институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методичні основи обліку реалізації продукції

Каталог пособий и учебных материалов | Бухгалтерский учет | Диплом | Страниц: 66 | Год: 2010 | Размер: 2536 кб. | Стоимость: 120 грн. | Смотреть | Купить

Методичні основи обліку реалізації продукції

Вступ 3
Розділ 1. Реалізація продукції (товарів, послуг) як основне джерело доходів підприємства 6
1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, послуг) підприємством 6
1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 8
1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 12
1.4. Організаційно-економічна характеристика ресторану “Експрес” 16
Розділ 2. Методичні основи обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24
2.1. Оцінка стану організації аналітичного обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24
2.2. Синтетичний облік реалізації продукції (товарів, послуг) 31
Розділ 3. Аналіз та аудит реалізації продукції (товарів, послуг) 36
3.1. Інформаційна база та основні методи економічного аналізу реалізації продукції (товарів, послуг) 36
3.2. Методика загального аналізу результатів реалізації продукції (товарів, послуг) 39
3.3. Основні концепції методики аудиту реалізації продукції (товарів, послуг) 46
Висновки та пропозиції 50
Список використаної літератури 53
Додатки 561
Cмотрите также:
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ)

ВСТУП 3 1. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, РОБІТ, ПОСЛУГ) ЯК ОСНОВНЕ ДЖЕРЕЛО ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) підприємством 5 1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 10 1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 14 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ) 17 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 17 2.2. Визначення ціни реалізованих товарів та наданих послуг 23 2.3. Документальне оформлення операцій з реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 26 2.4. Критична оцінка стану обліку реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 31 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41 ДОДАТКИ

ОБЛІК РЕАЛІЗАЦІЇ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ, РОБІТ, ПОСЛУГ

ВСТУП 3 Розділ I. Теоретичні основи обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг. 5 1.1. Поняття, класифікація та завдання обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 5 1.2. Характеристика рахунків, призначених для обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 8 Розділ II. Облік реалізації готової продукції, робіт, послуг 11 2.1. Порядок формування первісної вартості готової продукції, робіт, послуг 11 2.2. Документування господарських операцій, пов’язаних з рухом готової продукції 14 2.3. Організація аналітичного обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 17 2.4. Бухгалтерське відображення операцій, пов’язаних з реалізацією готової продукції, робіт, послуг 19 Розділ III. Автоматизація обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг. 30 ВИСНОВКИ 35 Список використаних джерел 38 Додатки 40

Облік виробництва і реалізації (раціоналізації) продуктів і товарів”

ПЛАН ВСТУП 3 1. Коротка техніко-економічна характеристика підприємства. 5 2. Методичні основи організації бухгалтерського обліку. 6 2.1. Документальне оформлення надходження сировини і продуктів на виробництво 7 2.2. Документальне оформлення відпуску і реалізації готової продукції виробництва 11 2.3. Синтетичний облік і аналітичний облік руху операцій виробництва 13 2.4. Звітність матеріально відповідальних осіб виробництва при використанні продуктів і реалізації готової продукції 25 2.5. Синтетичний облік реалізації продукції і оцінка готових виробів за цінами продажу згідно П(С)БО 9 “Запаси” 28 3. Дослідження методології організації бухгалтерського обліку на МП “Пекар” з обліку виробництва і реалізації продукції і товарів 30 Висновки 34 Додатки 37

Організація і методика обліку та аналізу реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ I 7 Теоретичні основи обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг на підприємстві 7 1.1 Поняття, класифікація та завдання обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 7 1.2 Організація і методика обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 11 1.3 Теоретичні основи аналізу реалізації готової продукції, товарів робіт, послуг 22 РОЗДІЛ II 30 Організація та методика обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг на підприємстві 30 2.1 Документування господарських операцій, пов’язаних з реалізацією готової продукції, товарів робіт, послуг 30 2.2 Організація аналітичного та синтетичного обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 35 2.3 Методика відображення операцій пов’язаних з реалізацією готової продукції, товарів, робіт, послуг 40 2.4 Автоматизація обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 50 РОЗДІЛ ІІІ 61 Організація та методика аналізу реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг в Асоціації «Укрліссервіс» 61 3.1 Завдання, напрямки аналізу, джерела інформації реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 61 3.2 Методика аналізу операцій пов язаних з реалізацією готової продукції, товарів, виконаних робіт (послуг) 70 3.3 Особливості аналізу та контролю за відображенням результатів в обліку і фінансовій звітності реалізації готової продукції 81 ВИСНОВОК 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 102 ДОДАТКИ 107

