО» ТА ІСНУЮЧОЇ СИСТЕМИ ЗБУТУ 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Аналіз елементів і форм реалізації збутової політики МПК «Браво» 2.3. Аналіз факторів, що впливають на вибір каналу збуту МПК «Браво» 2.4. Аналіз ціноутворення на МПК «Браво», як елемента збутової політики 2.5. Аналіз основних показників фінансово-економічної діяльності МПК «Браво» 3. ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЮВАННЮ КЕРУВАННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 3.1. Організація прямого збуту на МПК «Браво» 3.2. Поліпшення по модифікації продукції МПК «Браво» 3.3. Рішення по керуванню асортиментом на МПК «Браво» ВИСНОВОК СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ЗМІСТ ВСТУП....................................................................................................................4 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ............................................7 1.1. Сутність збутової діяльності..................................................................7 1.2. Організація каналів збуту.......................................................................16 1.3. Змішані канали збуту..............................................................................29 1.4. Система товароруху та її елементи.......................................................31 1.5. Стимулювання збуту в комплексі маркетингових комунікацій....33 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ М’ЯСОПЕРЕРОБНОГО КОМПЛЕКСУ «БРАВО» ТА ІСНУЮЧОЇ СИСТЕМИ ЗБУТУ.................……..38 2.1. Загальна характеристика підприємства..............................................38 2.2. Аналіз елементів і форм реалізації збутової політики МПК «Браво».......................................................................................................40 2.3. Аналіз факторів, що впливають на вибір каналу збуту підприємства.............................................................................................43 2.4. Аналіз ціноутворення на комбінаті, як елемента збутової політики.....................................................................................................52 2.5. Аналіз основних показників фінансово-економічної діяльності МПК «Браво»............................................................................................54 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЮВАННЯ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ.......................................................................................57 3.1. Організація прямого збуту на комбінаті..............................................57 3.2. Поліпшення щодо модифікації продукції підприємства...................63 3.3. Рішення щодо керування асортиментом на МПК «Браво».........67 ВИСНОВОК.........................................................................................................89 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ....................................................................................92

Організація збуту продукції на підприємстві

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗБУТУ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1 УЧАСНИКИ КАНАЛІВ ТОВАРОРУХУ 6 1.2 ПЛАНУВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ 8 1.3 ЗМІСТ ПЛАНУ ЗБУТУ 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 15 2.1 ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВАТ «СТРІЛА» 15 2.2 АНАЛІЗ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА 21 2.3 АНАЛІЗ СИСТЕМИ ЗБУТУ ТА РИНКОВОГО ОТОЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА 27 РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ ПОЛІТИКИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ВАТ «ЧЕРНІГІВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «СТРІЛА» 33 3.1 ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА 33 3.2 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНИХ ЗАХОДІВ 40 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 50

Управління збуту на підприємстві ТОВ «ТДМ» (Торгівельний Дім Меблів)

ВСТУП 3 1. Роль та статус служби збуту на підприємстві 6 2. Задачі та функції збутового апарату 8 3. Методи збуту товарів 10 4. ОПЦ товару 11 5. Стратегія впливу на осіб що приймають участь у купівлі 11 6. Аналіз заперечень 13 ВИСНОВКИ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 16

Менеджмент збутової діяльності підприємства як складова ефективності його ЗЕД

Вступ 3 Розділ 1. Сутність, основні форми організації збуту та управління каналами збуту на підприємстві 5 Розділ 2. Характеристика сегментів збуту на підприємстві при здійсненні ЗЕД 16 Розділ 3. Аналіз особливостей збутової діяльності в умовах ЗЕД 21 3.1. Загальна характеристика ЗЕД підприємства 21 3.2. Особливості збутової діяльності складова ефективності його ЗЕД 27 Висновки 33 Список використаної літератури 36

Визначення оптимального обсягу виробництва і збуту на підприємстві

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Загальнотеоретичні основи виробництва та збуту.........................5
1.1. Сутність процесу виробництва та збуту..............................................5
1.2. Умови виробництва (в умовах досконалої
конкуренції та монополії)....................................................................11
1.3. Методи реалізації..................................................................................14
Розділ 2. Аналіз виробництва та збуту в Україні...........................................19
2.1. Умови виробництва та збуту................................................................19
2.2. Регулювання діяльності підприємств..................................................23
Висновки.............................................................................................................28
Список використаної літератури.......................................................................31
Додатки................................................................................................................33


Розробка засобів стимулювання збуту на ЗАТ «СІВЕРСЬК»

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Теоретико-методичні основи стимулювання збуту 5 1.1 Особливості стимулювання збуту в Україні 5 1.2 Основні засоби стимулювання збуту 7 1.3 Планування стимулювання збуту підприємства 11 Розділ 2 Аналіз організації стимулювання збуту на підприємстві ЗАТ «СІВЕРСЬК» 14 2.1 Загальна характеристика підприємства 14 2.2 Аналіз впливу факторів макро- та мікро середовища на діяльність підприємства 17 2.3 Аналіз організації маркетингової діяльності та стимулювання збуту на ЗАТ «СІВЕРСЬК» 22 Розділ 3 Розробка засобів стимулювання збуту на ЗАТ «СІВЕРСЬК» 25 Висновки 31 Використана література 33