институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Фактори і методи ринкового ціноутворення

Каталог пособий и учебных материалов | Ценообразование | Контрольная | Страниц: 13 | Год: 2010 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Фактори і методи ринкового ціноутворення

Вступ 3
1. Економічна природа попиту та пропозиції 4
2. Фактори і методи ринкового ціноутворення 5
3. Фактори, що впливають на ціноутворення 8
Висновки 12
Література 13
Cмотрите также:
Ціни та ціноутворення в поліграфії

Вступ 3 1. Основні чинники формування ціни на товари в перехідній економіці 5 1.1. Поняття та функції ціни. Політика ціноутворення 5 1.2. Фактори і методи ринкового ціноутворення 7 2. Аналіз ціноутворення у поліграфії 13 2.1. Ціни та ціноутворення в Україні 13 2.2. Особливості ціноутворення в українській поліграфії 20 2.3. Історія і сучасний стан ВАТ «Назва» 24 2.4. Аналіз фінансовго стану ВАТ «Назва» 28 2.3. Аналіз цінової політики ВАТ «Назва» 36 Висновки 40 Література 43 Додаток 1. Фінансова звітність ВАТ «Назва» за 2006 р. 45

Особливості ринкового ціноутворення в Україні

Вступ 3 1. Механізм ринкового ціноутворення 5 2. Особливості ринкового ціноутворення в Україні 10 Висновки 13 Література 15

Ціноутворення

1. Розкрити види цінових стратегій фірми 3 2. Проаналізувати методи ринкового ціноутворення 8 3. Задача 15 Перелік використаної літератури 17

Маркетингова цінова політика

ЗМІСТ Вступ 3 1. ЗАДАЧІ ЦІНОУТВОРЕННЯ В КОНТЕКСТІ ЦІЛЕЙ ФІРМИ 5 2. АНАЛІЗ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ПРОЦЕС ЦІНОУТВОРЕННЯ 9 2.1. Зовнішні фактори 9 2.1.1. Попит 9 2.1.2. Конкуренція 11 2.1.3. Державне регулювання 12 2.2. Внутрішні фактори 14 2.2.1. Економічна цінність товару для покупців 14 2.2.2. Рівень втрат обсягів продукції 16 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ 18 4. УСТАНОВЛЕННЯ БАЗОВОЇ ЦІНИ. МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ 24 5. ТАКТИКА ЦІНОУТВОРЕННЯ В РАМКАХ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ 31 Висновки 33 Література 35 Додатки 37

ПОПИТ І ПРОПОЗИЦІЯ. УСТАНОВЛЕННЯ РИНКОВОЇ ЦІНИ

ЗМІСТ ВСТУП 3 І. ЕКОНОМІЧНА ПРИРОДА ПОПИТУ: ЗМІСТ ТА ФАКТОРИ 5 ІІ. ЕКОНОМІЧНА ПРИРОДА ПРОПОЗИЦІЇ: ЗМІСТ ТА ФАКТОРИ 19 ІІІ. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПОПИТУ І ПРОПОЗИЦІЇ 28 3.1. Ринкова рівновага 28 3.2. Фактори і методи ринкового ціноутворення 32 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40

ПОПИТ І ПРОПОЗИЦІЯ. УСТАНОВЛЕННЯ РИНКОВОЇ ЦІНИ

ЗМІСТ ВСТУП 3 І. ЕКОНОМІЧНА ПРИРОДА ПОПИТУ: ЗМІСТ ТА ФАКТОРИ 5 ІІ. ЕКОНОМІЧНА ПРИРОДА ПРОПОЗИЦІЇ: ЗМІСТ ТА ФАКТОРИ 19 ІІІ. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПОПИТУ І ПРОПОЗИЦІЇ 28 3.1. Ринкова рівновага 28 3.2. Фактори і методи ринкового ціноутворення 32 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40

Ціноутворення в контексті сучасної державної економічної політики

Зміст Вступ 3 1 Сучасний механізм ціноутворення в умовах трансформації економіки України 5 1.1 Механізм ринкового ціноутворення та його складові 5 1.2 Ціноутворення в контексті сучасної державної економічної політики 10 1.3 Законодавство про ціни та господарсько-правова відповідальність за його порушення 13 2 Аналіз ціноутворення в Україні 26 2.1 Оцінка динаміки індексу цін 26 2.2 Розвиток ринкового середовища України за роки незалежності 28 3 Перспективи розвитку системи ціноутворення в Україні 36 Висновки 39 Використана література 41

Ціноутворення в контексті сучасної державної економічної політики

Зміст Вступ 3 1 Сучасний механізм ціноутворення в умовах трансформації економіки України 5 1.1 Механізм ринкового ціноутворення та його складові 5 1.2 Ціноутворення в контексті сучасної державної економічної політики 10 1.3 Законодавство про ціни та господарсько-правова відповідальність за його порушення 13 2 Аналіз ціноутворення в Україні 26 2.1 Оцінка динаміки індексу цін 26 2.2 Розвиток ринкового середовища України за роки незалежності 28 3 Перспективи розвитку системи ціноутворення в Україні 36 Висновки 39 Використана література 41

Прийняття рішень по питаннях ціноутворення

Вступ. 3 1. Ціна: визначення, функції, значення.. 3 2. Види цін та чинники ціноутворення. 5 4. Методи, основні фактори та етапи ціноутворення. 9 Висновок. 16 Література. 18

Сутність ринкового попиту

Зміст: Вступ …………………………………………………………………….…3 1. Сутність ринкового попиту 1.1. Ринок і закон попиту…………………………………………..…..4 1.2. Крива ринкового попиту………………………………………..…..7 1.3. Фактори ринкового попиту …………………………………..…...10 1.4. Механізм ринкового саморегулювання……………………………15 2. Еластичність ринкового попиту 2.1. Поняття еластичності попиту…………………………………..… 18 2.2. Цінова еластичність попиту……………………………………......18 2.3. Нецінова еластичність попиту…………………………………..…22 3. Дослідження ринкового попиту в сучасних умовах : практичний аспект 3.1. Визначення завдання……………………………………………….. 26 3.2. Результати дослідження ………………………………………...….27 Висновок ……………………………………………………………..…...29 Список використаної літератури ………………………………….…...30