институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз реалізації продукції підприємства по спеціальному обсягу

Каталог пособий и учебных материалов | Экономическая теория | Контрольная | Страниц: 17 | Год: 2010 | Размер: 144 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз реалізації продукції підприємства по спеціальному обсягу

10. Аналіз реалізації продукції підприємства по спеціальному обсягу за рік, по кварталам, місяцям. Оцінка ритмічності виконання плану реалізації продукції підприємства 3
30. Значення, задачі і джерела аналізу прибутку і рентабельності 10
Задача 16
Список літератури 17
Cмотрите также:
Аналіз виконання плану з обсягу реалізації продукції підприємства (на прикладі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ ВИКОНАННЯ ПЛАНУ З ОБСЯГУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 5 1.1. Економічна сутність аналізу виконання плану з обсягу реалізації продукції 5 1.2. Фактори, які впливають на обсяг реалізації продукції 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ ПЛАНУ З ОБСЯГУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ВАТ "Назва") 12 2.1 Аналіз динаміки обсягу реалізації продукції 12 2.2. Аналіз впливу факторів на зміну обсягу реалізації продукції 21 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЗРОСТАННЯ ОБСЯГІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 24 3.1. Резерви збільшення обсягу реалізації продукції 24 3.2. Шляхи удосконалення реалізації продукції 28 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35 ДОДАТКИ 38

Аналіз обсягів випуску та реалізації продукції на промисловому підприємстві

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичні основи аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5 1.1. Економічна сутність аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5 1.2. Узагальнююча характеристика діяльності підприємства 6 1.3. Аналіз складу майна підприємства та джерел його утворення 9 2. Економічний аналіз обсягів випуску та реалізації продукції 16 2.1. Взаємозв’язок показників обсягу продукції. Загальні вказівки щодо аналізу виробництва та реалізації продукції 16 2.2. Аналіз обсягу виробництва продукції (товарного випуску) 16 2.3. Аналіз реалізації продукції. Маркетинговий напрямок 21 2.3. Аналіз ринку збуту продукції 23 Список використаної літератури 25

Аналіз обсягів випуску та реалізації продукції на промисловому підприємстві

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичні основи аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5 1.1. Економічна сутність аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5 1.2. Узагальнююча характеристика діяльності підприємства 6 1.3. Аналіз складу майна підприємства та джерел його утворення 9 2. Економічний аналіз обсягів випуску та реалізації продукції 16 2.1. Взаємозв’язок показників обсягу продукції. Загальні вказівки щодо аналізу виробництва та реалізації продукції 16 2.2. Аналіз обсягу виробництва продукції (товарного випуску) 16 2.3. Аналіз реалізації продукції. Маркетинговий напрямок 21 2.3. Аналіз ринку збуту продукції 23 Список використаної літератури 25

Виручка від реалізації продукції як основне джерело формування доходів виробництва

Вступ 3 1. Економічна сутність виручки від реалізації продукції підприємства, методологія її формування 5 2. Дослідження динаміки формування виручки від реалізації продукції підприємства за 2003-2004 рр. 9 2.1. Аналіз загального обсягу та асортиментної структури виручки 9 2.2. Вивчення впливу окремих факторів на зміну загального обсягу виручки від реалізації продукції 12 2.3. Аналіз достатності виручки від реалізації продукції 18 3. Розрахунок планового обсягу виручки від реалізації продукції на наступний період 21 Висновки та пропозиції 35 Література 38 Додаток А. Фінансова звітність ЗАТ „...” 41 Додаток Б. Матриці БКГ СГО АТ „...” у сфері будівництва і архітектури 42

