институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз конкурентоспроможності автомобільного ринку

Каталог пособий и учебных материалов | РПС | Курсовая | Страниц: 33 | Год: 2010 | Размер: 1251 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз конкурентоспроможності автомобільного ринку

Вступ 3
1.Структура та сучасний стан розвитку автомобільної промисловості 5
1.2. Структура галузі 10
1.3. Розвиток автомобілебудування в Україні 13
2. Аналіз конкурентоспроможності автомобільного ринку 18
3. Напрями розвитку авторинку України 25
Висновки 30
Список використаної літератури 33
Cмотрите также:
Дослідження конкурентоспроможності підприємства

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Конкурентоспроможність як категорія і як властивість фірми, яка функціонує на конкурентному ринку 4 1.2. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства 9 1.3. Фактори, які впливають на конкурентоспроможність підприємства 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОМПАНІЇ ТОВ «АТЛ-СЕРВІС» НА РИНКУ ПОСЛУГ 16 2.1. Характеристика господарської діяльності компанії ТОВ «АТЛ-Сервіс» 16 2.2. Аналіз конкурентоспроможності підприємства 24 2.3. Аналіз конкурентоспроможності продуктового портфелю ТОВ «АТЛ-Сервіс» 30 РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «АТЛ-СЕРВІС» НА РИНКУ ПОСЛУГ 36 3.1. Концепція забезпечення конкурентоспроможності ТОВ «АТЛ-Сервіс» 36 3.2. Оцінка ефективності впровадження концепції підвищення конкурентоспроможності ТОВ «АТЛ-Сервіс» 46 ВИСНОВКИ 49 Список використаної літератури 51 Додатки 54

Територіальні особливості розвитку автомобільного транспорту України

ЗМІСТ Вступ.............................................................................................................................3 РОЗДІЛ І. АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ ЯК ГАЛУЗЬ НАРОДНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ....................................................................................5 1.1. Значення автомобільного транспорту в економіці України та його характеристика.....................................................................................................5 1.2. Основні принципи, фактори розміщення підприємств автомобільного транспорту та його взаємозв’язок з іншими галузями народного господарства.........................................................................................................9 РОЗДІЛ ІІ. ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ТА СУЧАСНИЙ СТАН АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ..................................................12 2.1. Соціально-економічні, історичні і демографічні передумови розвитку автомобільного транспорту України................................................................12 2.2. Аналіз сучасного стану автомобільного транспорту України.......................20 РОЗДІЛ ІІІ. ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ...................................26 3.1. Проблеми розвитку автомобільного транспорту України..............................26 3.2. Напрямки та перспективи розвитку автомобільного транспорту в Україні.28 Висновки та пропозиції.............................................................................................32 Список використаної літератури..............................................................................35 Додатки

ОРГАНІЗАЦІЯ АВТОМОБІЛЬНОГО ТУРИЗМУ

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття автомобільного туризму 5 1.1. Історичний аспект розвитку автотуризму в Україні 5 1.2. Фактори розвитку автомобільного туризму та види автомобільних турів 7 Розділ 2. Організація автомобільного туризму 13 2.1. Організаційні основи автомобільного туризму 13 2.2. Автотуризм в Криму 18 Розділ 3. Перспективи розвитку автомобільного туризму 23 3.1. Інфраструктура необхідна для розвитку автомобільного туризму 23 3.2. Стан та розвиток інфраструктури шляхів 24 3.3. Механізми розвитку автотуризму 26 3.4. Регіональні особливості розвитку автотуризму в Криму 29 ВИСНОВКИ 34 Список використаної літератури 37

Менеджмент конкурентоспроможності фірми на зовнішньому ринку (на прикладі ЗАТ „Житомирські ласощі")

ЗМІСТ Вступ………………………………………………………………………...3 Розділ 1 Теоретичні засади менеджменту конкурентоспроможності фірми на зовнішньому ринку………………………………………………… ..6 1.1.Конкурентоспроможність фірми на зовнішньому ринку …….…..…6 1.2.Якість - найважливіший чинник конкурентоспроможності товару……………………………………………………………………….……19 1.3.Система органів управління зовнішньоекономічною діяльністю………………………………………………………………………..24 Розділ 2 Сучасний рівень менеджменту конкурентоспроможності ЗАТ „ Житомирські ласощі „ на зовнішньому ринку ……………………………….30 2.1.Організаційна характеристика підприємства як суб’єкта господарювання………………………………………………………………...30 2.2.Фінансово-економічний аналіз підприємства ………………………41 2.3.Стан менеджменту конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку……………………………………………………………..54 Розділ 3 Удосконалення менеджменту конкурентоспроможності ЗАТ „ Житомирські ласощі „ на зовнішньому ринку …………………………….....59 3.1. Основні напрямки щодо активізації менеджменту конкурентоспроможності підприємства……………………………………...59 3.2. Розробка основних заходів, щодо підвищення ринкової активності та конкурентоспроможності підприємства в умовах зовнішньоекономічної діяльності …………………………………………………………….…………..67 3.3. Розрахунок економічного ефекту запропонованого заходу…..……73 Висновок…………………………………………………………………... Список використаної літератури…………………………………...……...77 Додатки……………………………………………………………………79

