институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Методи менеджменту туризму

Каталог пособий и учебных материалов | Туризм | Курсовая | Страниц: 35 | Год: 2002 | Размер: 46 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Методи менеджменту туризму

Вступ 3
1. Розвиток стратегії і методів менеджменту в туризмі в умовах сучасної ринкової економіки 5
1.1 Стратегії управління в туризмі 5
1.2 Нове у філософії та методах сучасного менеджменту туризму 9
2. Методи ефективного менеджменту в туризмі 14
2.1 Методи топ-менеджменту в туризмі 14
2.1.1 Управлінські функції і методи правління 16
2.1.1.1 Визначення цілей і стратегії корпорації 16
2.1.1.2 Визначення базової політики корпорації 18
2.1.1.3 Підтримка організації управління 19
2.1.1.4 Підтримка ефективного планування і системи контролю 20
2.1.1.5 Методи прийняття головних рішень 21
2.1.2 Взаємини між директорами і менеджерами 22
3. Методи організаційного виконання 24
3.1 Фактори зовнішніх впливів на методи керівництва 24
3.2 Основні рівні управління та їх аналіз 27
Висновки 32
Використані джерела 34

1. Папирян Е.А. Экономика туризма - М.: Финансы и статистика, 1998 р.
2. Ковалев В. В. Финансовый анализ: управление капиталом, выбор инвестиций, анализ отчетности. - М.: Финансы и статистика, 1996 р.
3. Маркетинг в туризме - М.: Финансы и статистика, 1997 р.
4. Свиридов Д. Общие принципы маркетингового анализа рынка туристских услуг. ( взято з http://www.marketing.spb.ru/read/article/a53.htm)
5. Покропивний С.Ф. Підприємництво: стратегія, організація, ефективність.Київ 1998 р.
6. Ресторанно-гостинничный бизнес М.: Финансы и статистика, 1997 р.
7. Пивоварова М.А. Стратегии привлечения клиентов в индустрии гостеприимства. (взято з сайту http://cfin.ru)
8. Козырева. Т.Н. Учет издержек в туризме. М.: Финансы и статистика, 1997 р.
9. Финансово-экономический анализ деятельности турфирмы: Учебное пособие. Под редакцией Ковалева В.В - - М.: Финансы и статистика, 1999 р.
10. Мех. Л. Щасливий номер.. #24 '2001: Практична бухгалтерія - Облік готельних послуг.
11. Гончаров В.В. Мелкий бизнес: малое прекрасно? М:ДИ, 2000 р.
12. Кокорев В. Краткий курс по менеджменту. Барнаул, 1995.
13. Кузько В. Основи менеджменту. К., 2001.
14. Осипов Ю. М. Основи предпринимательского дела. — М., 1992.
15. Питер Ф. Друкер. Задачи менеджмента в XXI веке, М:Издательство: Вильямс, 2000 р.
16. Питер Ф. Друкер. Эффективный управляющий, М:Издательство: Вильямс, 2000 р.
17. Мескон М. X., Альберт М., Хедуори Ф. Основи менеджмента / Пер. с англ. — М.: Дело, 1992.
18. Современный бизнес: Учеб. в 2 т. T. 1 . / Пер. с англ. Д. Дж. Речмен, М. X. Мескон, К. Л. Боуви, Дж. В. Тилл. — М.: Республика, 1995.
19. Травин В., Дятлов В. Основы кадрового менеджмента. М., 1995.
20. Управление персоналом Под ред. Т.Ю.Базарова. "Центр Кадровых Технологий - XXI век" М. 2001
Cмотрите также:
Методи менеджменту туризму

Вступ 3 1. Стратегії управління в туризмі 4 2. Революція у філософії менеджменту туризму 8 3. Методи топ-менеджменту в туризмі 13 4. Методи організаційного виконання 23 Висновки 31 Використані джерела 33

Методи менеджменту туризму

Вступ 3 1. Розвиток стратегії і методів менеджменту в туризмі в умовах сучасної ринкової економіки 5 1.1 Стратегії управління в туризмі 5 1.2 Нове у філософії та методах сучасного менеджменту туризму 9 2. Методи ефективного менеджменту в туризмі 14 2.1 Методи топ-менеджменту в туризмі 14 2.1.1 Управлінські функції і методи правління 16 2.1.1.1 Визначення цілей і стратегії корпорації 16 2.1.1.2 Визначення базової політики корпорації 18 2.1.1.3 Підтримка організації управління 19 2.1.1.4 Підтримка ефективного планування і системи контролю 20 2.1.1.5 Методи прийняття головних рішень 21 2.1.2 Взаємини між директорами і менеджерами 22 3. Методи організаційного виконання 24 3.1 Фактори зовнішніх впливів на методи керівництва 24 3.2 Основні рівні управління та їх аналіз 27 Висновки 32 Використані джерела 34

