институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості управління акціонерним туристичним підприємством

Каталог пособий и учебных материалов | Хозяйственное право | Курсовая | Страниц: 56 | Год: 2010 | Размер: 2432 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Особливості управління акціонерним туристичним підприємством

Вступ 3
1.Акціонерне товариство: поняття та сутність 5
1.1. Поняття господарських товариств, їх види, місце серед них акціонерних 5
1.2. Підстави створення та діяльності акціонерних товариств 13
2.Особливості управління акціонерним туристичним підприємством 19
2.1. Загальна характеристика акціонерного туристичного підприємства та структура його управління 19
2.2. Організаційна структура управління акціонерним товариством 25
2.3. Система методів управління підприємством 29
2.4. Організація роботи менеджера 33
2.5. Аспекти організації кадрової роботи в акціонерному туристичному товаристві 35
3. Правове регулювання діяльності акціонерного туристичного підприємства 41
4. Функції, компетенція та порядок діяльності загальних зборів та інших керівних органів товариства як особливості управління акціонерним туристичним підприємством 47
Висновки 52
Список використаної літератури 53
Додаток 55
Cмотрите также:
Особливості управління акціонерним туристичним підприємством

Вступ 3 1. Акціонерне туристичне підприємство як об’єкт управління 5 1.1. Сутність, зміст, види акціонерних туристичних підприємств 5 1.2. Нормативно-правове забезпечення діяльності акціонерного туристичного підприємства 12 1.3. Особливості управління туристичним акціонерним підприємством 15 2. Особливості управління туристичним підприємством в Україні 19 2.1. Загальна характеристика фінансово-господарської діяльності ЗАТ «Торнаро» 19 2.2. Управління акціонерним туристичним підприємством 22 2.3. Шляхи вдосконалення системи управління акціонерним туристичним підприємством 26 Висновки та пропозиції 31 Список використаної літератури 33 Додатки 35-39 Мета і задачі дослідження. Метою даної роботи є висвітлення методичних підходів до управління комерційною діяльністю турис¬тичних підприємств на основі загальних методичних прийомів і принципів, специфіки господарсько-фінансової діяльності підприємств туристичної галузі. Об'єктом дослідження є діяльність ЗАТ «Торнаро». Предмет дослідження – управління туристичною фірмою та визначення шляхів його покращення. Джерельною базою служать підручники Бутнік-Сіверського О.Б. «Як управляти акціонерним капіталом», Валуева С.А., Ігнатьєвої А.В «Организационный менеджмент», Кредісова А., Панченко Є. «Менеджмент для керівників», Алейникова Г. М. «Организация и управление турбизнесом», Ефремова О.В., Цопа Н.В. «Ефективність управління туристичним комплексом»

Особливості управління акціонерним туристичним підприємством

Зміст Вступ 3 1. Акціонерне туристичне підприємство як об’єкт управління 5 1.1. Сутність, зміст, види акціонерних туристичних підприємств 5 1.2. Нормативно-правове забезпечення діяльності акціонерного туристичного підприємства 15 2. Аналіз управління туристичним підприємством в Україні 17 2.1. Економічний аналіз фінансового стану підприємства ЗАТ «Торнаро» 17 2.2. Аналіз управління туристичним підприємством 20 3. Шляхи вдосконалення системи управління акціонерним туристичним підприємством 27 Висновки 34 Список використаної літератури 36 Додатки 38 Мета і задачі дослідження. Метою даної роботи є висвітлення методичних підходів до управління комерційною діяльністю турис¬тичних підприємств на основі загальних методичних прийомів і принципів, специфіки господарсько-фінансової діяльності підприємств туристичної галузі. Для досягнення поставленої мети вирішені наступні задачі: - показати особливості управління туристичною фірмою; - провести достатній аналіз діяльність туристичного підприємства; - запропонувати шляхи вдосконалення системи управління туристичним підприємством. Об'єктом дослідження є діяльність ЗАТ «Торнаро». Предмет дослідження – підвищення ефективності управління туристичною фірмою.

Удосконалення обліку, контролю та аналізу надання послуг в системі управління туристичним підприємством

АНОТАЦІЯ 7 ВСТУП 10 РОЗДІЛ 1 Теоретичні проблеми та методологічні основи обліку, контролю та аналізу надання послуг в системі управління туристичним підприємством 15 1.1. Система показників надання туристичних послуг, їх визначення та оцінка 15 1.2. Аналіз нормативно-правового забезпечення та огляд спеціальної літератури з питань надання послуг туристичними підприємствами 26 1.3. Організаційно-економічна характеристика туристичної фірми “Супутник” 36 Висновки до розділу 1 47 РОЗДІЛ 2 Удосконалення системи обліку та контролю з надання послуг туристичним підприємством 49 2.1. Організація та методологія обліку доходів від надання туристичних послуг 49 2.2. Поточний контроль операцій з надання туристичних послуг 63 2.3. Фінансова та статистична звітність з надання туристичних послуг 71 2.4. Порівняльна характеристика П(С)БО і МСФЗ, які регламентують облік доходів та фінансову звітність 82 2.5. Шляхи удосконалення обліку та контролю операцій з надання послуг туристичним підприємством 86 2.6. Комплекс задач та огляд програмного забезпечення з обліку надання послуг в інформаційних бухгалтерських системах 97 Висновки до розділу 2 110 РОЗДІЛ 3 Проектування системи аналізу економічних показників, надання послуг в управлінні туристичним підприємством 112 3.1. Інформаційна база та обґрунтування показників та прийомів економічного аналізу з надання туристичних послуг 112 3.2. Динаміка доходів з надання туристичних послуг ТФ «Супутник» 119 3.3. Факторний аналіз доходів з надання туристичних послуг 124 3.4. Комп’ютерні технології в аналізі надання туристичних послуг в управлінні туристичним підприємством 127 Висновки до розділу 3 131 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 133 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 144 ДОДАТКИ 150

РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ МЕНЕДЖМЕНТУ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ 5 1.1. Технології управлінських процесів в діяльності організацій 5 1.2. Зміст, цілі та завдання процесу управління туристичними підприємствами 13 1.3. Основні принципи управління сучасним туристичним підприємством 19 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ УПРАВЛІННЯ В ТОВ «НАЗВА» 26 2.1. Загальна характеристика підприємства 26 2.2. Аналіз трудових ресурсів туристичного підприємства «Назва» 34 2.3. Діагностика впровадження принципів управління на туристичному підприємстві 42 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 47 3.1. Оцінка недоліків в системі застосування класичних принципів управління в діяльності туристичного підприємства 47 3.2. Удосконалення процесу управління діяльністю туристичного підприємства 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 59 ДОДАТКИ 62

Логістика в туризмі

Традиційне та логістичне управління туристичним підприємством

ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДIВ УПРАВЛIННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПIДПРИЄМСТВI

ВСТУП 3 Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ 6 1.1. Технології управлінських процесів в діяльності організацій 6 1.2. Зміст, цілі та завдання процесу управління туристичними підприємствами 16 1.3. Основні методи управління сучасним туристичним підприємством 28 Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «Назва» 39 2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства «Назва» 39 2.2. Дослідження кадрової політики в діяльності туристичного підприємства 51 2.3. Діагностика методів управління, що застосовуються на туристичному підприємстві 58 Розділ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Назва» 77 3.1. Оцінка недоліків в системі застосування методів управління в діяльності туристичного підприємства 77 3.2. Удосконалення процесу управління ефективною діяльністю туристичного підприємства «Назва» 85 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 101 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 109 ДОДАТКИ 118

Методи управління діяльністю підприємства та його основні функції у ринкових умовах

Вступ 3 Розділ 1. Поняття управління та методів управління діяльністю підприємства 5 1.1. Сутність та основні поняття управління підприємством 5 1.2. Поняття та класифікація методів управління підприємством 8 Розділ 2. Особливості економічних методів управління підприємством 11 2.1. Сутність та склад економічних методів управління підприємством 11 2.2. Планування в системі економічних методів управління підприємством 12 2.3. Роль економічного аналізу в системі управління підприємством 19 Розділ 3. Особливості організаційно-розпорядчих методів управління підприємством 22 3.1. Сутність організаційно-розпорядчих методів управління підприємством 22 3.2. Особливості методів розпорядчого впливу 26 Розділ 4. Особливості соціально-психологічних методів управління діяльністю підприємства 29 Висновки 34 Список використаної літератури 35

Контрольна з менеджменту в туризмі

ЗМІСТ 1. Управління процесами праці в туризмі 3 2. Риси, що характеризують управління будь-яким туристичним підприємством 8 3. Реєстрація турпідприємства 15 Література 27

Культура підприємницької діяльності в туристичному бізнесі

ЗМІСТ Вступ 3 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ КУЛЬТУРНОГО ВЕДЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТУРБІЗНЕСІ 5 1.1. Особливості управління туристичною фірмою 5 1.2. Особливості культури підприємницької діяльності зарубіжних партнерів. 9 1.3. Механізм формування культури управління в практиці туристичних підприємств 18 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ЗДІЙСНЕННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ТУРПІДПРИЄМСТВА «СВІТЛАНА» 23 2.1. Коротка організаційна характеристика діяльності туристичного підприємства „Світлана” 23 2.2. Аналіз та оцінка господарської фінансової діяльності туристичного підприємства „Світлана” 26 2.3. Практичні аспекти оволодіння ведення та управління туристичним підприємством „Світлана” 32 3. НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ 41 3.1. Визначення ключових факторів успіху туристичної організації 41 3.2. Шляхи вдосконалення управління сучасним туристичним підприємством 45 Висновок 51 Література 53 Додатки. Укрупнена логічна блок-схема управління продуктовою (виробничою) програмою туристичного підприємства.Штатна структура фірми. Професійно-кваліфікаційна модель керівника підприємства. 55 Метою даної роботи є: дослідити культуру підприємницької діяльності в туристичному бізнесі на сучасному етапі його розвитку. Завданням роботи є: визначити сутність складових культури підприємницької діяльності в туристичному бізнесі, подати характеристику туристичного підприємства, визначити проблеми та напрямки підвищення культури управління туристичною фірмою. Інформаційною базою слугуватимуть: - українські та зарубіжні видання підручників з основ менеджменту, економіки туристичного бізнесу та психології; - вітчизняні періодичні видання

Організація системи управління підприємством (на прикладі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ 4 1.1. Принципи та методи управління підприємством 4 1.2. Технологія управління персоналом, її складові 9 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ (на матеріалах ПП «Назва») 16 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 16 2.2. Аналіз організації системи управління підприємством 22 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 27 3.1. Тенденції розвитку досконалої системи управління в практиці вітчизняних підприємств 27 3.2. Шляхи підвищення ефективності організації системи управління підприємством 30 ВИСНОВОК 34 ЛІТЕРАТУРА 36