Облік і аналіз відвантаження і реалізації готової продукції

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи поняття готова продукція 5 1.1. Зміст поняття „готова продукція”, її класифікація та порядок 5 оцінки в бухгалтерському обліку 5 1.2. Договірні відносини з приводу реалізації готової продукції 6 Розділ 2. Облік готової продукції та її реалізації 9 2.1. Нормативно-правова база, що регулює питання обліку готової продукції та її реалізації 9 2.2. Документальне оформлення наявності та руху готової продукції 13 2.3.Формування первинної вартості готової продукції та її ціни 17 2.4. Облік готової продукції та її реалізації 21 Розділ 3. Аналіз готової продукції та її реалізації 36 Висновки 52 Список використаних джерел 55

Договірні відносини з приводу реалізації готової продукції.

ЗМІСТ стор. Вступ.............................................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичні основи поняття готова продукція..........................................6 1.1. Зміст поняття „готова продукція”, її класифікація та порядок оцінки в бухгалтерському обліку..............................................................................................6 1.2. Договірні відносини з приводу реалізації готової продукції...........................9 1.3. Техніко-економічна характеристика діяльності ВАТ ЧКФ ”Стріла”............12 Розділ 2. Облік готової продукції та її реалізації...................................................21 2.1. Нормативно-правова база, що регулює питання обліку готової продукції та її реалізації.................................................................................................................21 2.2. Документальне оформлення наявності та руху готової продукції .....................................................................................................................................26 2.3. Формування первинної вартості готової продукції та її ціни........................30 2.4. Облік готової продукції та її реалізації.........................................................34 Розділ 3. Аналіз готової продукції та її реалізації..................................................49 3.1. Організація та методика аналізу.......................................................................49 3.2. Аналіз структури продукції............................................................................... 3.3. Аналіз обсягу і асортименту............................................................................ 3.4. Аналіз рівня якості продукції.......................................................................... 3.5. Аналіз реалізації готової продукції.............................................................. 3.6. Шляхи і резерви збільшення випуску продукції та обсягів реалізації...... Висновки.................................................................................................................... Список використаних джерел.................................................................................. Додатки....................................................................................................................

Форми та використання виручки від реалізації продукції.

Зміст ВСТУП 1. Отримання виручки від реалізації продукції – основна задача промислового підприємства 1.1. Правова основа реалізації продукції 1.2. Поняття реалізації продукції і виручки від реалізації . Оптова і роздрібна торгівля 2. Облік виручки від реалізації продукції 2.1. Відображення в бухгалтерському обліку виручки від реалізації продукції 2.2. Визнання факту отримання виручки від реалізації 3. Відображення виторгу від реалізації продукції у фінансовій звітності підприємства Висновок Список літератури

Облік реалізації готової продукції і витрат на збут

Зміст Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні основи обліку реалізації готової продукції і витрат на збут 5 1.1. Нормативне регулювання обліку реалізації готової продукції 5 1.2. Нормативне регулювання обліку витрат на збут 17 Розділ 2. Облік реалізації готової продукції і витрат на збут 23 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 23 2.2. Облік реалізації готової продукції 28 2.3. Облік витрат на збут 33 Розділ 3. Шляхи вдосконалення обліку реалізації готової продукції і витрат на збут 35 3.1. Шляхи вдосконалення обліку готової продукції 35 3.2. Шляхи вдосконалення витрат на збут 38 Висновки 41 Список використаних джерел 43 Додатки 45

Аналіз виконання плану з обсягу реалізації продукції підприємства (на прикладі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ ВИКОНАННЯ ПЛАНУ З ОБСЯГУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 5 1.1. Економічна сутність аналізу виконання плану з обсягу реалізації продукції 5 1.2. Фактори, які впливають на обсяг реалізації продукції 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ ПЛАНУ З ОБСЯГУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ВАТ "Назва") 12 2.1 Аналіз динаміки обсягу реалізації продукції 12 2.2. Аналіз впливу факторів на зміну обсягу реалізації продукції 21 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЗРОСТАННЯ ОБСЯГІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 24 3.1. Резерви збільшення обсягу реалізації продукції 24 3.2. Шляхи удосконалення реалізації продукції 28 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35 ДОДАТКИ 38

Облік готової продукції та її реалізації

Вступ 2 1. Економічна сутність та значення готової продукції та її реалізації 4 2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 11 3. Формування первісної і фактичної собівартості продукції 15 4. Облік реалізації готової продукції 17 5. Шляхи вдосконалення обліку готової продукції та її реалізації 26 Висновки і пропозиції 31 Література 35 Додаток А. Модель факторної системи обсягу реалізації продукції 38