институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Управління конкурентоспроможністю підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Контрольная | Страниц: 16 | Год: 2010 | Размер: 27 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Управління конкурентоспроможністю підприємства

1. Управління конкурентоспроможністю підприємства 3
2. Інформаційні технології в управлінні складними виробничими системами 9
3. Управління кадровими ресурсами на підприємстві 11
Література 15
Cмотрите также:
Управління конкурентноспроможністю підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Конкуренція і конкурентоспроможність підприємств у ринковій економіці 6 1.2. Теоретичні основи управління конкурентоспроможністю підприємства 13 1.3. Методика оцінювання конкурентоспроможності підприємства 20 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЮЧОЇ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ВКВ» 30 2.1. Організаційне забезпечення управління конкурентоспроможністю на підприємстві ВАТ «ВКВ» 30 2.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства ВАТ «ВКВ» 38 2.3. Аналіз ефективності управління конкурентоспроможністю на підприємстві 50 РОЗДІЛ ІІІ. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ 54 3.1. Удосконалення системи внутрішньогосподарського обліку і аналізу 54 3.2. Вдосконалення управління конкурентоспроможністю в умовах маркетингової орієнтації підприємства 62 3.3.Комплексна система управління конкурентоспроможністю підприємства ВАТ «ВКВ» 70 ВИСНОВКИ 78 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 82 ДОДАТКИ 82-95 (звітність, додатки) Метою дипломної роботи є і розробка комплексної системи управління конкурентоспроможністю підприємств на основі маркетингу і рекомендацій з розробки конкурентних стратегій підприємств як основи одержання конкурентних переваг. Об'єкт дослідження – конкурентоспроможність підприємств різних форм власності . Предметом дипломного дослідження є управління практика управління конкурентоспроможністю на підприємстві ВАТ "ВКВ"

Проблеми побудови міжнародних економічний відносин

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти управління міжнародною конкурентоспроможністю 6 2. Система управління міжнародною конкурентоспроможністю українських підприємств на макрорівні 9 3. Визначення конкурентних позицій ВАТ “Концерн “Стирол” на світовому ринку азотних добрив 15 4. Реалізація державної стратегії управління конкурентоспроможністю підприємств на макрорівні 18 5. Напрями забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства на світових ринках 26 Висновки 31 Література 35-37 Мета дослідження полягає в узагальненні теоретико-методологічних і прикладних основ формування конкурентних переваг та управління конкурентоспроможністю підприємств у контексті їх виходу на світові ринки.

Методи управління конкурентоспроможністю

ВСТУП 3 1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТА КОНКУРЕНТНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА 4 2. ПРИНЦИПИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ 9 3. МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ 13 ВИСНОВКИ 22 ЛІТЕРАТУРА 23

Удосконалення управління конкурентоспроможністю фірми

1. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ДЛЯ ДАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 3 1.1. Загальна характеристика підприємства та оцінка його потенціалу 3 1.2. Аналіз системи управління якістю на підприємстві 14 1.3. Оцінка власної конкурентної позиції підприємства на ринку і аналіз конкуренції галузі 22 2. ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 29 2.1. Впровадження на підприємстві сучасних стандартів оцінки якості продукції 29 2.2. Вдосконалення системи управління якістю та конкурентоспроможністю продукції 32 2.3. Вплив запропонованих заходів на рівень конкурентоспроможності підприємства 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49

Удосконалення управління конкурентоспроможністю фірми

1. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ДЛЯ ДАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 3 1.1. Загальна характеристика підприємства та оцінка його потенціалу 3 2.2. Аналіз системи управління якістю на підприємстві 9 2.3. Оцінка власної конкурентної позиції підприємства на ринку і аналіз конкуренції галузі 18 2. ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 26 2.1. Впровадження на підприємстві сучасних стандартів оцінки якості продукції 26 2.2. Вдосконалення системи управління якістю та конкурентоспроможністю продукції 29 2.3. Вплив запропонованих заходів на рівень конкурентоспроможності підприємства 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40

Організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможністю підприємства

Вступ 3 Розділ 1.Сутність конкурентоспроможності та основні підходи до її управління 5 1.1.Поняття конкурентоспроможності 5 1.2.Механізм управління конкурентоспроможність та основні методи оцінки конкурентоспроможності 10 Розділ 2.Оцінка конкурентоспроможності підприємства 18 2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 18 2.2.Аналіз конкурентоспроможності підприємства 20 Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю 29 Висновки 34 Cписок використаної літератури 35

Організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможністю підприємства

Вступ 3 Розділ 1.Сутність конкурентоспроможності та основні підходи до її управління 5 1.1.Поняття конкурентоспроможності 5 1.2.Механізм управління конкурентоспроможність та основні методи оцінки конкурентоспроможності 10 Розділ 2.Оцінка конкурентоспроможності підприємства 18 2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 18 2.2.Аналіз конкурентоспроможності підприємства 20 Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю 29 Висновки 34 Cписок використаної літератури 35

Звіт з практики по «__»

Вступ 3 1. Загальна системна характеристика підприємства 4 2. Управління організаційною підсистемою підприємства 5 3. Управління матеріально-технічною підсистемою підприємства 8 4. Управління виробничо-технологічною підсистемою підприємства 18 5. Управління соціально-психологічною підсистемою підприємства 21 6. Управління фінансово-економічною підсистемою підприємства 23 7. Управління ЗЕД 30 8. Управління стратегічним розвитком та конкурентоспроможністю підприємства 31 9. Управління інноваційною діяльністю підприємства 35 Висновки і пропозиції 41 Використані джерела 44 Додаток. Фінансова звітність ТОВ «МегаМакс» за 2007 р. 47

УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ (НА ПРИКЛАДІ)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Конкурентоспроможність як економічна категорія 7 1.2. Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства 14 1.3. Складові системи управління конкурентоспроможністю підприємства 18 1.4. Методичне забезпечення оцінки конкурентоспроможності підприємства 31 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ 43 2.1 Аналіз ринку туристичних послуг України 43 2.2 Аналіз внутрішнього середовища туристичного центру „ ” 68 2.3 Оцінка конкурентоспроможності туристичного центру „ ” 81 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ « » 90 3.1. Обґрунтування стратегічних напрямків розвитку туристичного центру 90 3.2. Удосконалення організаційної структури управляння туристичного центру « » 96 ВИСНОВКИ 111 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 117 ДОДАТКИ 123

Управління конкурентоспроможністю фірми”

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 6 1.1. Умови виникнення та роль конкуренції в ринковій економіці 6 1.2. Сутнісно-змістовна характеристика конкурентоспроможності фірми на ринку 10 1.2. Показники і методи визначення якості і конкурентоспроможності продукції 19 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ДЛЯ ДАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 32 2.1. Загальна характеристика підприємства та оцінка його потенціалу 32 1.2. Аналіз системи управління якістю на підприємстві 43 1.3. Оцінка власної конкурентної позиції підприємства на ринку і аналіз конкуренції галузі 50 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 57 3.1. Впровадження на підприємстві сучасних стандартів оцінки якості продукції 57 2.2. Вдосконалення системи управління якістю та конкурентоспроможністю продукції 60 2.3. Вплив запропонованих заходів на рівень конкурентоспроможності підприємства 72 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 76 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 78