институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Визначення обсягу виробництва фірми за умов досконалої конкуренції у короткостроковому періоді

Каталог пособий и учебных материалов | Микроэкономика | Контрольная | Страниц: 12 | Год: 2010 | Размер: 177 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Визначення обсягу виробництва фірми за умов досконалої конкуренції у короткостроковому періоді

16 в. Визначення обсягу виробництва фірми за умов досконалої конкуренції у короткостроковому періоді (застосування Р=МС для визначення точки закриття фірми, точки беззбитковості, можливості максимізувати прибуток чи тип збитків) 3
ЗАДАЧА 1. 10
ЗАДАЧА 3. 11
ЗАДАЧА 4. 11
Список літератури 12
Cмотрите также:
Фірма на ринку досконалої конкуренції

Вступ 3 Розділ I. Основні ознаки досконалої конкуренції 4 Розділ II. Діяльність фірми на ринку досконалої конкуренції 12 2.1. Ціна та дохід на ринку досконалої конкуренції 12 2.2. Прибуток фірми на ринку досконалої конкуренції 15 Розділ ІІІ. Захист конкуренції в Україні 25 Висновки 30 Список використаної літератури 31

Максимізація економічного прибутку в умовах досконалої конкуренції (на прикладі підприємства)

Вступ 3 Розділ 1. Характерні риси досконалої конкуренції 4 1.1. Сутність та ознаки досконалої конкуренції 4 1.2. Фірма на ринку досконалої конкуренції 7 Розділ 2. Оптимізація роботи підприємства 13 2.1. Основні підходи до максимізації прибутку на конкурентному підприємстві 13 2.2. Вибір фірмою обсягу виробництва і рівновага конкурентного ринку у довгостроковій перспективі 22 Розділ 3. Характеристика ринку зерна 27 3.1. Формування попиту та пропозиції на українському ринку зерна 27 3.2. Нинішня ситуація на українському ринку зерна. Забезпечення оптимальних умов та стабільності (2006 рік.) 32 Висновок 38 Список використаної літератури 40 Додатки 42 Мета роботи – з`ясувати суть і ознаки досконалої конкуренції з проекцією на існуючу дійсність, теоретичний аспект конкуренції (досконалої конкуренції). Відзначити умови появи досконалої конкуренції. Проаналізувати ціни і випуск продукції за досконалої конкуренції. Визначити значення і доцільність досконалої конкуренції. Предметом дослідження є – характерні ознаки досконалої конкуренції, максимізація прибутку конкурентного підприємства. Об’єктом дослідження є - вітчизняний ринок зерна.

ОСОБЛИВОСТІ НА РИНКУ ДОСКОНАЛОЇ КОНКУЦРЕНЦІЇ

ВСТУП 3 Розділ 1. Суть та види конкуренції 5 Розділ 2. Ознаки і умови досконалої конкуренції 17 Розділ 3. Ринковий попит на продукцію фірми за умов досконалої конкуренції 24 ВИСНОВКИ 32 Список використаної літератури 35 ДОДАТКИ 37

Підприємство на ринку досконалої конкуренції

Вступ 3 1. Ринок досконалої конкуренції 6 2. Формування цін і доходу досконалої конкуренції 8 3. Максимізація прибутку фірми на ринку досконалої конкуренції 11 4. Механізм формування пропозиції в умовах досконалої конкуренції 22 Висновки 30 Список використаної літератури 34

Визначення конкурентної позиції фірми

ВСТУП 3 1. Ринкова структура. Чотири моделі ринку 4 2 Характерні риси досконалої конкуренції 6 3 Максимізація прибутку конкурентної фірми в короткотерміновому періоді 8 4. Максимізація прибутку конкурентної фірми в довготерміновому періоді 17 ВИСНОВКИ 20 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22

Контрольна з мікроекономіки

1. Проаналізуйте ситуацію, що подана у графічній формі та дайте відповіді на питання. 3 1.1. В якому періоді функціонує дане підприємство, якщо воно діє на ринку монополістичної конкуренції? 3 1.2. Чи отримує підприємство економічний прибуток при обсягах випуску Ц1, Ц2? 3 1.3. За якого обсягу виробництва та рівню ціни фірма отримує лише нормальний прибуток? 3 2. Дайте відповіді на теоретичні запитання. 5 2.1. Рівновага ринку і підприємства у тривалому періоді за умов досконалої конкуренції, її рухливість та механізм відновлення. 5 2.2. Рівновага споживача: сутність та обґрунтування з ординалістських позицій. 5 Список використаної літератури 15

