институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Ємність ринку

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 21 | Год: 2010 | Размер: 891 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Ємність ринку

Введение.3
1. Модели развития рынка.4
2.Понятие рынка.4
3.Классификация рынков.6
4. Конъюнктура рынка.9
5. Емкость рынка, доля рынка.10
6. Сегментация рынка.11
ПРАКТИЧЕСКАЯ ЧАСТЬ13
1. Выбор и анализ целевого рынка13
2. Сегментирование рынка.15
2.1.Выбор целевых сегментов15
3.Позиционирование17
Заключение.20
Cмотрите также:
Ємність ринку і фактори, що її визначають

ПЛАН Вступ……………………………………………………………………………2 1. Ємність ринку і фактори, що її визначають…………………..3 2. Просування, PR, реклама………………………………………..9 Висновки………………………………………………………………………16 Використана література…………………………………………………….17

Контрольна робота з правового регулювання інвестиційної діяльності

Зміст 1. Загальна характеристика інвестиційних ризиків та їх аналіз 3 2. Характеристика оптимального інвестиційного портфеля та механізм його комплектації 4 3. Сутність моделі оцінки капіталовкладень при наявності фактора невизначеності 5 4. Оперативне регулювання та реалізація інвестиційного проекту при виникненні ризиків різного походження 5 Задача 7 Фірма вирішує питання про доцільність своєї роботи на певному ринку, використовуючи інформацію: • Ємність ринку 1000000 од. продукції в рік; • На ринку працюють ще три фірми аналогічного профілю, які контро-люють 80% потенційної ємності ринку; • Ціна реалізації одиниці продукції 75 грн.; • Ємність ринку може бути розширена за рахунок зниження ціни реалі-зації продукції на 10%; • Відхилення реальної ціни від очікуваної може скласти +5%. Список літератури 8

Визначити ємність територіального ринку

Визначити ємність територіального ринку

Вивчення кон’юктури ринку будматеріалів

Вступ 3 1. Теоретичні засади вивчення кон"юктури ринку 5 2. Аналіз кон"юктури магазинів в м. Києві 17 2.1. Ємність роздрібного ринку м. Києва, структура, тенденція 17 2.2. Учасники роздрібних ринків м. Києва (стратегічні комерційні переваги) 23 2.3. SWOT - аналіз ринку магазинів м. Києва 25 3. Шляхи впровадження результатів вивчення кон"юктури ринку магазинів м.Києва 26 Висновок 28 Список використаних джерел 32

Ємність ринку

Введение2 1. Сущность и расчет емкости рынка4 2. Практическое исследование емкости рынка 11 Заключение18 Список литературы20

Контрольна робота маркетинг

1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство. 1.1. Укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і їхня ємність; 1.2. основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їхню ємність; 1.3. прогнози найближчого (0,5року -1 рік) розвитку ринків; 1.4. пріоритетність ринків, по рангах комерційної ефективності; 1.5. можливі нові ринки для товарів Вашого підприємства; 1.6. кон'юнктура по кожному з ринків і кожному з товарів Вашого підприємства фірми на них; 1.7. чи відповідають Ваші виробничий і збутовий потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 року; 1.8. чи купують споживачі в найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари; 1.9. яку частку кожного сегмента займають товари Вашого підприємства; 1.11. позитивні і негативні фактори, що впливають на попит стосовно продукції 2 Опис товару (послуги). 2.1. основний товар (послуга), що випускається Вашим підприємством; 2.2 на якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар; 2.3. яка конкурентноздатність Вашого товару на кожнім ринку й у кожнім сегменті… Література

Прогноз розвитку ринку. Планування асортименту продукції. Бізнес-план

1. Дайте визначення “товару” і “товарної одиниці”. Наведіть приклади із будь-якої сфери. Назвіть три рівні товару й покажіть їх на схемі. Як ділові люди розуміють конкуренцію товару по-новому 3 2. Як визначається ємність ринку. Як здійснюється прогноз розвитку ринку. Розкрийте суть методики планування асортименту продукції 10 3. Навести приклади бізнес-планів різної структури й змісту. Дати їх порівняльну характеристику 15 Література 24

Маркетинг контрольна

Виберіть товар ( або групу товарів), з якими ваша фірма вийде на ринок. Проведіть сегментацію ринку і оцініть ємність вибраного сегменту, його доступність, інформаційну насиченість, прибутковість, захищеність від конкуренції. Дайте прогноз вашої фірми, на випадок, коли товар, що випускається починає старіти.

Маркетинг

1. Охарактеризувати і визначити як впливають на основні напрямки маркетингових досліджень фактори внутрішнього і зовнішнього середовища фірми, контактна аудиторія. 2 2. Класифікація та характеристика ринків 9 3. Виберіть товар ( або групу товарів), з якими ваша фірма вийде на ринок. Проведіть сегментацію ринку і оцініть ємність вибраного сегменту, його доступність, інформаційну насиченість, прибутковість, захищеність від конкуренції. Дайте прогноз вашої фірми, на випадок, коли товар, що випускається починає старіти. 12 Література 17

КЛАСИФІКАЦІЯ РИНКУ

ЗМІСТ ВСТУП................................................................................................................ 3 1 ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ РИНКУ.................................................................. 4 1.1 Сутність ринку............................................................................................ 4 1.2 Функції ринку............................................................................................. 6 2 ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ КЛАСИФІКАЦІЇ РИНКУ................................... 8 2.1 Види ринку.................................................................................................. 8 2.2 Типи ринку.................................................................................................. 12 2.3 Моделі ринку.............................................................................................. 16 2.3.1 Поліополія (досконала конкуренція)................................................ 16 2.3.2 Монополія........................................................................................... 18 2.3.3 Монополістична конкуренція........................................................... 20 2.3.4 Олігополія........................................................................................... 21 3 ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ.............................................................................. 23 ВИСНОВКИ....................................................................................................... 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................... 27