Основи менеджменту

Iєрархія менеджменту 3 Підходи менеджменту 4 Функції менеджменту 6 Методи менеджменту 7 Процес менеджменту 9 Інформація менеджменту 10 Управлінські рішення 11 Закони і закономірності 12 Принципи менеджменту 14 Внутрішнє і зовнішнє середовище організації системи менеджменту 17 Література 22

Функції менеджменту та їх роль на підприємстві в сфері туризму

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФУНКЦІЙ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ЇХ РОЛІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ В СФЕРІ ТУРИЗМУ 5 1.1. Поняття функцій менеджменту 5 1.2. Роль менеджменту на підприємствах в сфері туризму 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФУНКЦІЙ МЕНЕДЖМЕНТУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ "...." 15 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 15 2.2. Дослідження функцій менеджменту та їх ролі на підприємстві ТОВ "..." 17 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ТОВ "..." 23 3.1. Покращення управління підприємством 23 3.2. Шляхи підвищення мотивації персоналу 29 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 42

Функції менеджменту та їх роль на підприємстві в сфері туризму

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФУНКЦІЙ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ЇХ РОЛІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ В СФЕРІ ТУРИЗМУ 5 1.1. Поняття функцій менеджменту 5 1.2. Роль менеджменту на підприємствах в сфері туризму 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФУНКЦІЙ МЕНЕДЖМЕНТУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ "Назва" 15 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 15 2.2. Дослідження функцій менеджменту та їх ролі на підприємстві ТОВ "Назва" 17 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ТОВ "Назва" 23 3.1. Покращення управління підприємством 23 3.2. Шляхи підвищення мотивації персоналу 29 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 42 Звітність

Взаємозв’язок функцій та методів менеджменту в сучасних умовах діяльності українських підприємств

Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика функцій менеджменту 4 1.1. Планування як функція менеджменту 7 1.2. Організація взаємодії як функція менеджменту 12 1.3. Контроль як функція менеджменту 17 Розділ 2. Характеристика методів менеджменту та їх роль в економічному управлінні 21 2.1. Економічні методи менеджменту, їх значення і ефективність використання 21 2.2. Організаційно-адміністративні методи управління 23 2.3. Соціально-психологічні методи управління 25 Розділ 3. Значення системи методів та функцій менеджменту в роботі підприємств 28 Висновки 30 Список використаної літератури 32

Проблеми формування менеджменту на підприємствах України

Зміст: Вступ....................................................................................................................... 3 1. Історія розвитоку менеджменту...................................................................... 2. Поняття, сутність та зміст менеджменту....................................................... 6 2.1. Загальні поняття менеджменту.................................................................. 6 2.2. Види менеджменту...................................................................................... 9 2.3. Задачі менеджменту.................................................................................... 11 2.4. Принципи менеджменту............................................................................. 12 2.5. Функції менеджменту................................................................................. 14 3. Технологія управління..................................................................................... 21 4. Методи і моделі управління............................................................................ 22 5. Проблеми формування менеджменту на підприємствах України............... 23 6. Приклад формування менеджменту на підприємстві................................... 25 Висновки................................................................................................................ 30 Перелік використаних джерел............................................................................. 31

Сутність та зміст менеджменту

Вступ 3 1. Сутність менеджменту як системи управління 4 2. Мета, завдання, стадії менеджменту 8 3. Структурний аналіз менеджменту 10 4. Сутність менеджменту як науки, її предмет і методи 13 Висновок 18 Список використаної літератури 19

Управління інформаційною діяльністю в організації: функції та методи менеджменту

Вступ. 3 Поняття інформаційного менеджменту. 7 Задачі, цілі, функції та методи інформаційного менеджменту. 10 Поняття інформаційних систем менеджменту. 15 Висновок. 18

Організаційно-розпорядчі методи управління

ЗМІСТ Вступ 3 1.Організаційно-розпорядчі методи менеджменту 5 2. Організаційно-стабілізуючі методи менеджменту 9 3. Розпорядчі методи менеджменту 12 Висновок 17 Список використаної літератури: 19