институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Види монополій.Встановлення ціни монополістом та максимізація монопольного прибутку

Каталог пособий и учебных материалов | Микроэкономика | Курсовая | Страниц: 27 | Год: 2010 | Размер: 1408 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Види монополій.Встановлення ціни монополістом та максимізація монопольного прибутку

Вступ 3
1 Суть монополій 5
1.1 Що таке монополія 5
1.2 Причини виникнення монополій 5
2. Історія виникнення монополій в Україні і світі 7
3. Види монополій 11
3.1. Адміністративна, природна, економічна монополії 11
3.2 Картель, синдикат, трест, концерн. 12
3.3 Прості, дискримінуючи, монопсонії, двосторонні монополії. 14
3.4. Міжнародні монополії. 16
4. Встановлення ціни монополістом та максимізація монопольного прибутку 17
4.1. Попит на продукцію монополіста 17
4.2. Максимізація прибутку монополії 19
4.3. Монопольне ціноутворення; цінова дискримінація 21
Список використаної літератури 27
Cмотрите также:
Максимізація прибутку

Вступ / 1. Максимізація прибутку / 2. Гранична виручка, граничні витрати та максимізація прибутку / Висновок / Використана література

Планування прибутку на підприємстві. Максимізація прибутку

1. Планування прибутку на підприємстві 1 2 Максимізація прибутку 3 3. Шляхи максимізації прибутку і мінімізація збитку підприємств 7 4. Аналіз платоспроможності та ліквідності підприємства на підставі бухгалтерської звітності за національними та міжнародними стандартами 20 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 28

Ціноутворення в умовах монопольного ринку

Вступ 3 І. Розділ. Теоретичні аспекти ціноутворення в умовах монопольного ринку 5 1.1. Специфіка ціноутворення в умовах монопольного ринку 5 1.2. Фактори, які впливають на ціноутворення в умовах монопольного ринку 10 1.3. Характеристика основних засад монопольного ціноутворення 11 ІІ. Розділ. Дослідження антимонопольного регулювання ціни. Зарубіжний досвід 20 2.1. Досвід Росії в регулюванні монополіями 20 2.2. Захист конкуренції в країнах світу 27 ІІІ. Розділ. Аналіз монопольної діяльності на Україні 30 3.1. Регулювання монопольної ціни на законодавчому рівні 30 3.2. Дослідження монополізації ринку лісоматеріалів 43 Висновок 49 Література 51 Додаток А 55 Додаток Б 56

Суть та види монополій в ринковій економіці.

ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Суть та види монополій в ринковій економіці. 1.1. Виникнення та суть монополій. 1.2. Основні форми і види монополій в ринковій економіці Розділ 2. Природна монополія в національній економіці 2.1. Сутність та особливості природної монополії 2.2. Характеристика природного монополізму в національній економіці Розділ 3. Державне регулювання природних монополій 3.1. Сфера державного регулювання природних монополій та відповідальність суб’єктів природних монополій, їх посадових осіб та органів, що регулюють їх діяльність 3.2. Національні комісії регулювання природних монополій Висновки Список використаної літкратури Додатки

Метод встановлення ціни, орієнтованоі на ціни конкурентів

Зміст 1. Метод встановлення ціни, орієнтованоі на ціни конкурентів 3 2. Види організованої торгівлі (біржова, через торгові доми) 5 Література 19

Метод встановлення ціни, орієнтованоі на ціни конкурентів

Зміст 1. Метод встановлення ціни, орієнтованоі на ціни конкурентів 3 2. Види організованої торгівлі (біржова, через торгові доми) 5 Література 19

Види цін. Джерела інформації про ціни.

Зміст Вступ 3 1. Види цін. Джерела інформації про ціни. 4 2. Етапи і методи встановлення цін на продукцію фірми. 7 3. Встановлення цін на експортну і імпортну продукцію. 9 4.Методи корекції ціни 12 Висновки 16 Список використаної літератури 17

Види цін. Джерела інформації про ціни.

Зміст Вступ 3 1. Види цін. Джерела інформації про ціни. 4 2. Етапи і методи встановлення цін на продукцію фірми. 7 3. Встановлення цін на експортну і імпортну продукцію. 9 4.Методи корекції ціни 12 Висновки 16 Список використаної літератури 17

Визначення ціни в залежності від витрат

Зміст 1. Визначення ціни в залежності від витрат. Різновид методу ціни на базі беззбитковості і забезпечення цільового прибутку 3 2. Етапи встановлення ціни 11 Література 16

Визначення ціни в залежності від витрат

Зміст 1. Визначення ціни в залежності від витрат. Різновид методу ціни на базі беззбитковості і забезпечення цільового прибутку 3 2. Етапи встановлення ціни 11 Література 16