институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація державних закупівель товарів на відкритих торгах

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Реферат | Страниц: 14 | Год: 2010 | Размер: 622 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Організація державних закупівель товарів на відкритих торгах

Вступ
Сутність, завдань, принципи державної закупівліХарактеристика відкритих торгів як основного способу здійснення державної закупівлі.
Зміст тендерної документації при проведенні відкритих торгів.
Оцінка тендерних пропозицій при проведенні відкритих торгів.
Шляхи удосконалення організації відкритих торгів.Висновки.
Список використаних джерел.
Cмотрите также:
Поставка продукції для державних потреб

ПЛАН Вступ 3 1. Поставка продукції для державних потреб 4 2. Характеристика окремих процедур закупівель товарів, робіт та послуг для державних потреб 6 2.1. Процедури відкритих торгів та торгів з обмеженою участю 6 2.2 Процедура двоступеневих торгів 11 3. Особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти 12 Висновки 15 Література і нормативні акти 21

Поставка продукції для державних потреб

ПЛАН Вступ 3 1. Поставка продукції для державних потреб 4 2. Характеристика окремих процедур закупівель товарів, робіт та послуг для державних потреб 6 2.1. Процедури відкритих торгів та торгів з обмеженою участю 6 2.2 Процедура двоступеневих торгів 11 3. Особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти 12 Висновки 15 Література і нормативні акти 21

Суть значення, й умови закупівель товарів на виставках і ярмарках

ЗМІСТ ВТУП…………………………………………………………………………... 2 1. Суть значення, й умови закупівель товарів на виставках і ярмарках...................................................................................................... 3 2. Порядок подготовки та проведення закупівельної роботи на виставках і ярмарках…………………………………………………………………... 11 3. Вимоги до обладнання та оформлення стендів, організації роботи......... 13 4. Характеристика комерційних рішень щодо участі ярмаркових торгах торгівельного підприємства......................................................................... 21 5. Вимоги до презентації товарів на ярмарку................................................. 28 6. Технологія укладання комерційних договорів, характеристика документів, які отримують покупці від постачальників........................... 32 ВИСНОВКИ...................................................................................................... 33 ЛІТЕРАТУРА.................................................................................................... 34

Організація та проведення торгів (тендерів) по держзакупівлях

ВСТУП 2 1. ПОНЯТТЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 3 2. ТЕНДЕРНІ КОМІТЕТИ ДЛЯ ЗАКУПІВЕЛЬ ЗА ДЕРЖАВНІ КОШТИ ТА ЇХ ФУНКЦІЇ 4 3. ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ТОРГІВ(ТЕНДЕРІВ) ПО ДЕРЖЗАКУПІВЛЯХ 7 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 13

Організація комерційної діяльності оптового підприємства (за матеріалами оптового підприємства)

Вступ 3 1. Роль, функції і завдання оптового підприємства 5 2. Коротка економічна характеристика діяльності оптового підприємства 12 3. Організація закупівель товарів 17 4. Організація оптового продажу товарів 19 5. Проблеми підвищення ефективності комерційної діяльності оптових підприємств 23 Висновки та пропозиції 27 Список використаних джерел 30 Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Назва» за 2008 р. 32

Матеріальна відповідальність у господарських правовідносинах

Зміст 1. Матеріальна відповідальність у господарських правовідносинах. 2. Організаційно правові форми забезпечення засобами виробництва і реалізації продукції. Вільна оптова торгівля. Аукціони. Ярмарки. Товарна біржа. Торги (тендери) у сфері державних закупівель товарів (робіт, послуг).

Матеріальна відповідальність у господарських правовідносинах

Зміст 1. Матеріальна відповідальність у господарських правовідносинах. 2. Організаційно правові форми забезпечення засобами виробництва і реалізації продукції. Вільна оптова торгівля. Аукціони. Ярмарки. Товарна біржа. Торги (тендери) у сфері державних закупівель товарів (робіт, послуг).

Основні тенденції та перспективи розвитку оптової торгівлі

ВСТУП 2 1. ОПТОВА ТОРГІВЛЯ: РОЛЬ, ФУНКЦІЇ, ВИДИ І ТИПИ ОПТОВИХ ПІДПРИЄМСТВ 4 1.1 Сутність та фактори розвитку оптової торгівлі 4 1.2 Сучасний стан розвитку оптової торгівлі в Україні 7 1.3 Види, типи підприємств, функції оптових підприємств 8 2 ОРГАНІЗАЦІЯ ОПТОВИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ТОВАРІВ 14 2.1 Прогнозування попиту на товари 14 2.2 Організація оптових закупівель у зарубіжних країнах 17 3 ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ 21 4. ПЕРСПЕКТИВИ СПІВРОБІТНИЦТВА УКРАЇНИ В ОПТОВИХ ЗАКУПІВЛЯХ З КРАЇНАМИ ЄС) 24 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТОК А 31

Методика і організація обліку, аналізу і аудиту операцій з руху товарів в системі управління підприємством

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 Теоретико-методичні основи обліку, аналізу і аудиту операцій з руху товарів 7 1.1 Визнання та оцінка товарів 7 1.2. Економіко-правовий аналіз та огляд нормативної бази спеціальної літератури 13 1.3 Організаційно-економічна характеристика ТОВ «ІміджМейл» 18 РОЗДІЛ 2 Методика і організація операцій з руху товарів 24 2.1 Документальне забезпечення та організація обліку надходження і вибуття товарів 24 2.2 Облік операцій з придбання товарів 29 2.3 Облік реалізації товарів оптом і вроздріб 35 Розділ 3. Аналіз руху товарів 44 3.1 Цілі, задачі та джерела інформації аналізу операцій з руху товарів 44 3.2 Методика аналізу товарів 48 3.3 Резерви підвищення ефективності використання товарів 55 Розділ 4 Методика і організація аудиту операцій з рухом товарів 61 4.1 Організація аудиту операцій з рухом товарів 61 4.2 Методика зовнішнього аудиту операцій з руху товарів 65 4.3 Особливості внутрішнього аудиту операцій з руху товарів 73 ВИСНОВКИ 87 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 92 ДОДАТКИ 95

Планування товарообігу торговельного підприє

1.Економічні основи планування товарообігу торговельного підприємства. 3 2.Оцінювання та прогнозування кон’юктури споживчого ринку. 5 3.Планування обсягів і структури реалізації товарів. 9 4.Нормування і планування товарних запасів. 11 5.Планування закупівель і надходження товарів. 15 Тестові завдання 20 Список використаної літератури 22