институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Моделі ринку, їх сутність та порівняльна характеристика

Каталог пособий и учебных материалов | Макроэкономика | Контрольная | Страниц: 17 | Год: 2010 | Размер: 29 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Моделі ринку, їх сутність та порівняльна характеристика

1. Моделі ринку, їх сутність та порівняльна характеристика 3
2. Проілюструйте і поясніть, який існує взаємозв’язок між нахилом графіку пропозиції та її цінової еластичністю 10
Тести 13
Завдання №7 15
Література 17
Cмотрите также:
Ринок: сутність, функції та умови формування

ЗМІСТ Вступ 3 1. Ринок як підсистема ринкової економіки 4 2. Види, критерії класифікації, функції та моделі ринку 9 3. Особливості становлення ринкових відносин в Україні 15 Висновок 20 Література 21 Додатки 22 Характерні ознаки сучасної ринкової економіки Умови функціонування ринку Дія ринкового механізму ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ ПОЗИТИВНИХ ТА НЕГАТИВНИХ НАСЛІДКІВ ВСТУПУ УКРАЇНИ ДО СОТ

КЛАСИФІКАЦІЯ РИНКУ

ЗМІСТ ВСТУП................................................................................................................ 3 1 ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ РИНКУ.................................................................. 4 1.1 Сутність ринку............................................................................................ 4 1.2 Функції ринку............................................................................................. 6 2 ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ КЛАСИФІКАЦІЇ РИНКУ................................... 8 2.1 Види ринку.................................................................................................. 8 2.2 Типи ринку.................................................................................................. 12 2.3 Моделі ринку.............................................................................................. 16 2.3.1 Поліополія (досконала конкуренція)................................................ 16 2.3.2 Монополія........................................................................................... 18 2.3.3 Монополістична конкуренція........................................................... 20 2.3.4 Олігополія........................................................................................... 21 3 ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ.............................................................................. 23 ВИСНОВКИ....................................................................................................... 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................... 27

Порівняльна характеристика світових моделей менеджменту (порівнювати з закордонним досвідом менеджменту)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СВІТОВИХ МОДЕЛЕЙ МЕНЕДЖМЕНТУ 6 1.1. Загальні аспекти менеджменту персоналу в міжнародних організаціях 6 1.2. Особливості зарубіжних технологій управління колективами 10 1.2.1 Північноамериканська модель менеджменту 10 1.2.2. Західноєвропейська модель менеджменту 11 1.2.3. Японська модель менеджменту 14 1.3. Напрямки підтримки розвитку системи управління персоналу в зарубіжних країнах 17 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОДЕЛІ МЕНЕДЖМЕНУ 22 2.1. Умови та фактори формування вітчизняної моделі менеджменту 22 2.2. Становлення корпоративного менеджменту в Україні 26 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35

Олігополістична конкуренція і її прояви на сучасному ринку України

Вступ 3 1. Сутність та характерні риси олігополістичного ринку 4 2. Моделі рівноваги олігополії 6 3. Моделі олігополістичного ціноутворення 10 4. Олігополістична конкуренція на сучасному ринку України 13 Висновок 15 Список використаних джерел 17

Контрольна менеджмент організації

Зміст 1. Загальна характеристика ринку праці 3 2. Основні моделі ринку праці 4 3. Сутність заробітної плати. Номінальна і реальна заробітна плата 6 Список використаних джерел 9

Попит на товари в умовах досконалого конкурентного ринку

ВСТУП 3 1. Конкуренція, її сутність і значення. Види конкуренції 6 1.1. Поняття конкуренції і її роль в економіці 6 1.2. Види конкуренції 8 2. Моделі ринків 11 2.1. Основи класифікації ринків в залежності від наявності конкурентів. 11 2.2. Модель досконалої конкуренції в роботах класиків і неокласиків 13 2.3. Основні риси ринку досконалої конкуренції 18 3. Попит на товари на ринку досконалої конкуренції 29 3.1. Теоретичне обґрунтування ціноутворення в залежності від типу ринку. 29 3.2. Механізм ціноутворення на ринку досконалої конкуренції. 35 3.3. Критика моделі досконалої конкуренції 42 ВИСНОВКИ 45 Список використаної літератури 50

Конкуренція, її суть і форми

Вступ ВСТУП..................................................................................................3 1. Ринок, причини його виникнення, характерні риси і моделі ринку.........................................................................................5 1.1. Ринкова модель для України.......................................................8 1.2. Вплив ринку на ціну.....................................................................13 1.3. Структура і функції ринку...........................................................14 1.4. Основні моделі ринку..................................................................20 1.5. Конкуренція в системі ринку......................................................21 2. Конкуренція, її суть і форми ........................................................27 2.1. Конкуренція як складова ринкової економічної системи........................................................................27 2.2. Конкуренція як критерій класифікації ринкових структур.............................................................................................29 2.3. Особливості ринку досконалої конкуренції...........................30 2.4. Проблеми конкурентної боротьби..........................................31 2.5. Демпінг (продаж нижче за витрати) ......................................32 ВИСНОВОК...........................................................................................34 ЛІТЕРАТУРА .........................................................................................36

Електронні гроші

Вступ 3 1. Електронні гроші: сутність та порівняльний аналіз якісних властивостей 5 1.1. Сутність електронних грошей 5 1.2. Порівняльна характеристика якісних властивостей електронних та традиційних грошей 10 2. Аналіз ринку платіжних карток в Україні 16 3. Основні проблеми та перспективи розвитку ринку банківських пластикових карток в Україні 26 Висновок 31 Список використаної літератури 34 Додатки 36

ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АСОРТИМЕНТУ ТА ЯКОСТІ КОСМЕТИКИ ДЛЯ ЧОЛОВІКІВ ВІТЧИЗНЯНОГО ТА ЗАКОРДОННОГО ВИРОБНИЦТВА

Вступ 4 1.Аналітичний огляд споживчого ринку чоловічої косметики вітчизняного та закордонного виробництва 6 2.Класифікація, товарознавча характеристика асортименту чоловічої косметики, що реалізує підприємство 13 3.Порівняльна характеристика асортименту і споживчих властивостей косметичних засобів 18 4.Оцінка якості, характеристика показників якості, що встановлюється в нормативних документах 25 Висновки та пропозиції 29 Література 31

Світові моделі економічної політики

ВСТУП 2 1 СВІТОВІ МОДЕЛІ ЕКОНОМІЧНОЇ ПОЛІТИКИ 3 1.1 Загальна характеристика моделей економічної політики 3 1.2 Американська модель економічної політики 5 1.3.1 Німецька соціальна ринкова економіка 8 1.3.2 Європейсько-кейнсіанська модель ринку 11 1.3.3 Шведський розподільчий соціалізм 12 1.4 Японська модель ринку 16 1.5 Моделі економічної політики нових індустріальних країн 17 2 ІНТЕГРАЦІЯ — ВИЩА ФОРМА МІЖНАРОДНОЇ КООРДИНАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ПОЛІТИКИ 19 3 ЕКОНОМІЧНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ 21 ВИСНОВКИ 26 ЛІТЕРАТУРА 27 ДОДАТОК А Статистика торгівлі України з країнами ЄС 29