институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Корисність блага. Бюджетне обмеження. Рівновага споживача

Каталог пособий и учебных материалов | Микроэкономика | Контрольная | Страниц: 22 | Год: 2010 | Размер: 50 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Корисність блага. Бюджетне обмеження. Рівновага споживача

Вступ 3
1. Корисність блага. Гранична корисність. Принцип спадної корисності 4
2. Характеристика кривих байдужості. Карта кривих байдужості . 6
3. Бюджетне обмеження 9
4. Рівновага споживача. 11
5. Криві «дохід-споживання» і «ціна-споживання» . 12
6. Ефект заміщення і ефект доходу . 16
Висновок 20
Список літератури 22
Cмотрите также:
Корисність товару та рівновага споживача

ВСТУП 3 1. КОРИСНІСТЬ ТОВАРУ 4 1.1. Корисність і гранична корисність 4 1.2. Криві байдужості 8 1.3. Гранична норма заміщення 11 2. РІВНОВАГА СПОЖИВАЧА 14 2.1 Бюджетне обмеження і рівновага споживача 14 2.2. Реакція споживача на зміну доходу і цін 17 2.3. Ефект заміни і ефект доходу 20 2.4. Надлишок споживача і рівновага споживача 22 2.5. Вибір працівника між доходом і дозвіллям 25 ВИСНОВОК 29 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 30

Мета споживача. Бюджетне обмеження споживача. Карта кривих байдужості

Вступ 3 1. Мета споживача 4 2. Бюджетне обмеження споживача 5 3. Характеристика кривих байдужості. Карта кривих байдужості . 8 4. Криві «дохід-споживання» і «ціна-споживання» . 11 Висновок 15 Література 17

Теорія та практика споживання

ВСТУП 3 1. УПОДОБАННЯ, КОРИСНІСТЬ ТА ВИБІР СПОЖИВАЧА 4 1.1. УПОДОБАННЯ ТА ПРИВАБЛИВІСТЬ 4 1.2. КОРИСНІСТЬ ТА ВИБІР 9 1.3. МОДЕЛІ БАЖАНОГО ТА МОЖЛИВОГО 12 1.4. РІВНОВАГА СПОЖИВАЧА 17 2. ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА 19 2.1. КРИВІ “ДОХОД-СПОЖИВАННЯ” ТА “ЦІНА-СПОЖИВАННЯ” 19 2.2. ВІДОКРЕМЛЕННЯ ТА ВЗАЄМОДІЯ ЕФЕКТІВ ЗАМІЩЕННЯ ТА ДОХОДУ 21 2.3. ЗАСТОСУВАННЯ НА ПРАКТИЦІ ТЕОРЕТИЧНИХ ПОЛОЖЕНЬ СПОЖИВАННЯ 24 ВИСНОВКИ 29 ЛІТЕРАТУРА 31

Теорія та практика споживання

Зміст ВСТУП 3 1. УПОДОБАННЯ, КОРИСНІСТЬ ТА ВИБІР СПОЖИВАЧА 4 1.1. УПОДОБАННЯ ТА ПРИВАБЛИВІСТЬ 4 1.2. КОРИСНІСТЬ ТА ВИБІР 9 1.3. МОДЕЛІ БАЖАНОГО ТА МОЖЛИВОГО 12 1.4. РІВНОВАГА СПОЖИВАЧА 17 2. ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА 19 2.1. КРИВІ “ДОХОД-СПОЖИВАННЯ” ТА “ЦІНА-СПОЖИВАННЯ” 19 2.2. ВІДОКРЕМЛЕННЯ ТА ВЗАЄМОДІЯ ЕФЕКТІВ ЗАМІЩЕННЯ ТА ДОХОДУ 21 2.3. ЗАСТОСУВАННЯ НА ПРАКТИЦІ ТЕОРЕТИЧНИХ ПОЛОЖЕНЬ СПОЖИВАННЯ 24 ВИСНОВКИ 29 ЛІТЕРАТУРА 31

Теорія поведінки споживача. Мета, обмеження та споживчий вибір

Вступ 3 1. Теорія поведінки споживача. Мета, обмеження та споживчий вибір 3 2. Мета споживача 4 3. Бюджетне обмеження споживача 10 4.Оптимізація вибору на основі кардиналістської теорії 14 5. Оптимізація вибору споживача на основі ординалістського підходу 16 Висновки 17 Список використаної літератури 19

Поняття потреби, блага, корисності. Споживчий вибір і бюджетне обмеження

Завдання 1. 3 Поняття потреби, блага, корисності. Споживчий вибір і бюджетне обмеження. 3 Завдання 2. 14 Завдання 3. 15 ТЕСТИ 16 Список використаної літератури 18

МІКРОЕКОНОМІКА (варіант 3)

ЗМІСТ 1.ВИЗНАЧЕННЯ ОПТИМАЛЬНОГО ПЛАНУ ВИРОБНИЦТВА ТА ІНДИВІДУАЛЬНОЇ КРИВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ В УМОВАХ РИНКУ ДОСКОНАЛОЇ КОНКУРЕНЦІЇ 3 2. ОПТИМАЛЬНА СТРУКТУРА ПОКУПОК І ГРАНИЧНА КОРИСНІСТЬ ГРОШЕЙ. ЗВ’ЯЗОК ЗМІНИ ЦІНИ ОДНОГО З БЛАГ ЗІ ЗМІНОЮ ОБСЯГУ ПОПИТУ НА НЬОГО 9 ЗАДАЧА 13 Корисність споживача при споживанні певного набору благ визначається функцією Q=XY, де Х – кількість товару Х, Y – кількість товару Y. Ціна блага Х -10 грн, а ціна блага Y – 5 грн. Бюджет, що витрачається на купівлю цих товарів, становить 200 грн. Визначте оптимальний обсяг споживання товарів Х та Y і розрахуйте рівень корисності споживача при цих обсягах споживання. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 14

Поняття потреби, блага, корисності. Споживчий вибір і бюджетне обмеження

1. Поняття потреби, блага, корисності. Споживчий вибір і бюджетне обмеження 3 Завдання 2. 15 Завдання 3. 15 Список літератури 16

Сильні та слабкі сторони ординалістської теорії поведінки споживача

Вступ. 3 1. Теорія поведінки споживача та теорія корисності. 4 2. Мета споживача. Ординалістська модель 9 3. Бюджетне обмеження споживача 13 4. Співвідношення між доходом, споживанням та ціною 19 5. Ефект заміщення і ефект доходу . 24 6. Оптимізація вибору споживача на основі ординалістського підходу 28 Висновки 30 Список використаної літератури 36-37

Сильні та слабкі сторони кардиналістської теорії поведінки споживача

Вступ 3 1. Кардиналістське визначення мети споживача та теорія корисності 5 2. Бюджетне обмеження споживача 12 3. Оптимізація вибору на основі кардиналістської теорії 16 4. Застосування моделі споживчого вибору у комерційній діяльності 19 Висновок 31 Література 36-37