институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2010 | Размер: 24 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3
1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1 Сутність планування діяльності підприємства 4
1.2 План і ринок 4
1.3 Необхідність планування діяльності підприємства в умовах ринку 6
2 СИСТЕМА ПЛАНІВ ПІДПРИЄМСТВА 7
3. ПРИНЦИПИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 9
4. МЕТОДИ ПЛАНУВАННЯ 11
5. ВИМОГИ ДО ТЕХНОЛОГІЇ (ПРОЦЕДУРИ) ПЛАНУВАННЯ В УМОВАХ РИНКОВИХ ВІДНОСИН 13
Висновок 13
Література 15
Cмотрите также:
СУЧАСНЕ ПЛАНУВАННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ КРАЇНИ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ТА АНАЛІЗУ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Поняття та сутність виробничої програми підприємства 4 1.2. Методологічні основи аналізу виробничої програми підприємства 7 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА 11 2.1. Загальні відомості про об’єкт дослідження 11 2.2. Діюча система формування виробничої програми підприємства 21 2.3. Аналіз формування та реалізації виробничої програми підприємства 24 РОЗДІЛ ІІІ. ОБҐРУНТУВАННЯ НАПРЯМКІВ ПЛАНУВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА 28 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 ДОДАТОК 36

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОБУДОВИ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СТРУКТУР УПРАВЛІННЯ

Зміст Вступ 6 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОБУДОВИ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СТРУКТУР УПРАВЛІННЯ 8 1.1 Сутність, властивості та види організаційних структур 8 1.2 Проектування структур управління 16 1.2.1 Порядок та принципи побудови структур управління 16 1.2.2 Впровадження нових організаційних форм 27 1.3 Основи дослідження та аналізу персоналу організації 33 1.3.1 Персонал як фактор ефективності функціонування підприємства 33 1.3.2 Кадрове планування на підприємстві 35 1.3.3 Мотиваційні моделі та зарубіжний досвід 39 2 АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ „ДЗР” 51 2.1 Характеристика діяльності підприємства 51 2.1.1 Діагностика внутрішнього середовища 51 2.1.2 Зовнішнє середовище підприємства 54 2.1.3 Мотиваційна політика 57 2.2 SWOT-аналіз ВАТ „ДЗР” 63 2.3 Аналіз відповідності організаційної структури цілям діяльності підприємства. Кадровий аналіз 67 3 ВИБІР І ОБҐРУНТУВАННЯ ОПТИМАЛЬНОЇ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ВАТ „ДЗР” 71 3.1 Основні напрямки розвитку персоналу 71 3.1.1 Методи вдосконалення кадрової політики 71 3.1.2 Резерви підвищення ефективності роботи персоналу 76 3.1.3 Адаптація структури управління до потреб організації 85 3.2 Заходи та пропозиції по удосконаленню організаційної структури підприємства ВАТ „ДЗР” 89 3.3 Розрахунок ефективності запропонованих заходів 90 Висновки 96 Використана література 98

Організація рекламної кампанії на підприємстві

ВСТУП 8 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 11 1.1. Методологічні основи управління рекламною діяльністю 11 1.2. Аналіз стану та перспектив розвитку рекламної діяльності 15 1.3. Методичні основи планування рекламної діяльності підприємства 20 РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ 25 2.1. Модель планування рекламної кампанії підприємства 25 2.2. Моделювання процесу вибору обсягу асигнувань на рекламу 32 2.3. Моделювання процесу вибору рекламної кампанії підприємства 33 3. ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ 37 3.1. Дослідження умов функціонування рекламної галузі 37 3.2. Перспективи рекламного ринку 40 3.3. Вдосконалення процесу управління рекламною кампанією підприємства 44 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48

ЕФЕКТИВНІСТЬ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 2 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність ефективності, її види та значення підвищення в сучасних умовах 5 1.2. Методологічні основи і критерії оцінювання ефективності підприємства 11 1.3. Показники ефективності діяльності підприємства та резерви її підвищення 20 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „КИЇВСЬКИЙ ГОДИННИКОВИЙ ЗАВОД” 33 2.1.Загальна характеристика підприємства як суб’єкта підприємницької діяльності 33 2.2. Оцінка ефективності використання персоналу 38 2.3.Оцінка ефективності використання капіталу підприємства 43 2.4.Аналіз ефективності фінансової діяльності 51 3. ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 58 3.1. Шляхи підвищення ефективності використання виробничих потужностей підприємства 58 3.2. Шляхи збільшення прибутковості підприємства 66 3.3. Підвищення ефективності фінансової діяльності 73 Висновки 83 Список використаних джерел 88 ДОДАТКИ 92