Мікроекономіка

Завдання 1. Поняття 3 1. Функція корисності 3 2. Зміна обсягу попиту 4 3. Еластичність пропозиції 5 4. Монополія 6 5. Цінова війна 8 Завдання 2. Теоретичне питання 9 Методика визначення оптимального обсягу випуску продукції фірми в умовах досконалої конкуренції. Максимізація прибутку . Мінімізація збитків. зупинка виробництва 9 Завдання 3. Вправа 14 Зобразіть графічно і поясність, як змінюються параметри ринкової рівноваги внаслідок введення акцизного збору на даний товар, якщо попит є еластичнішим за пропозицію. Як у такому випадку акциз розподілиться між покупцем і продавцем. Завдання 3 18 Накресліть бюджетну лінію споживача, дохід якого становить 150 грн. і витрачається на два товари Х і У, ціни яких відповідно дорівнюють Рх = 3 грн. і Ру=5 грн. Складіть рівняння бюджетної лінії та накресліть її графік. Покажіть на графіку, як переміститься бюджетна лінія у разі, якщо: а) дохід споживача зросте до 180 грн. за незмінних цін товарів Х і У; б) дохід споживача зросте до 180 грн., тоді як ціна товару Х знизиться до 2 грн., а товару У – зросте до 6 грн. Проаналізуйте, як у наслідок вказаних змін зміниться номінальне і реальне економічне становище споживача. Вправа 1 18 Вправа 2 20 Витрати монополіста становлять ТС = 100 - 5Q2+Q, попит на його продукцію задано функцією Р=55-2Q. Визначте ціну і обсяг продажу монополії за умов, що вона максимізує прибуток, отриманий нею прибуток і ступінь завантаження її виробничих потужностей. Якою буде ціна і обсяг випуску за умов, що фірма працюватиме в умовах досконалої конкуренції. Вправа 3 21 Виробнича функція фірми у короткостроковому періоді задана рівняннями Q=1000L – 5L2. Фірма реалізує товар на конкурентному ринку за ціною 0,1 грн. за штуку. На ринку праці фірма є монопсонією, а функція пропозиції праці має вигляд L0.5W—20. Знайдіть аналітично і графічно оптимальний обсяг використання праці і зарплату, яку встановить дана фірма. Завдання 5. Тести 24 5.1. Ціною попиту називають 5.2. У короткостроковому періоді економічний прибуток отримують 5.3. До показників монопольної влади не належить: 5.4. Граничні витрати можна обчислити за формулою: 5.5. У разі зростання ставки банківського проценту внутрішня норма окупності інвестиційного проекту: Список використаної літератури 26

"Особливості витрат у короткостроковому періоді"

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ВИРОБНИЦТВА Й ВИРОБНИЧОЇ ФУНКЦІЇ 5 1.1. Теорія виробництва. Поняття виробничої функції 5 2.2. Теорії витрат виробництва і прибутків 12 РОЗДІЛ 2. ОБМЕЖЕННЯ ВИРОБНИКА. ПРОДУКТИВНІСТЬ РЕСУРСІВ І 17 ВИТРАТИ ВИРОБНИЦТВА У КОРОТКОСТРОКОВОМУ ПЕРІОДІ 17 2.1. Виробнича функція з одним змінним фактором 17 2.2. Витрати виробництва у короткостроковому періоді 22 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32

Закономірності впливу масштабів діяльності на економічні показники підприємства в ринкових умовах

Вступ 3 1. Закономірність динаміки загальних і середніх доходів, витрат та прибутків із змінами обсягів виробництва в короткотермінову та довгостроковому економічних періодах 4 1.1. Рівновага фірми в короткостроковому періоді 6 1.2. Рівновага фірми в довгостроковому періоді 15 2. Позитивний ефект масштабу виробництва та поняття природних монополій 22 3. Економічні і бухгалтерські витрати і прибутки 29 4. Правило вибору підприємством обсягу виробництва і цін при стратегіях максимізації прибутку та лімітуючого ціноутворення 34 Висновок 39 Список використаної літератури 41

Фірма, стратегія фірми (стратегія фірми в умовах досконалої конкуренції, в умовах монополії, у умовах сучасної економіки України)

Вступ 3 Розділ 1. Стратегія фірми в умовах досконалої конкуренції 5 1.1. Характерні ознаки ринку досконалої конкуренції 5 1.2. Поведінка фірми на ринку досконалої конкуренції 8 Розділ 2. Стратегія фірми в умовах монополії 15 2.1. Монополія – як форма недосконалої конкуренції 15 2.2. Максимізація прибутку. Коротко – та довгострокова рівновага монополії 18 Розділ 3. Стратегія фірми в умовах сучасної економіки України 24 3.1. Стратегія діяльності підприємства в сучасних економічних умовах господарювання 24 Висновок 35 Список використаної літератури 37-38 Об’єкт дослідження. Ринок досконалої конкуренції, монополістичний ринок, та сучасні умови господарювання. Мета дослідження. Охарактеризувати стратегію підприємства яке діє на ринку досконалої конкуренції. Розкрити принципи роботи підприємства-монополіста, його стратегію, а також представити засади діяльності підприємства, що функціонує в сучасних умовах господарювання.