Оцінення конкурентоспроможності продукції

Вступ 3 1.Теоретичні аспекти оцінювання конкурентоспроможності продукції 4 1.1 Значення оцінювання конкурентоспроможності продукції в системі маркетингових досліджень 4 1.2 Критерії, за якими оцінюється конкурентоспроможність 5 1.3 Ціна як одна з найважливіших складових конкурентоспроможності продукції в умовах українського ринку планшетних сканерів 8 2. Оцінювання конкурентоспроможності товару (на ринку сканерів) 11 2.1 Оцінювання конкурентоспроможності різних моделей сканерів, що представлені на українському ринку 11 Висновки 27 Література 29

Оцінка конкурентоспроможності підприємства (варіант В 6)

ВСТУП 3 Конкурентоспроможність України на світовому ринку 4 1. СУТНІСТЬ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КРАЇН НА СВІТОВОМУ РИНКУ 4 2. РІВЕНЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНИ НА СВІТОВОМУ РИНКУ 6 3. ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ 11 ЗАДАЧА 19 Список використаної літератури 21

Проблема конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на українському ринку

Вступ 3 Проблема конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на українському ринку 4 Задача № 4 14 Зробіть аналіз конкурентоспроможності фірми А у порівнянні з В та С. Результати занесіть у таблицю. Зробіть висновки. Наприкінці роботи зробити висновок щодо конкурентного статусу підприємства на даному ринку. Література 15

Оцінка конкурентоспроможності відчизняних товарів

Вступ 2 1. Оцінка конкурентоспроможності товара. 4 1.1. Цінові фактори конкурентоспроможності. 4 1.2. Нецінові фактори конкурентоспроможності. 6 2. Розрахунок конкурентноздатності ринку типочрафічних послуг. 17 2.1. Розрахунок конкурентоспроможності 17 2.2. Розробка конкурентної стратегії. 23 Висновок. 27

Оцінка конкурентоспроможності підприємства (Банк

План Вступ 3 1. Теоретичні аспекти конкурентоспроможності банків 7 1.1. Поняття конкуренції та конкурентоспроможності 7 1.2. Аналіз конкурентного середовища в банківській сфері 19 1.3. Процес управління конкурентоспроможністю українських банків 28 2. Оцінка конкурентоспроможності банку « » 36 2.1. Роль і місце банку на фінансовому ринку України 36 2.2. Аналіз діяльності банку 43 2.3. Оцінка конкурентоспроможності банку 51 3. Формування системи управління конкурентоспроможністю банків 64 3.1. Конкурентні стратегії українських банків 64 3.2. Науково-методичні основи управління конкурентоспроможністю банку 68 3.3. Напрями підвищення конкурентоспроможності банку « » в умовах фінансової глобалізації 73 Висновки 80 Література 85

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ

ЗМІСТ 1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ 2 1.1 Особливості конкурентоспроможності послуг 2 1.1.1 Конкурентне середовище та стратегія конкуренції фірми 3 1.1.2. Аналіз зовнішнього середовища 4 1.1.3. Аналіз внутрішнього середовища 11 1.1.4 Особливості сфери послуг 14 1.1.5 Конкуренція та конкурентні стратегії 15 1.1.6 Структурний аналіз галузей 25 1.2. Послуги готельного бізнесу і особливості маркетингу в цій сфері 31 1.3.Дослідження ринку готельних послуг 36 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СИТУАЦІЇ НА РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ ДНІПРОПЕТРОВСЬКА 41 2.1 Характеристика ринку готельних послуг України 41 2.2 Огляд конкурентної ситуації на ринку готельних послуг м.Дніпропетровська 49 2.3 Обґрунтування вибору методики визначення конкурентоспроможності готелю «Парк-Готель» 55 2.3.1.Аналіз цільового ринку фірми і вибір стратегії його обхвату 55 2.3.2 Позиціонування товару у вибраному сегменті ринку 57 2.4 Визначення конкурентних позицій «Парк-Готелю» 60 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ «СВ-ПАРК» 65 3.1 Розробка рекомендацій з підвищення конкурентоспроможності готелю 65 3.2 Програма маркетингових заходів з підвищення конкурентоспроможності 74 3.2.1 Розробка концепції й бюджету рекламної кампанії 74 3.2.2 Оцінка ефективності рекламної кампанії 78