Методологічні засади планування діяльності підприємств у ринкових умовах господарства

ЗМІСТ 1. Суть, значення, мета і завдання техніко-економічного планування на підприємстві 3 2. Нормативна база планування 5 3. Сучасні методи планування діяльності підприємства 7 4. Зміст плану діяльності підприємства 9 Список використаної літератури 12

Підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера туристичного підприємства

бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ОСОБИСТОЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретичні засади процесу планування особистої праці менеджера в діяльності туристичного підприємства 5 1.2. Методологія підвищення індивідуальної продуктивності праці в діяльності туристичного підприємства 13 1.3. Особливості організації праці менеджера в діяльності туристичного підприємства та процес планування особистої роботи 16 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ОСОБИСТОЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „НАЗВА” 28 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ „Назва” 28 2.2. Аналіз та оцінка діяльності персоналу 31 2.3. Діагностика процесу планування особистої роботи менеджера в діяльності туристичного підприємства ТОВ „Назва” 35 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ХОДІ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 48 3.1. Проблемні аспекти в роботі менеджера туристичного підприємства ТОВ „Назва” 48 3.2. Заходи щодо підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера в діяльності туристичного підприємства 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 64 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68 ДОДАТКИ 71

Підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ОСОБИСТОЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретичні засади процесу планування особистої праці менеджера в діяльності туристичного підприємства 5 1.2. Методологія підвищення індивідуальної продуктивності праці в діяльності туристичного підприємства 13 1.3. Особливості організації праці менеджера в діяльності туристичного підприємства та процес планування особистої роботи 23 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ОСОБИСТОЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „Назва” 35 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ „ Назва” 35 2.2. Аналіз та оцінка діяльності персоналу 38 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ХОДІ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 49 3.1. Проблемні аспекти в роботі менеджера туристичного підприємства ТОВ „ Назва ” 49 3.2. Заходи щодо підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера в діяльності туристичного підприємства 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 71

Стратегічне планування та його місце в системі стратегічного управління

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Економічна сутність, мета та принципи стратегічного планування діяльності підприємства 6 1.2 Сучасні моделі стратегічного планування 13 1.3 Зміст та методичні основи розробки стратегічного плану 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 30 2.1 Фінансово-економічна характеристика діяльності підприємства 30 2.2. Проведення SWOT-аналізу підприємства 36 2.3 Оцінка ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 45 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 51 3.1. Вдосконалення стратегічного аналізу діяльності підприємства 51 3.2. Розробка заходів щодо підвищення ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 59 3.3. Розробка фінансової стратегії розвитку підприємства 65 ВИСНОВКИ 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73 ДОДАТКИ 79 Доклад Роздатковий матеріал

ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ

Зміст Зміст 2 Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 5 1.1 Поняття, сутність та зміст управління 5 1.2 Функції управління 12 1.3 Підходи до управління. Ситуаційний підхід 30 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 37 2.1 Загальна характеристика підприємства 37 2.2 Аналіз системи управління 38 2.3 SWOT – аналіз діяльності 54 РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА ШЛЯХІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА З ВИКОРИСТАННЯМ СИТУАЦІЙНОГО ПІДХОДУ 56 Висновок 76 Використана література 79

Стратегічне фінансове планування на підприємствах

Вступ 3 1. Сутність і цілі внутрішньофірмового фінансового прогнозування та планування 6 1.1. Фінансова стратегія підприємств 6 1.2. Поточне фінансове планування 12 1.3 Оперативне фінансове планування (бюджетування) 16 2. Аналіз фінансового планування на ВАТ «назва» 23 2.1. Аналіз виробничої та фінансової діяльності підприємства 23 2.2. Аналіз фінансового стану ВАТ "назва" 28 2.3. Оцінка якості управління фінансами на підприємстві 37 3. Шляхи підвищення ефективності фінансового планування на підприємстві 39 3.1. Стратегічне планування в умовах визначеності фінансових можливостей підприємства 39 3.2 Методологічні основи фінансового планування на підприємствах 45 Висновки 50 Список використаної літератури 52 Додаток. Фінансова звітність ВАТ «назва» 57