Аналіз виробництва і реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

Вступ 3 Розділ 1. Основні завдання аналізу виробництва і реалізації готової продукції 4 1.1. Готова продукція як об’єкт аналізу 4 1.2. Основні завдання аналізу виробництва і реалізації продукції 6 1.3. Аналіз виконання виробничої програми 10 Розділ 2. Аналіз обсягу виробництва і реалізації продукції на підприємстві ПФ „Жасмін” 14 2.1. Техніко – економічна характеристика підприємства 14 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 16 2.3. Аналіз обсягу виробництва і реалізації продукції на підприємстві ПФ „Жасмін” 19 Розділ 3. Розробка заходів по підвищенню обсягу реалізації продукції 26 Висновки 32 Список літератури 34 ДОДАТКИ 36

Аналіз виконання плану по обсягу реалізації продукції

Вступ 3 1.Загальні теоретичні та методологічні положення аналізу виконання плану по обсягу реалізації продукції 4 1.1. Характеристика готової продукції та аналіз її динаміки 4 1.2. Аналіз обсягу і асортименту товару власного виробництва 6 1.3. Узагальнення резервів росту обсягу виробництва і реалізації продукції 9 2. Аналітична частина 10 2.1. Загальна характеристика ВАТ «Сири Бурлука» 10 2.2. Аналіз динаміки випуску і реалізації продукції 12 2.3 Аналіз асортименту і структури продукції 16 2.4. Аналіз якості виконаної продукції. 20 2.5. Аналіз ритмічності роботи ВАТ «Сири Бурлука» 24 3. Проектна частина 26 3.1. Фактори збільшення обсягу виробництва і реалізації продукції 26 3.2. Резерви збільшення випуску і реалізації продукції 28 Висновки 32 Використана література: 34

Аналіз реалізації продукції та маркетингової діяльності підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні основи аналізу реалізації продукції 4 1.1 Визначення поняття «реалізація продукції» 4 1.2 Теоретичні основи аналізу реалізації продукції 6 2. Аналіз реалізації продукції 11 3. Напрямки збільшення обсягу реалізації продукції і розробка маркетингового плану 15 3.1 Напрямки збільшення обсягу реалізації продукції 16 3.2 Розробка маркетингового плану підприємства 21 Висновок 25 Список літератури 27

ВИРУЧКА ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (РОБІТ, ПОСЛУГ) ЯК ГОЛОВНЕ ДЖЕРЕЛО ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1 ВИРУЧКА ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (РОБІТ, ПОСЛУГ) ЯК ГОЛОВНЕ ДЖЕРЕЛО ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Економічна сутність процесу реалізації продукції, його обсягу та структури та його роль в сучасних умовах 1.2. Огляд і критична оцінка питань аналізу реалізації продукції 1.3. Методики аналізу реалізації товарів РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ОБСЯГУ І СТРУКТУРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ В УМОВАХ ВАТ „КРИВОРІЖХЛІБ” 2.1. Техніко-економічна характеристика ВАТ „Криворіжхліб” та аналіз його фінансового стану 2.2. Аналіз виконання плану по реалізації продукції 2.3. Аналіз виконання плану по сортаменту та номенклатурі 2.4. Розрахунок структури реалізованої продукції та структурних зрушень 2.5. Аналіз впливу факторів на виконання обсягу реалізації РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ ВИРУЧКИ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 3.1. Удосконалення процесу ціноутворення та управління витратами на підприємстві з метою впливу на виручку від реалізації 3.2. Планування виручки від реалізації на аналізуємому підприємстві ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ

Аналіз випуску готової продукції та її реалізації

I. Вступ II. «Aquarium» фітнес-центр III. Характеристика готової продукції та аналіз її динаміки IV. Аналіз обсягу і асортименту товару власного виробництва V. Узагальнення резервів росту обсягу виробництва і реалізації продукції VI. Висновки VII. Використана література

Аналіз випуску готової продукції та її реалізації

I. Вступ II. «Aquarium» фітнес-центр III. Характеристика готової продукції та аналіз її динаміки IV. Аналіз обсягу і асортименту товару власного виробництва V. Узагальнення резервів росту обсягу виробництва і реалізації продукції VI. Висновки VII. Використана література